ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)

Data: 2010-10-21 13:13:47
Autor: Hans Kloss
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
... tak sie o muzyce Chopina wyraził Naczelny Idiota RP.
Platfons rządzi a Polakom wstyd....
J-23

Data: 2010-10-21 20:49:35
Autor: Hans Kloss
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
... tak sie o muzyce Chopina wyrazil Naczelny Idiota RP.
Platfons rzadzi a Polakom wstyd....
J-23
Jezzz, tego więcej było, nie słyszałem bo po "krzakach" uciekłem krztusząc się
ze śmiechu.
http://hrabina.idalia.mondsee.salon24.pl/241829,chopinowskie-armaty-w-krzakach-komedia-w-gaszczu-tragedii

A oto próbki jego mozliwości:
"GENIUSZ tego TALENTU"
laureatka I nagrody  pochodzi ponoć ze "ŚWIATA TAK BLISKIEGO W STOSUNKU DO POLSKI"
Ponadto podziękował ponoć z w dziękiem...
a) organizatorĄ
b) jurorĄ
c) uczestnikĄ-pianistĄ Naprawdę durnia mamy.... nie, słowo "Prezydent" nie przejdzie mi w tym miejscu
przez klawiaturę... otóż durnia mamy za PLATFONSA!!. Proponuję bowiem pełniony
przez niego urząd  przemianować na Platfonsa RP, przynajmniej do czasu aż
obejmie go ktoś choć trochę bardziej normalny- czyli właściwie KTOKOLWIEK inny
J-23

Data: 2010-10-21 23:48:03
Autor: Tomy M.
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
W dniu 2010-10-21 22:49, Hans Kloss pisze:

[...]

Wstyd się śmiać ... PLATFONS po prostu leków dzisiaj nie wziął.

Tomy M.

Data: 2010-10-22 00:17:25
Autor: AndrzejN
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i9q90v$ai1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dla równowagi:

Zbieram te kwiatki:

 Kaczyński J.: Nie daliśmy radę  potężnemu frontowi    ...

Kaczyński L.: Ze wzruszeniem przyjęłem...   wzięłem;  zamknęłem;

J.K.: *...jak żeśmy się umówili*  My taki program żeśmy przedstawili * Ceny, których żeśmy bronili*

Do Olejnik: żeby pani była partnerem, a nie przyśmiewcą   (oczywiście ma być: *prześmiewcą*)

Dziękuję  wolentariuszom. * Berberyzacja*

Przede wszystkiem.*

A teraz o niedbałości i niestaranności wysławiania się:

Wogle;  nicie nie stanie;  dwaiścia jeden razy;  rzeczyiście

A teraz o stylu:

Nie chciałbym ustawiać tego i tych...

*Musimy pamiętać, że należy pamiętać słowa marszałka Piłsudskiego...*

Jest szansa dla wszystkich obywateli, a nie tylko dla niektórych.*  Nie twierdzę, że  nie jestem zdumiony obecnością Sikorskiego w Gruzji.* Nie ukrywam, że tramwajem się jedzie przyjemnie... (a to mogła być jakaś tajemnica do ukrycia?) * Wszyscy w tym samym okresie lub okresach nieco innych. (ale kwieciście...)*   ...kredyty brać w tej walucie, która jest walutą polską". (a nie lepiej po prostu: *kredyty brać w walucie polskiej*?)*  Zachowuje się w sposób niedobry, żeby nie powiedzieć: niegodny (co za zestawienie?)*

Lech: Przed sekundą został powołany... (cudny styl!)*  No i oczywiście sławne: Irasiad  jest  zdenerwowany. *

I o poglądach:

Jarosław: Socjalizm to ustrój hołoty dla hołoty.*

A co będzie z hymnem i Wolakami? * I pomyśleć, że ma doktorat z nauk humanistycznych, a matka nauczycielka języka polskiego.*

O wiedzy technicznej: Samolot przerobiony z bombowca powinien drzewo o średnicy 40 cm ściąć jak kosą.

 No i do tego nie przyjmuje do wiadomości  wyników demokratycznych wyborów. Swych zwolenników buntuje i podjudza, aby podpalali  naszą Ojczyznę! . Czy nikt  z nich nie wstydzi się tej prymitywnej  mentalności?

Kpiarz AN pozdrawia

Data: 2010-10-21 15:36:29
Autor: Hans Kloss
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
On 22 Paź, 00:17, "AndrzejN" <an...@poczta.onet.pl> wrote:

Kpiarz AN pozdrawia
Lech nie żyje więc zwyczajnie nie wypada, zresztą  duża część jego
tzw. "błędów" to wyniki bardzo złej dykcji (np. sławny "Borubar" to
było po prostu niedbale wymówione "Boruc bardzo")   Co do Jarosława-
błędy i przejęzyczenia w wypowiedzi ad hoc trafiają się każdemu, a
regionalizmów  (zwłaszcza w wymowie) za błąd chyba uważać się nie
powinno.
Popisy pana K odbyły się jednak w czasie wygłaszania PRZYGOTOWANEJ
UPRZEDNIO MOWY!!! Nie po raz pierwszy zresztą, do klasyków przeszło
choćby jego pamiętne przemówienie "dożynkowe" po którym przez kilka
dni bolała mnie przepona.
Spróbuj znaleźć podobną ilość bzdur w PRZYGOTOPWANYM WYSTĄPIENIU
któregokolwiek z kaczorów.
Pozdrawiam nawzajem, w przekonaniu ze Polacy mimo wszystko zasługują
na prezydenta lepszego niż którykolwiek ze starających się o ten urząd
panów K.
J-23
PS.
[...]
A to już zwykła kłamliwa insynuacja. I błąd językowy przy tym, co to
za "nikt z nich"? Polacy w takim kontekście używają idiomu "ŻADEN z
nich"

Data: 2010-10-21 22:41:01
Autor: Hans Kloss
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
[...]

Spróbuj znaleźć podobną ilość bzdur w PRZYGOTOPWANYM WYSTĄPIENIU jednego z
[...]
nikt  z nich nie wstydzi się tej prymitywnej  mentalności?" A to już zwykła kłamliwa insynuacja. I błąd językowy przy tym, co to za "nikt

Data: 2010-10-22 03:41:15
Autor: Canucki
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

obejmie go ktoś choć trochę bardziej normalny- czyli właściwie KTOKOLWIEK

Komorowski to taki "podrasowany" Walesa

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-22 15:03:47
Autor: D. J. MC Donald Musk
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:808ae615-efaa-4dc4-b5c8-d1f227c2471ft20g2000yqa.googlegroups.com...
... tak sie o muzyce Chopina wyraził Naczelny Idiota RP.
Platfons rządzi a Polakom wstyd....
J-23

Platfons rzadzi, pratfons sadzi
platfons radzi, platfons nigdy zbycha, rycha i zdzicha - nie zdradzi...

Data: 2010-10-22 16:00:10
Autor: cirrus
ARMATY UKRYTE W KRZAKACH ;)
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i9s22h$6rj$1news.ett.com.ua...
[...]