AOW Dugoka-migrodzka - otwarta

Data: 2011-07-15 15:07:50
Autor: radekp@konto.pl
AOW Dugoka-migrodzka - otwarta
Otwarto nowy odcinek AOW Wrocawia -- wze DK8/Dugoka - wze Psie-Pole -
migrodzka (wze Widawa - czy raczej Pnoc). Odcinek ma 11km i ma... 12
mostw.

Ostatni odcinek pod koniec sierpnia.

Data: 2011-07-16 02:00:12
Autor: to
AOW Dugoka-migrodzka - otwarta
begin radekp@konto.pl
Otwarto nowy odcinek AOW Wrocławia -- węzeł DK8/Długołęka - węzeł
Psie-Pole - Żmigrodzka (węzeł Widawa - czy raczej Północ). Odcinek ma
11km i ma... 12 mostów.

Warto dodać, że to około 1,09 mostu na kilometr.

Data: 2011-07-17 23:01:37
Autor: Przemysław Czaja
AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta

Użytkownik "to"

[...]

Koledzy czy teraz jadąc od strony Olesnicy i chcąc się dostać do A4 mam już jechać obwodnicą, czy pchać się przez miasto - ostatnio wpakowałem się w remont wiaduktu za mostem Grunwaldzkim :(

Data: 2011-07-17 23:41:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Dojedź AOW do Żmigrodzkiej i zjedź w kierunku centrum. Po chwili dojeżdżasz do Obwodnicy Śródmiejskiej, na którą wjeżdżasz (w prawo). Teraz cały czas gonisz - Most Milenijny, Ostatni Grosz, Estakada Gądowska, Hallera - do skrzyżowania z Powstańców Śląskich. Na tym skrzyżowaniu w prawo i gonisz na Bielany Wrocławskie, z których zjeżdżasz na A4.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-18 00:25:41
Autor: Przemysław Czaja
AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

[...]

Spróbuję tak pojechać - Dziękuję, myślę, że się uda choć to zupełnie nowa dla mnie trasa :)

Pozdrówki.

Data: 2011-07-18 16:15:11
Autor: J.F
Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ivvnfk$tjt$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Zalezy od kierunku - jesli na zachod to z estakady mozesz pojechac na lotnisko i dalej AOW. Na wschod tez sie moze oplacac - zalezy gdzie beda wieksze korki - na Strzegomskiej czy na Hallera i Powstancow :-)

Tak nawiasem mowiac - wczoraj w niedzielnych korkach [:-)] - od ul Dubois (srodek wroclawia mozna by rzec) przez Sienkiewicza do Dlugoleki - 14 minut.
A z powrotem przez AOW i Milenijny do Popowickiej - 15 minut :

J.

Data: 2011-07-18 21:07:30
Autor: Przemysław Czaja
AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta

Użytkownik "J.F"

Zalezy od kierunku - jesli na zachod to z estakady mozesz pojechac na lotnisko i dalej AOW. Na wschod tez sie moze oplacac - zalezy gdzie beda wieksze korki - na Strzegomskiej czy na Hallera i Powstancow :-)

Dokładnie na zachód :) - też myślałem, aby się dostać z powrotem od Żmigrodzkiej na AOW, ale niestety nie wiem jak - AOW nie ma jeszcze na Google Maps. Byłbyś uprzejmy przybliżyć trasę od Żmigrodzkiej do AOW?

Data: 2011-07-18 22:53:44
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Już mam - na Targeo są zaznaczone nowe odcinki i te już oddane :) czyli z Estakady na prawo w Strzegomską i dalej Graniczną do A8.

Dzięki i Pozdrówki.

Data: 2011-07-18 22:54:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Ze Żmigrodzkiej nie zjedziesz na AOW tak by się dostać do A4. Z prostego powodu - most na Rędzinie jeszcze nie został otwarty.
Pozostaje więc to co proponowałem czyli zjazd z AOW na Żmigrodzką i wjazd na OŚ. Potem albo Hallera/Powstańców/Bielany, albo propozycja Jarka - Strzegomska/Lotnisko/dalszy ciąg AOW.

Data: 2011-07-19 23:04:27
Autor: topek
W dniu 2011-07-16 04:00, to pisze:
[...]

A od kiedy AOW ominie sie caly wroclaw?
Tzn od zjazdu z A4 do obowdnicy olesnicy?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-07-19 23:50:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-07-19 23:04, topek pisze:
[...]

Jak tylko otworzą most na Rędzinie.

Data: 2011-07-21 23:10:17
Autor: topek
[...]

No a na kiedy jest to przewidziane?

Data: 2011-07-22 13:57:29
Autor: J.F
Użytkownik "topek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e2895bd$1@news.home.net.pl...
A od kiedy AOW ominie sie caly wroclaw?
Tzn od zjazdu z A4 do obowdnicy olesnicy?

Jak tylko otworzą most na Rędzinie.

No a na kiedy jest to przewidziane?

Na 4 czerwca 2011
http://obwodnica-wroclawia.pl/

I patrzac na stan zaawansowania .. lada moment, tzn pewnie do konca wakacji :-)

J.

Data: 2011-07-19 02:24:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-15 15:07, radekp@konto.pl pisze:
Otwarto nowy odcinek AOW Wrocławia -- węzeł DK8/Długołęka - węzeł Psie-Pole -
Żmigrodzka (węzeł Widawa - czy raczej Północ). Odcinek ma 11km i ma... 12
mostów.

A idź pan w PISdu ! To co się na "starym" wylocie na wawę teraz dzieje to jakaś masakra przez te światła.

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-19 09:51:13
Autor: Przemysław Czaja
AOW Długołęka-Żmigrodzka - otwarta

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

A idź pan w PISdu ! To co się na "starym" wylocie na wawę teraz dzieje to jakaś masakra przez te światła.

Blokuje się od strony miasta czy Oleśnicy? Kruca w niedzielę muszę smigać do Frankfurtu/M i nie wiem jak rozplanować czasowo trasę przez te remonty - jak w ogóle w niedzielę zwykle wygląda obciążenie Wrocławia ruchem - liczę, że jest spokojniej niż w dni robocze?

Data: 2011-07-19 10:20:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Od miasta. Z tego co widziałem, w automapie ten odcinek jest zablokowany, więc navi nie puszcza tamtędy, to raz ;), dwa ludzie nie wiedzą o tym, że to otwarto i wszyscy walą starą trasą. Światła uprzywilejowały zjazd z obwodnicy i teraz stoisz na czerwonym patrząc jak z obwodnicy nic nie zjeżdża, a potem zielone "na 5 aut".

Koleżanka w pracy mi mówiła, że ostatnio korek prawie pod biedronkę był (sic!),

Data: 2011-07-21 22:16:27
Autor: jerzu
AOW Dugoka-migrodzka - otwarta
On Tue, 19 Jul 2011 02:24:44 +0200, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

A id pan w PISdu ! To co si na "starym" wylocie na waw teraz dzieje to jaka masakra przez te wiata.

Eee tam, adnie si objeda :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280