ANTENKO , ANTENKO !!!

Data: 2009-12-10 14:40:15
Autor: MH
ANTENKO , ANTENKO !!!
Czy ta fota , którą jakiś czas temu pokazywał Tzva , to naprawdę Ty ??

Jeżeli tak , jestem pod wrażeniem !!

MH

Data: 2009-12-10 13:29:04
Autor: Antenka
ANTENKO , ANTENKO !!!
On 10 Gru, 14:40, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
Czy ta fota , kt r jaki czas temu pokazywa Tzva , to naprawd Ty ??

Je eli tak , jestem pod wra eniem !!

MH

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Nie wiem, o czym piszesz. Jeśli chcesz wiedzieć jak wyglądam zapytaj
Jadrysia to ci opowie - on jeden widział mnie w realu. Zapytaj się o
moje oczy.

Antenka

Data: 2009-12-10 23:03:33
Autor: MH
ANTENKO , ANTENKO !!!

Nie wiem, o czym piszesz.

Pierwsza odpowiedź (powyższa) , bardzo fajna... Hmm , jak nastolatka ..

Jeśli chcesz wiedzieć jak wyglądam zapytaj
Jadrysia to ci opowie - on jeden widział mnie w realu. Zapytaj się o
moje oczy.

No coś Ty !!  Cosik latek mam i nie będę się Jądrysa pytał , bo mi jeszcze gębę obije ...  A co do koloru oczu , to chyba sweet_blue_eyes..
No to jak ?? , bywam w Poznaniu czasami , w tym roku już bez szans !!

Ale w przyszłym z pewnością.. Zgadamy się na privie ???

MH

Data: 2009-12-10 14:49:42
Autor: Antenka
ANTENKO , ANTENKO !!!
Ale w przyszłym z pewnością.. Zgadamy się na privie ???<

I co z tego? A o czym niby miałabym z toba gadać? Dziękuję, ale nie
jestem zainteresowana żadnymi , dziwnymi mocno podejrzanymi
znajomościami.  A pogadać zawsze sobie możesz z owcami swojego bacy
meeee...

Antenka

Data: 2009-12-11 00:15:16
Autor: MH
ANTENKO , ANTENKO !!!

I co z tego? A o czym niby miałabym z toba gadać?

Nie powiem , że na to czkałem  , ale spodziewałem sie tego ...
Hmm , drobne braki w logice. To po cholerę wogóle tutaj gadasz ??
Noo , chyba że owa niechęć dotyczy tylko mojej osoby ??
Dziękuję, ale nie
jestem zainteresowana żadnymi , dziwnymi mocno podejrzanymi
znajomościami.  A pogadać zawsze sobie możesz z owcami swojego bacy
meeee...

Szkoda , że nie da się póki co słyszeć "online" wypowiedzi adwersarza..
Odnoszę wrażenie  , że ostatnie wybeczane przez ciebie słowo jest podstawą
komunikacji w Twojej Rodzinie...

MH

P.S. Chciałem kutru.. ,  kulut  .. ,, kulturalnie , ale jak widać trafiłem na typową katolską CHAMICĘ ... Z przykrością stwierdzam , że
Wystrzeprzyński/Wycośtam  , czy jak mu tam ma rację !!  Jesteś Ziobrem !!

Data: 2009-12-11 10:11:03
Autor: Antenka
ANTENKO , ANTENKO !!!
On 11 Gru, 00:15, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> I co z tego? A o czym niby mia abym z toba gada ?

Nie powiem , e na to czka em  , ale spodziewa em sie tego ...
Hmm , drobne braki w logice. To po choler wog le tutaj gadasz ??
Noo , chyba e owa niech dotyczy tylko mojej osoby ??

> Dzi kuj , ale nie
> jestem zainteresowana adnymi , dziwnymi mocno podejrzanymi
> znajomo ciami. A pogada zawsze sobie mo esz z owcami swojego bacy
> meeee...

Szkoda , e nie da si p ki co s ysze "online" wypowiedzi adwersarza..
Odnosz wra enie  , e ostatnie wybeczane przez ciebie s owo jest podstaw
komunikacji w Twojej Rodzinie...

MH

P.S. Chcia em kutru.. ,  kulut  .. ,, kulturalnie , ale jak wida trafi em na
typow katolsk CHAMIC ... Z przykro ci stwierdzam , e
Wystrzeprzy ski/Wyco tam  , czy jak mu tam ma racj !!  Jeste Ziobrem !!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Daruj sobie te morały... lewacki chamusiaku! Wcale się nie zdziwię,
kiedy mi zakomunikujesz, że MH i Wycieruchowski to ty we własnej
osobie.

Antenka

P.s. Pokaż mi swoich znajomych, a powiem ci kim jesteś...
Twoje zażyłe stosunki z Polakiem_Fałszywym wskazuję jednoznacznie, że
się z nim utożsamiasz. Jesteście siebie warci. Żegnam.

Data: 2009-12-11 19:58:59
Autor: Polok_prawdziwy
ANTENKO , ANTENKO !!!
Antenka wrote:

P.s. Pokaż mi swoich znajomych, a powiem ci kim jesteś...
Twoje zażyłe stosunki z Polakiem_Fałszywym wskazuję jednoznacznie, że
się z nim utożsamiasz. Jesteście siebie warci. Żegnam.

Acoty domie właściwie mos....?

- zeciem słowem sponiwirołem, to teroski łobrazono na cołki Swiat jeześ...!?

Nocuz MARYNO, AMTENKOWY-MOHEZE....

