ANTENCE

Data: 2009-08-24 11:44:32
Autor: Slavinka
ANTENCE
Data: 2009-08-24 03:00:09
Autor: Antenka
ANTENCE
On 24 Sie, 11:44, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=7j5CieXP7L8&feature=related

Nie karm trolla z antenką. To się nie spodoba mkarwanowi i pulsarowi.
Ale dziękuję za tę piękny kawałek.

Antenka

Data: 2009-08-24 12:15:55
Autor: pulsar
ANTENCE
Antenka napisał(a):
Nie karm trolla z antenką. To się nie spodoba mkarwanowi i pulsarowi.
Ale dziękuję za tę piękny kawałek.

Nie zrozumiałaś, jak zwykle,
'tę piękny kawałek' to kołysanka...

pulsar

Data: 2009-08-24 12:19:27
Autor: matusm
ANTENCE

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h6to27$pih$2news.interia.pl...
Antenka napisał(a):
Nie karm trolla z antenką. To się nie spodoba mkarwanowi i pulsarowi.
Ale dziękuję za tę piękny kawałek.

Nie zrozumiałaś, jak zwykle,
'tę piękny kawałek' to kołysanka...

Czerwony jak  zwykle nie wie o co chodzi
to jest odjazdowe wykonanie,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=mzNEgcqWDG4

ale co tam,sie dziwic,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-24 03:31:16
Autor: Antenka
ANTENCE
On 24 Sie, 12:19, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "pulsar" <pul...@galaktyka.eu> napisał w wiadomościnews:h6to27$pih$2news.interia.pl...
Antenka napisał(a):

> [...]

Nie zrozumiałaś, jak zwykle,
'tę piękny kawałek' to kołysanka...

Czerwony jak  zwykle nie wie o co chodzi

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Szkoda, że tak krótko żyła...

Antenka

Data: 2009-08-24 12:34:14
Autor: pulsar
ANTENCE
matusm napisał(a):

Czerwony jak  zwykle nie wie o co chodzi
to jest odjazdowe wykonanie,,,,,,,

O cholera, dobrze że mi wyjaśniłeś...

ale co tam,sie dziwic,,,,,,,,,,,,,,,

A pewnie, milicyjny dziwicu...

Data: 2009-08-24 12:53:20
Autor: Slavinka
ANTENCE

Antenka napisał(a):
> [...]

Nie zrozumiałaś, jak zwykle,
'tę piękny kawałek' to kołysanka...

Czerwony jak  zwykle nie wie o co chodzi

Paul Robeson zrobiony w "czerwonego murzyna" to najpiękniejszy bas tamtych
czasów...
Przyjeżdżał do demoludów i tylko w taki sposób był, nie jaskółką - a
jerzykiem z "wolnego świata" w obozie stalinowców, którzy znowu w śald za
parchem kiepały podnoszą.

Data: 2009-08-24 12:42:38
Autor: Adam
PULSAROWI
Data: 2009-08-24 03:50:32
Autor: Antenka
PULSAROWI
Łza się w oku kręci?

Nie tylko jemu. Kaşedemu kryptokomuchowi, który tutaj stuka. Łzami
zalewają  się w tej chwileczce boukun, Jędruś i sama nie wiem kto
jeszcze...

Antenka

Data: 2009-08-24 12:54:10
Autor: pulsar
PULSAROWI
Adam napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=LtU3vUOa2sw&feature=related

Łza się w oku kręci?

Łza może nie, ale przyznaję, zabawne...
Tylko dlaczego pulsarowi? Nie jestem
wielbicielem tej nacji... sorry...

pulsar

Data: 2009-08-24 12:55:40
Autor: Slavinka
PULSAROWI

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości

http://www.youtube.com/watch?v=LtU3vUOa2sw&feature=related

Łza się w oku kręci?
AC

Nie kręci, bo pieśń ponad poziomy partyjne ulata... :-))))))))))))))))))))))
A jak żelazny deszcz spada, to zmywa z niej czerwień...

Data: 2009-08-24 12:49:21
Autor: Slavinka
ANTENCE

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Nie jestem ich podwładnym. Internet jest dla wszystkich. Mimo, że
napadają mi kompa, niszcza system i dostęp do kont pocztowych, zbiory
dyskowe - ci "demokraci" z PO, obrośnięci parchem po pejsy, choćby tylko
wirtualne.

Data: 2009-08-24 03:54:00
Autor: Antenka
ANTENCE
[...]

Natomiast co ja zauważyłam. Ponieważ piszę przez google, od pewnego
czasu blokują mnie - wyskakuje komunikat, że przekroczyłam jakiś limit
(?)  Myślę, że to nie jest przypadek.

Antenka

Data: 2009-08-24 06:42:53
Autor: Antenka