APOSTOŁ POLITYKI MIŁOŚCI - NIESIOŁOWSKI

Data: 2010-10-24 17:23:27
Autor: cytryna
APOSTOŁ POLITYKI MIŁOŚCI - NIESIOŁOWSKI

Stefan Niesiołowski o Platformie Obywatelskiej
Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania.
Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę.
Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi.

Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001

Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną
recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO.

Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001 --

Data: 2010-10-24 17:40:01
Autor: manhunter1

Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53

--

Z tego wynika, że jest on polityczną prostytutką.

sofu

Data: 2010-10-25 01:40:23
Autor: Jaksa

Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53
[...]

Stefek dostal po prostu kolejny przydzial, pierwszy to byl chyba ZChN?
Tam to byl agent na agencie!

Jaksa

PS
  Stefek, ksywka "usta pucharu", robil takie rzeczy w wiezieniu,
  ze to az wstyd pieknej plci o tym mowic! W kazdym razie,
  ksywka wiezienna daje do myslenia.

APOSTOŁ POLITYKI MIŁOŚCI - NIESIOŁOWSKI