AO Swivel adapter - jak to po polsku: przegub?

Data: 2010-07-31 14:27:03
Autor: Pszemol
AO Swivel adapter - jak to po polsku: przegub?
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:i1s0an.63k.0poczta.onet.pl...
Te ze strony jakie pokazałem mają niestety zbyt gruby gwint i nie pasują do
mojego regulatora SHERWOOD BLIZZARD. Szukam takiego adaptera
z drobniejszym gwintem, najlepiej tego przegubowego, ale nawet ten
kątowy byłyby fajny.

Okazuje się, że ciemny jestem w te klocki, bo ten adapter obrotowy
jak najbardziej pasuje do mojego regulatora Blizzard - i już go miałem
założonego ale muszę dokupić o-ring. Okazuje się, że odkręciłem
regulator nie w tym miejcu co trzeba, przy samej plastikowej obudowie,
a tam gwint jest inny, drobniejszy. Gwint przy gumowej rurze jest 100% OK.

Data: 2010-07-31 19:37:44
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Okazuje się, że ciemny jestem w te klocki,

Wiemy.

[...]

Akurat to też UNF tyle że HP. Jest inny ze względu na domorosłych mechaników
sprzętowych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-31 15:42:46
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:i31u28$mrk$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Okazuje się, że ciemny jestem w te klocki,

Wiemy.

Nigdy na eksperta nie pozowałem jak niektórzy tutaj :-)

[...]

I bardzo dobrze... Byłby jaja gdybym wstawił ten adapter tam pomiędzy
tą śrubę regulującą przerwę między blaszkami regulatora :-)

Orientujesz się może czy tam ma być jakiś o-ring na tych gwintach
czy ten gwint jest samouszczelniający? Bo zakręciłem ten adapter
ale to mi wygląda jakby tam brakowało jakiegoś o-ringa bo gwint
szedł luźno aż dokręciłem do końca i się zatrzymało :-) Ale nie sądzę
aby to było uszczelnione...

Data: 2010-08-01 06:10:45
Autor:
> [...]

ale to mi wygląda jakby tam brakowało jakiegoś o-ringa bo gwint
szedł luźno aż dokręciłem do końca i się zatrzymało :-) Ale nie sądzę

W większości rozwiązań, jest o-ring.

pozdrawiam rc

--

AO Swivel adapter - jak to po polsku: przegub?