ANKIETA: ile zerwałeś szprych w rok u 2009?

Data: 2010-02-14 22:34:52
Autor: BoDro
ANKIETA: ile zerwałeś szprych w rok u 2009?
#:-) gps pisze:

* swobodna wypowiedź: (może być Rycho-style)

nie pamiętam, bym kiedykolwiek zerwał szprychę.
Natomiast pamiętam, że kilka miesięcy temu jeden pan
w czarnym golfie zerwał mi trzy szprychy w tylnym kole,
a 33 pogiął :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-02-14 22:46:19
Autor: #:-) gps
BoDro pisze:
#:-) gps pisze:

[...]

Od dawna o to walczę - tylko beżowe bezrękawniki!

#:-)
gps

Data: 2010-02-15 13:37:26
Autor: Ignac
ANKIETA: ile zerwałeś szprych w roku 2009?
  > * swobodna wypowiedź: (może być Rycho-style)

  W ciagu ostatnich 3 lat żadnej szprychy nie zerwałem...natomiast w
  nowo zakupionym rowerze centruję koła i dociągam szprychy...jeżdzę wyłącznie
  po twardym i wmiarę równym ale mam niedaleko domu taką "agrafkę" na terenie
  kolejowym gdzie przejeżdzam podczas jednego wyjazdu przez tory kolejowe no   powiedzmy ok.100 razy i nie pierniczę się z nimi i po sezonie moze trzy,
  cztery szprychy dociągam o 10 do 20 stopni.
  Co do wyboru roweru ja poszedłbym po bandzie i kupiłbym tanszą wersję gdyż   uważam że nie można kupic jednego roweru na całe życie...natomiast dobrze
  wyregulowany i nasmarowany rower to podstawa.

  Ignac

--

ANKIETA: ile zerwałeś szprych w rok u 2009?