AOW test

Data: 2012-11-21 08:31:51
Autor: J.F.
AOW test

Maly test na orientacje dla osob spoza Dolnego Slaska

Jedziemy z Warszawy/Lodzi i chcemy do Zgorzelca czy Drezna.
Albo z Poznania do Opola.

Gdzie zjezdzacie ? http://www.youtube.com/watch?v=zKOB5EgugXM

Niecierpliwi moga zaczac od 7 minuty, albo nawet od 10.

J.

Data: 2012-11-21 09:21:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
AOW test
Hello J.F.,

Wednesday, November 21, 2012, 8:31:51 AM, you wrote:

Maly test na orientacje dla osob spoza Dolnego Slaska
Jedziemy z Warszawy/Lodzi i chcemy do Zgorzelca czy Drezna.
Albo z Poznania do Opola.

Jak się chce gdzieś jechać a nie zna trasy, to się wcześniej
przygotowuje z mapą, pamiętając główne drogi.

Gdzie zjezdzacie ? http://www.youtube.com/watch?v=zKOB5EgugXM

Zależy. Jeśli zaplanowałeś jazdę drogą 94, to zjeżdżasz na droge 94.
Jeśli zaplanowałeś jazdę autostradą A4, to A4.

Niecierpliwi moga zaczac od 7 minuty, albo nawet od 10.

Po o? Pierwsza tablica oznaczająca zjazd na A4 jest dopiero na 15:04

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-21 09:59:45
Autor: J.F.
AOW test
Dnia Wed, 21 Nov 2012 09:21:00 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
[...]

No to sie przygotowujesz. Co tam na mapie mamy po drodze - Wroclaw, Legnica, Zgorzelec, Drezno :-)

[...]

Ale przez wszystkie wezly po drodze musisz przejechac, i na kazdym podjac
decyzje :-)

W sumie, jak na to popatrzylem ... to nawet nie jest tak zle, ale ciekaw
jestem opinii tych co wczesniej nie jezdzili i regionu nie znaja, i nie
wiedza na ktore istotne szczegoly nalezy spogladac  :-)

P.S. tak sie ostatnio pod Toruniem czulem. Mapa stara, nawigacja stara, a
autostrada nowa i nie wiem dokad prowadzi i gdzie sie konczy ...

A w Niemczech jakos nie ma problemu - mam dojechac np polnocnej Holandii,
spogladam na mape, wybiera trase Berlin-Magdeburg-Hanover-Brema-Oldenburg,
i po drodze drogowskazy prowadza mnie pieknie, nawet nie wiem ktorymi
autostradami jade ...

J.

Data: 2012-11-21 10:05:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
AOW test
Hello J.F.,

Wednesday, November 21, 2012, 9:59:45 AM, you wrote:

[...]

Na miejscowosci to jeżdżą amatorzy. Każdy normalny kierowca pilnuje numerów
dróg _i_ miejscowosci, znając ważniejsze.

[...]

Dlaczego na każdym? Wczesniej na mapie sprawdziłem, że zanim dojadę do
węzła na A4, to będę miał wezeł na drogę 94 i na lotnisko.

[...]

Ale to dość wyjątkowa sytuacja - ja wtedy jadę za stadem :)

[...]

Jakis dziwny jesteś. Jak mój wujek, który ostatnio pojechał na azymut
i wylądował po drugiej stronie Odry, daleko od najbliższego mostu.
Zmarnował 20km, bo mu się "skrót" zamarzył.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-21 12:19:10
Autor: J.F
AOW test
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F.,
[...]

W tym i takie, ktorych nie ma mapie, ale o ktore trzeba wiedziec ze sa :-)

Tylko to w Polsce ... w Niemczech ... hm, nie moge sobie przypomniec .... ale chyba nie ma numerow drog na drogowskazach ..

No i kwestia co bedzie jak wlasciwa droge przeoczysz ... bedziesz patrzyl po pozostalych numerkach drog, czy lepiej na drogowskazach widac jednak miejscowosci :-)

[...]

