APC Smart UPS 1000 - automatyczne zamknięci e systemu przy np. 10% mocy - JAK?

Data: 2009-03-09 18:39:39
Autor: ToMasz
APC Smart UPS 1000 - automatyczne zamknięci e systemu przy np. 10% mocy - JAK?
Wojtek pisze:
Witam

Moje pytanie jest może dość dziwne, ale kombinowałem na różne sposoby
i nie mogę się połapać, ale może do rzeczy...

Mam UPSa jak w tytule. Podtrzymuje on niewielki serwerek. Jest on z
nim połączony przy pomocy kabla RS232. Na serwerze zainstalowany jest
PowerChute Business Edition (Console / Server / Agent) w wersji 7.0.5.

I teraz pytanie: w jaki sposób skonfigurować to oprogramowanie/ups aby
w przypadku zaniku napięcia automatycznie zamykało system na tym
serwerku (SBS 2003) po osiągnięciu przez baterie poziomu, np. 15 czy
10% mocy? Może banalne ale nie mogę się połapać...

TIA

Pozdrawiam

Wojtek
ja mam takiego upsa z drugim kompletem akumulatorów. niestety, w wypadku zaniku prądu UPS natychmiast zamyka system. wkońcu sie wkurzyłem wypiąłem kabelek com i komp chodzi przez godzine ( monitor 21cali) i na akumulatorach jest 12.3V... dalej nie sprawdzałem. kabelek com już nigdy nie został wpięty.

ToMasz

Data: 2009-03-09 21:00:47
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gp3jdo$vim$1news.interia.pl...
[...]

Wybacz komentarz, ale to troche lamerskie podejscie.. to cos, jak wygrywanie z komputerem w szachy za pomoca wyjecia wtyczki zasilania :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-09 21:31:23
Autor: ToMasz
Michal AKA Miki pisze:
[...]

trafna uwaga. Mnie jednak wszystko sie pochrzaniło po wymianie akumulatorów. niby robiłem jakies czary z kabibracją elektroniki, potem akumulatorów - nic nie dało. Tak wiec znalazłem inne wyjscie.
ToMasz

APC Smart UPS 1000 - automatyczne zamknięci e systemu przy np. 10% mocy - JAK?