- toze blond włosy, cycory i sparkem mos, niełoznaco wcale, zei
łodpowiedniom ilość sarychkomurek wgowie posiados...

Nie syćkich stać na ripomstem....

Data: 2009-12-12 12:30:07
Autor: MH
ANTENKO , ANTENKO !!!
Antenka wrote:

> [...]

- toze blond włosy, cycory i sparkem mos, niełoznaco wcale, zei
łodpowiedniom ilość sarychkomurek wgowie posiados...

Racjem Baco mos !!!  Weź , łobac siem na główny womtek.. Dyć kurturalnie zem
go rozpocon ...  Wydawoć mi siem zacyno , co fratry cosik inksom kurtulem im
nakazujom ...  Słowów zacyna mnim niestarcać do łobkomentowanio  ...
Idem do Wondusia , ciekawym jez co łon poradzi !  A gadane CHOP MO !!!

MH

Data: 2009-12-11 19:14:16
Autor: Jadrys
ANTENKO , ANTENKO !!!
W dniu 2009-12-11 00:15, MH pisze:

[...]

MH, nie umiesz z godnością przyjąć odmowy?

Data: 2009-12-10 23:33:41
Autor: raff
ANTENKO , ANTENKO !!!
Antenka pisze:
[...]

szkoda ze nie masz brazowych.

R.

Data: 2009-12-10 14:40:38
Autor: Antenka
ANTENKO , ANTENKO !!!
On 10 Gru, 23:33, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> Nie wiem, o czym piszesz. Jeśli chcesz wiedzieć jak wyglądam zapytaj
> Jadrysia to ci opowie - on jeden widział mnie w realu. Zapytaj się o
> moje oczy.

szkoda ze nie masz brazowych.

No widzisz nie jestem w twoim guście Raffik. Musisz sobie jakąś
Włoszkę przygruchać...i ty chyba też w moim, no chyba, że mierzysz 195
cm... :D

Antenka

Data: 2009-12-11 00:11:48
Autor: raff
ANTENKO , ANTENKO !!!
[...]

Nie obraz sie ale jak kobieta bebla ze lubi to czy tamto... to tylko bebla ;)

R.

Data: 2009-12-10 16:24:30
Autor: Neko
ANTENKO , ANTENKO !!!
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał

Czy ta fota , którą jakiś czas temu pokazywał Tzva , to naprawdę Ty ??

Jeżeli tak , jestem pod wrażeniem !!

Stare pryki a glupie jak dzieci!

Toz to kazdy moze sobie fote sciagnac z jakejkolwiek strony
i potem mowic, ze to jestem JA!

Cyc sciaga ze stron klerykalnych

Panslavista z SBeckich

A Pietrzykowski z gejowskich.

Data: 2009-12-10 16:48:20
Autor: Prawusek
ANTENKO , ANTENKO !!!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
> [...]

> Jeżeli tak , jestem pod wrażeniem !!

Stare pryki a glupie jak dzieci!

Toz to kazdy moze sobie fote sciagnac z jakejkolwiek strony

Czy ktoś ci powiedział, ze jesteś mała qrwa?
Nigdy nie byłem w służbach.
Za to byłem dręczony przez wsioków i eSBuców przez ponad 40 lat.
I dlatego to, co piszesz jest po parchacku ohydne.

Data: 2009-12-10 17:11:33
Autor: cirrus
ANTENKO , ANTENKO !!!
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hfr4gp$6du$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Neko wyłącznie z psycholów.

--
stevep

Data: 2009-12-10 18:24:15
Autor: Jadrys
ANTENKO , ANTENKO !!!
W dniu 2009-12-10 17:11, cirrus pisze
A Pietrzykowski z gejowskich.

Neko wyłącznie z psycholów.

No no Stefan, kto by pomyślał...

Data: 2009-12-11 11:41:53
Autor: cirrus
ANTENKO , ANTENKO !!!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfras5$qd0$4news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 17:11, cirrus pisze
A Pietrzykowski z gejowskich.
Neko wyłącznie z psycholów.
No no Stefan, kto by pomyślał...

Jak to dla ciebie zbyt duży wysiłek to nie myśl. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-11 19:13:25
Autor: Jadrys
ANTENKO , ANTENKO !!!
W dniu 2009-12-11 11:41, cirrus pisze:
[...]

Muszę przyznać że zaszokowały mnie trochę te twoje upodobania..

Data: 2009-12-12 10:05:28
Autor: cirrus
ANTENKO , ANTENKO !!!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfu24a$6v2$2news.onet.pl...
[...]

Mówiąc szczerze to wolałbym być gejem niż rąbniętym w łeb komuchem jak ty, na dodatek takim ograniczonym, że zaraz to przyjmie za przyznanie się.

--
stevep

Data: 2009-12-14 21:12:41
Autor: Jadrys
ANTENKO , ANTENKO !!!
W dniu 2009-12-12 10:05, cirrus pisze:
[...]

Ależ Stefan,  żadne przyznanie. Przyznawać to się można do winy. Natomiast bycie gejem to nie zbrodnia.  Preferencji seksualne powinno się ujawniać poprzez oświadczenie, a nie jakies tam "przyznawanie się".

Data: 2009-12-15 11:49:16
Autor: cirrus
ANTENKO , ANTENKO !!!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg6680$soa$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo dobrze, to po ilu litrach widziałeś to oświadczenie?

--
stevep

Data: 2009-12-18 20:14:11
Autor: Jadrys
ANTENKO , ANTENKO !!!
W dniu 2009-12-15 11:49, cirrus pisze:
[...]

Odwracanie kota ogonem nic tu nie pomoże.

ANTENKO , ANTENKO !!!