A wiesz jak bedzie oznakowany ten wlasciwy ?
Wiec na kazdym sprawdzasz czy prowadzi w droge 94 :-)

[...]

Chwilowo wcale nie - sporo nowych drog sie jednak buduje, oddaje, kawalkami ...

- ja wtedy jadę za stadem :)

Ale stado jedzie do Warszawy, a ja chce do Wroclawia :-)

[...]

Bo ja PJ zrobilem jak jeszcze numery drog w kraju nie byly wszedzie wypisane :-)

I po Niemczech sie tak spokojnie jedzie. Po innych krajach tez.
Tylko u nas jest madrzejszy minister :-)

J.

Data: 2012-11-21 12:24:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
AOW test
Hello J.F,

Wednesday, November 21, 2012, 12:19:10 PM, you wrote:

[...]
:-)

Miejscowości związane z przejściami granicznymi zawsze warto znać.

Tylko to w Polsce ... w Niemczech ... hm, nie moge sobie przypomniec ... ale chyba nie ma numerow drog na drogowskazach ..

Przy rozjazdach zawsze są.

[...]

Wiem, że będzie oznaczony A4. I tak jest oznaczony.

[...]

Ale nie wszystkie kawałki są związane z niepownością przejazdu.

- ja wtedy jadę za stadem :)
Ale stado jedzie do Warszawy, a ja chce do Wroclawia :-)

A1 do Wrocławia?

[...]

[...]

Główne drogi były oznakowane już od Gierka - wcześniej prawa jazdy
miec nie mogłeś - aż tak stary nie jesteś :P

I po Niemczech sie tak spokojnie jedzie. Po innych krajach tez.
Tylko u nas jest madrzejszy minister :-)

I, tam - był czas przywyknąć. Mnie bardziej wkurzało oznakowanie (czy
raczej jego brak) na Górnym Ślasku.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-21 12:26:02
Autor: Przemysław Gubernat
AOW test
[..]

[...]

E..... tam wszystko kieruje do Katowic :D

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
|   Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2012-11-21 17:26:02
Autor: Tom N
AOW test
Przemysław Gubernat w <news:k8ido4$j05$1pyro.tvk.wroc.pl>:

[..]
[...]

Pod Połańcem jest tablica informująca o odległości do...
BYTOMIA :D

--
'Tom N'

Data: 2012-11-21 13:51:23
Autor: J.F
AOW test
[...]

A po co ? Ja np chce do Tarnowa. Mniej wiecej wiem gdzie to jest, spojrze na mape, bede znal inne wieksze miejscowosci w okolicy.

A prawda - warto, bo w Polsce zyjemy.
Ale skad mam wiedziec gdzie jest jakas Muszynka, albo Jedrzychowice ?

I czemu akurat Jedrzychowice - przeciez A4 przez nie nie przechodzi.
No, moze administracyjnie to i przechodzi ... nie mogli Zgorzelca powiekszyc ? Albo od powiatu nazwac ? :-)

Tylko to w Polsce ... w Niemczech ... hm, nie moge sobie przypomniec
... ale chyba nie ma numerow drog na drogowskazach ..

Przy rozjazdach zawsze są.

Hm, moze ... jakos nie zwrocilem uwagi. Wiedza w zasadzie niepotrzebna.
Tylko jak w radiu slyszysz "wypadek na autostradzie A42" to sie przydaje - moze akurat nia jedziesz :-)

[...]

jednak wiele.

- ja wtedy jadę za stadem :)
Ale stado jedzie do Warszawy, a ja chce do Wroclawia :-)
A1 do Wrocławia?

A jest lepsza droga z Gdanska ?

[...]

Moze, widac tato nie nauczyl ... a moze to byla wiadomosc tajna i na mapach nie napisali -

I po Niemczech sie tak spokojnie jedzie. Po innych krajach tez.
Tylko u nas jest madrzejszy minister :-)
I, tam - był czas przywyknąć.

A nie lepiej ministra zmienic ?

Mnie bardziej wkurzało oznakowanie (czy raczej jego brak) na Górnym Ślasku.

I tam, byl czas kupic sobie dobra nawigacje :-P

J.

AOW test