ANTENKO !!!

Data: 2011-05-16 14:26:35
Autor: MH
ANTENKO !!!
Prawie 50% mieszkańców tego kraju POD MUR !!!
I Tratatata !!!!!

MH

Data: 2011-05-16 16:58:47
Autor: raff
ANTENKO !!!

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iqrc6r$5b7$1inews.gazeta.pl...
Prawie 50% mieszkańców tego kraju POD MUR !!!
I Tratatata !!!!!

MH

Przecie wy tak wlasnie chcecie ? 25% pod mur i tratatata. Drug± Wandeę.

R.

Data: 2011-05-16 13:11:48
Autor: Antenka
ANTENKO !!!
On 16 Maj, 16:58, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Przecie wy tak wlasnie chcecie ? 25% pod mur i tratatata. Drug± Wandeę.<

Raffek, przecież to jest bydło, dlatego nie dziw się. Metody
eksterminacji łyknęli od Stalina i Hitlera, a teraz chc± je zastosować
na Polakach. Oni Polakami nie s±. :-/

Antenka

P.s. Aha zapomniałam, że dwaj w/w wzorowali się na ojcach rewolucji
francuskiej ;-).

Data: 2011-05-16 16:56:36
Autor: MH
ANTENKO !!!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message =
> Prawie 50% mieszka=F1c=F3w tego kraju POD MUR !!!
> I Tratatata !!!!!
>=20
> MH

Przecie wy tak wlasnie chcecie ? 25% pod mur i tratatata. Drug=B1 =
Wande=EA.

R.
=================

Jebło Cię Raffaelo czyco ?! Ja nie mam najmniejszej ochoty Cię tratatata....
Co¶ Ci się w marzeniach seksualistycznych popiertatatata....

MH P.S. Antenka pisała o jakich¶ tam tratatata , ale rozumiem , że w zupełnie
innym kontek¶cie. Cociaż .....

Data: 2011-05-17 00:02:01
Autor: Lorn
ANTENKO !!!
W dniu 2011-05-16 18:56,  MH pisze:
Jebło Cię Raffaelo czyco ?!

Już dawno, ale proszę MH, wrzuć tego trolla do KF :> Nie wyci±gaj go z szamba do perfumerii. ;-)

Data: 2011-05-17 00:12:44
Autor: raff
ANTENKO !!!

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:iqs6ss$spe$2news.onet.pl...
W dniu 2011-05-16 18:56,  MH pisze:
Jebło Cię Raffaelo czyco ?!

Już dawno, ale proszę MH, wrzuć tego trolla do KF :> Nie wyci±gaj go z szamba do perfumerii. ;-)

Idziesz do KF.

R.

Data: 2011-05-16 17:12:41
Autor: Grzegorz Z.
ANTENKO !!!
raff napisał:

[...]

Tylko 25% ? Już nie 98,9% ?

Data: 2011-05-16 17:25:43
Autor: raff
ANTENKO !!!

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:gckwcj82xfjz$.1hf6ftlf263kd$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

Nie imputuj, Grzesio. Twoje poczucie humoru jest na poziomie 0,2% i wiesz o tym.

R.