ANTENKO !!!!!

Data: 2009-12-09 15:16:19
Autor: MH
ANTENKO !!!!!
Baca miał być w Poznaniu.  Od wczoraj nie daje znaku życia.
Zadusiłaś go swoimi wielkimi cycorami , czy co ??  Przyznaj się !!

MH --

Data: 2009-12-09 15:22:26
Autor: Ensitherum
ANTENKO !!!!!
Zadusiłaś go swoimi wielkimi cycorami , czy co ??  Przyznaj się !!

naprawdę ma wielkie czy to jej czcze przechwałki?

Data: 2009-12-09 16:12:15
Autor: Neko
ANTENKO !!!!!
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w

naprawdę ma wielkie czy to jej czcze przechwałki?

Ta Antenka to jakis twor od Panslavisty.

Obawiam sie ze ONO to wydmuszka...

Ja osobiscie wolalbym ONEGO nie ogladac. Jeszcze
chce spokojnie spac. :)

Data: 2009-12-09 16:40:00
Autor: Jadrys
ANTENKO !!!!!
Neko pisze:
[...]

Antenka nie jest żadnym "tworem". Jest ładną jak najbardziej realną blondynką. Więc nie zabieraj głosu jak Jej nie znasz..

Data: 2009-12-09 19:12:13
Autor: sofu
ANTENKO !!!!!

--

Widziałes?

sofu

Data: 2009-12-09 20:37:12
Autor: Jadrys
ANTENKO !!!!!

Neko pisze:

[...]

Tak, a nawet Ją poznałem.. Gdyby było inaczej nie odzywałbym się.

Data: 2009-12-09 11:55:27
Autor: Antenka
ANTENKO !!!!!
On 9 Gru, 20:37, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
sofu pisze:

> U ytkownik "Jadrys" <C...@yahoo.com> napisa w wiadomo ci

> Widzia es?

> sofu

Tak, a nawet J pozna em.. Gdyby by o inaczej nie odzywa bym si .

:-*

Antenka

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Data: 2009-12-09 21:49:51
Autor: MH
ANTENKO !!!!!
Aaaa , jesteś tutaj.. Ponawiam pytanie : "Coś zrobiła z Bacą??"

W przypadku braku odpowiedzi , uważam za obywatelską konieczność poinformowanie
organów ścigania .

MH

Data: 2009-12-09 23:05:41
Autor: Polok_Prawdziwy
ANTENKO !!!!!
Aaaa , jesteś tutaj.. Ponawiam pytanie : "Coś zrobiła z Bacą??"

W przypadku braku odpowiedzi , uważam za obywatelską konieczność poinformowanie
organów ścigania .

Witoj MH...!!!

- jezem..., jezem...!!!

Łobaw mieć niemusis - Amtenka cheba ino wgodce łokrutnie cycorowato, bo u
Poznania zestrachała siem i cycorami wywijać niechciała...

PS - acodo nasych ugodań - jutro skontaktujem siem ztobom...

Data: 2009-12-09 22:07:55
Autor: Konstanty Wycirowski
ANTENKO !!!!!

"Antenka"

:-*

Antenka

Głupia kurwo, naucz się wreszcie cytować.  Ty pierdolona suko, co jej nawet hitlersyny wszechpolackie ruchać nie chcą, naprawdę jesteś aż tak zpodloną szmatą, że tylko trociny z gównem masz między uszami?

Data: 2009-12-09 23:01:34
Autor: Polok_Prawdziwy
ANTENKO !!!!!

Dobra Jendrek, wystarcy...!

- pedziołeś co myślis i gotowe - dej jus spokuj, bo cosik misiem zdowo, ze
zezłości AMTENKA laptoka potłuc moze....

Myślem, ze teroski mureterycne wypedzi słyseć łod AMTENKI bydymy...

Data: 2009-12-10 10:14:16
Autor: HaMMeR
ANTENKO !!!!!
Konstanty Wycirowski wrote:

"Antenka"

:-*

[...]

