ASB i ch³odzenie turbiny

Data: 2016-05-06 17:30:30
Autor: Nikt
ASB i ch³odzenie turbiny
Witam,

na jakiej pozycji powinna byæ ASB podczas stania na rêcznym i czekaniu
na sch³odzenie turbiny - P czy N?

Data: 2016-05-06 11:35:34
Autor: Bolko
ASB i ch³odzenie turbiny
W dniu pi±tek, 6 maja 2016 17:30:32 UTC+2 u¿ytkownik Nikt napisa³:
Witam,

na jakiej pozycji powinna byæ ASB podczas stania na rêcznym i czekaniu
na sch³odzenie turbiny - P czy N?

P bo na N samochód bêdzie zje¿dza³ jak bedzie nierówno. Co na  turbine  nie ma znaczenia ale na Twoj± nogê która bêdzie trzymaæ hamulec ju¿ tak

Data: 2016-05-06 21:53:26
Autor: Grzegorz Tomczyk
ASB i ch³odzenie turbiny
W dniu 06.05.2016 o 20:35, Bolko pisze:
W dniu pi±tek, 6 maja 2016 17:30:32 UTC+2 u¿ytkownik Nikt napisa³:
podczas stania na rêcznym
P bo na N samochód bêdzie zje¿dza³ jak bedzie nierówno.

Patrz wy¿ej.

Twoj± nogê która bêdzie trzymaæ hamulec ju¿ tak

W±tkotwórca nigdzie nie napisa³, ¿e rêczny popsuty. :)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2016-05-07 08:20:44
Autor: Trybun
ASB i ch³odzenie turbiny
W dniu 2016-05-06 o 17:30, Nikt pisze:
Witam,

na jakiej pozycji powinna byæ ASB podczas stania na rêcznym i czekaniu
na sch³odzenie turbiny - P czy N?

Na "D".

Data: 2016-05-13 15:20:51
Autor: Dman666
ASB i ch³odzenie turbiny
W dniu sobota, 7 maja 2016 08:20:34 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

> na jakiej pozycji powinna byæ ASB podczas stania na rêcznym i czekaniu
> na sch³odzenie turbiny - P czy N?

Na "D".

Bo?
--
Dman-666

Data: 2016-05-15 10:28:34
Autor: Tomasz Gorbaczuk
ASB i chłodzenie turbiny
W dniu .05.2016 o 00:20 Dman666 <dm4n666@gmail.com> pisze:

W dniu sobota, 7 maja 2016 08:20:34 UTC+2 u¿ytkownik Trybun napisa³:

> na jakiej pozycji powinna byæ ASB podczas stania na rêcznym i czekaniu
> [...]

Bo na P i N skrzynia nie jest smarowana i ch³odzona. Na zapiêtym D mo¿esz  j± trzymaæ ca³y czas.
Inna sprawa, ¿e je¿d¿ê dieslami ju¿ jaki¶ czas i nigdy nie ch³odzi³em  turbiny na postoju a mimo to auto do¿ywaj± u mnie bez remontu sêdziwych  przebiegów.

TG

Data: 2016-05-15 14:19:05
Autor: Dman666
ASB i ch³odzenie turbiny
W dniu niedziela, 15 maja 2016 10:29:11 UTC+2 u¿ytkownik Tomasz Gorbaczuk napisa³:

Wlasnie o to chodzilo. Ja to wiem, ale brakowalo mi zeby ktos wreszcie napisal a nie tylko "bo tak" :-)

--
Dman-666

ASB i ch³odzenie turbiny