ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z

Data: 2010-01-05 11:45:34
Autor: Hans Kloss
ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
http://niezalezna.pl/article/show/id/29156
Spokojnie, znajda inny pretekst żeby szkalować tego człowieka. Tylko dlatego
że jest do bólu uczciwy i nieprzekupny, pełobydło takich nie toleruje.
J-23

Data: 2010-01-05 13:06:13
Autor: Tomek
[...]

Bardzo mi sie podobają wszelkie dyskusje z Antkiem w mediach. Z reguły jest bardzo opanowany, a ze swoich interlokutorów robi po prostu idiotów, jeśli chcą mu coś tam udowadniać. I co ważne - robi to kulturalnie, używając jedynie rzeczowych argumentów, a nie pomówień...
Tomek

Data: 2010-01-05 16:44:03
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hhvaq0$sui$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Idiotę to ten nawiedzony fanatyk robi wyłącznie z siebie.

--
stevep

Data: 2010-01-05 18:09:53
Autor: u2
W dniu 2010-01-05 13:06, Tomek pisze:

[...]

Po prostu olimpijski spokój, większości z t.zw. polityków tego brakuje,
a to się robią czerwoni na twarzy, a to się nadmiernie pocą, ewentualnie
są bladzi jak trup, n.p. Donek. Antek wypada normalnie wśród całego tego
towarzycha :)

Data: 2010-01-05 13:11:23
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-05 12:45, Hans Kloss pisze:
[...]

Nikt mu źle nie życzy, ale dla własnego dobra powinien dać się przebadać psychiatrze. - Może jeszcze choroba nie jest mocno zaawansowana.

Data: 2010-01-05 13:42:15
Autor: =heÂŽsk=
ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z
On Tue, 5 Jan 2010 11:45:34 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]
  czy ten "do bolu" nie przewiozl noca (kiedy to pis dostal kopa  w wyborach) do piwniczki prezia tajnych dokumentow ? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-05 15:45:28
Autor: Piotr
Dnia Tue, 05 Jan 2010 13:42:15 +0100, =he®sk= napisał(a):

czy ten "do bolu" nie przewiozl noca (kiedy to pis dostal kopa  w wyborach) do piwniczki prezia tajnych dokumentow ?

A co jakichś brakuje?
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-05 17:54:33
Autor: = heÂŽsk =
On Tue, 5 Jan 2010 15:45:28 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Tue, 05 Jan 2010 13:42:15 +0100, =he®sk= napisał(a):

> czy ten "do bolu" nie przewiozl noca (kiedy to pis dostal kopa >  w wyborach) do piwniczki prezia tajnych dokumentow ?

A co jakichś brakuje?

 fakt jest faktem, ze po koszmarnym dniu wyborow pis zwozil
 do piwniczki prezia tony dokumentow. noca. jak zlodzieje.

--

 HeSk

Data: 2010-01-05 18:57:57
Autor: Piotr
Dnia Tue, 05 Jan 2010 17:54:33 +0100, = he®sk = napisał(a):

fakt jest faktem, ze po koszmarnym dniu wyborow pis zwozil
 do piwniczki prezia tony dokumentow. noca. jak zlodzieje.

Aaa, to brakuje ton dokumentĂłw... A jakich?
Piotr

Data: 2010-01-05 18:59:05
Autor: raff
ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z
fakt jest faktem, ze po koszmarnym dniu wyborow pis zwozil
 do piwniczki prezia tony dokumentow. noca. jak zlodzieje.

Aaa, to brakuje ton dokumentĂłw... A jakich?

Akt personalnych Skalimowskiego.

R.

Data: 2010-01-05 20:20:57
Autor: Piotr
ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z
Dnia Tue, 05 Jan 2010 18:59:05 +0100, raff napisał(a):

Aaa, to brakuje ton dokumentów... A jakich?

Akt personalnych Skalimowskiego.

To tego jest na tony? :-)
Dwa świadectwa ze szkoły i podanie o pracę? To na czym ten "Skalimowski"
toto pisał?
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-06 11:55:31
Autor: =heÂŽsk=
ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z
On Tue, 5 Jan 2010 20:20:57 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

To tego jest na tony? :-)

 we lbie raffa tak ;o)))

Dwa świadectwa ze szkoły i podanie o pracę?

 no...

To na czym ten "Skalimowski" toto pisał?

 na papirusie ;o))))

Data: 2010-01-06 11:55:31
Autor: =heÂŽsk=
ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z
On Tue, 05 Jan 2010 18:59:05 +0100, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

> Aaa, to brakuje ton dokumentów... A jakich?
Akt personalnych Skalimowskiego.

 pochwal sie swoim nazwiskiem TCHORZU !!!

Data: 2010-01-06 11:55:31
Autor: =heÂŽsk=
On Tue, 5 Jan 2010 18:57:57 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

>  do piwniczki prezia tony dokumentow. noca. jak zlodzieje.

Aaa, to brakuje ton dokumentĂłw... A jakich?

 hakow na PO.

ANTONI MACIEREWICZ WYGRAŁ Z