-- -- -- -- -- -

Ale zakompleksialym onanista zza wegla jestes sciero! Oczywiscie odwaznym
tylko w sieci, bo poza nia, to stac cie najwyrazniej tylko na bycie
dolonym damskim bokserem, a sadze to po twoim swinskim kwiku i wydzielinach
na grupie, a wszczegolnosci wobec kobiet, od ktorych asekuracyjnie
nie spodziewasz sie uslyszec naleznych ci jobow, ty odwazna meska dziwko!
Pluje OBOK ciebie ze wzgledow estetycznych i dobrego wlasnego samopoczucia
ze wlasnej sliny nie zniewazylem twoim scierwem!
Boszszsz.., co za ciulisko miekkie!
Juz cie nie ma, juz cie nie widze, juz nie istniejesz szmato!

Data: 2009-12-10 11:03:17
Autor: Konstanty Wycirowski
ANTENKO !!!!!

"HaMMeR"
[...]

A czego ty się, kurwa, młocie odzywasz? Ktos cię prosił do towarzystwa? A przepraszam, ty z tej samej grupy co ona. Hitlerowsko-wszechpolacki kutasio!
Kobiet? Ta szmata jest faszystowską wywłoką, a nie kobietą, a jeśli chodzi o jej nieumiejętność wydalania z siebie jobów, to się ciężko pomyliłeś, albo wnuczka ci całości postów na grupie nie przeczytała. Nie chce mi się cytować, ale kwiecistość wypowiedzi obspermionej druciary przewyższa moje skromne wypociny wielokrotnie.

I bardzo mi się podoba jak swoje słabości próbujesz przeżucić na innych. Jeśli bez przerwy bijesz konia przed monitorem, to nie wmawiaj tego innym.
I jakieś takie teksty "zzza węgła", a ty kurwa, młotek z twoim hitlerowskim pseudo to na jakim podeście oficjalnym stoisz. Takiś odważny? No to przedstaw się wszystkim, prawicowa kurwo!

Po mordzie byś dostał w realu, tylko szkoda bić dziadeczka z laską, co w mordzie odważny tylko w internecie! Albo z grupką "kolegó" wszechpolackiej i hitlerowskiej naści z bejsbolami! Kiedyś dawno, na sciepie już się tak odgrażałeś.

Data: 2009-12-11 11:08:44
Autor: Prawusek
ANTENKO !!!!!
"Konstanty Wycirowski" <dudziodu@dupa.de> wrote in message

[...]

Ciebie wystarczy zniknąć?

Data: 2009-12-10 11:42:04
Autor: Konstanty Wycirowski
ANTENKO !!!!!

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hfqi30$oe9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

<

a nie wiesz kurwa, matole, co to KillFiles? Nie podoba się to mnie nie czytaj. I spierdalaj do brunatnego gnoju!

Data: 2009-12-11 11:57:19
Autor: Prawusek
ANTENKO !!!!!

<

a nie wiesz kurwa, matole, co to KillFiles? Nie podoba się to mnie nie
czytaj. I spierdalaj do brunatnego gnoju!

Wypierdalaj do Ereca parchu.

Data: 2009-12-10 13:04:14
Autor: Neko
ANTENKO !!!!!
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

a nie wiesz kurwa, matole, co to KillFiles? Nie podoba się to mnie nie
czytaj. I spierdalaj do brunatnego gnoju!

Wypierdalaj do Ereca parchu.

To sobie katolicy pogadali :)

Data: 2009-12-10 13:40:19
Autor: news.versatel.de
ANTENKO !!!!!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hfqohn$vs$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

My juz tak mamy, to od szoku, jak ci łeb w niemowlęctwie zimną wodą zboczony katabas polewa :)

Data: 2009-12-09 22:09:29
Autor: Konstanty Wycirowski
ANTENKO !!!!!

"Jadrys" <Che@yahoo.com>

Antenka nie jest żadnym "tworem". Jest ładną jak najbardziej realną blondynką. Więc nie zabieraj głosu jak Jej nie znasz..

Tobie się , Jadryś  - biały beret popierdolił z blondynką.  A jak zaspermiona przez faszytów, stara śmierdząca pizda kojarzy ci się z "ładną", to tylko współczuć...

ANTENKO !!!!!