[Edukacja] AO

Data: 2010-10-29 10:39:31
Autor:
[Edukacja] AO
http://manta.opole.pl/

Na stronie Manta jest ciekawie pokazana budowa AO.
Materiał cenny bo pokazuje i kolejność składania, też wszystkie elementy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-29 17:21:34
Autor: Daniel Kowalski
[Edukacja] AO
demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
http://manta.opole.pl/

Na stronie Manta jest ciekawie pokazana budowa AO.
Materiał cenny bo pokazuje i kolejność składania, też wszystkie elementy.

pozdrawiam rc

Nie mogę znaleźć, dałbyś bezpośredni link?
pzdr KOWI

Data: 2010-10-29 16:07:17
Autor:
[Edukacja] AO
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
Nie mogę znaleźć, dałbyś bezpośredni link?

http://manta.opole.pl
produkty -> Automaty oddechowe -> manta PRO -> więcej

Nie ma zmiany adresu strony, dlatego nie ma linka wprost.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-29 16:39:44
Autor: Marcin Niśkiewicz
[Edukacja] AO
> [...]
> Materiał cenny bo pokazuje i kolejność składania, też wszystkie elementy.
> Nie mogę znaleźć, dałbyś bezpośredni link?

http://tinyurl.com/25toetu

http://tinyurl.com/26jvcgf

Marcin Niśkiewicz

Data: 2010-10-29 17:35:27