ARKA-JAGA

Data: 2009-11-04 11:09:48
Autor: tuMEk
ARKA-JAGA
bylem na meczu, wystałem pomimo zimna zarabistego - 8  stopni, i zenujacego poziomu widowiska. krociutkie wnioski :

- malo ludzi , moze do 1000 osob, zapewne aura sie przyczynila bo jak nigdy nawet mnie wygnalo na przerwie do auta....
- poziom dwoch druzyn : Żenada..... pomimo wystawienia w drugiej polowce frankowskiego i grosickiego nadal zenada chociaz przyznac trzeba ze jaga technicznie prezentuje sie lepiej
- jak zwykle - to juz chyba tradycja - nie wykorzystany rzut karny ,[mrowiec -ktory strzelil tak beznadziejnie ze az szkoda klawiszy zeby to opisac] ktory zakonczylby meczarnie obu druzyn i skonczyloby sie bez dogrywki na lodowatym powietrzu.
- arka wystapila w jakims dziwnym zapasowym skladzie , od poczatku sie nie wysilajac jakby chcieli poprostu przegrac, moze oszczedzaja sie na bełchatów ale kto wie
-ogolnie rzecz biorac kolejny mecz ekstraklasy , druzyn ktore tak naprawde zasluguja na spadek do I ligi -zwlaszcza arka ,pisze to ze smutkiem -sam jestem gdynianinem ale poziom gry oscylowal gdzies w granicach zwyklej kopaniny chlopakow z podworka, z kolei jaga tez niczym nie zablysnela
--
pozdro
tumek

ARKA-JAGA