ASB i klops w silniku przy np 130 km/h

Data: 2009-10-04 11:28:33
Autor: Karolek
ASB i klops w silniku przy np 130 km/h

Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:ha89aq$5cu$1news.onet.pl...
Ciekawy watek o wybuchajacych renosach przypomnial mi o czyms.
Co sie stanie w aucie z ASB, jesli np zabraknie mi paliwa, spadna przewody itp - podczas jazdy?

Zabraklo mi paliwa wiele razy i wiem ze nic strasznego sie nie stanie.
Silnik zgasnie, samochod zacznie powoli zwalniac i tyle, w zasadzie podobnie jak z manualna skrzynia, tylko ze silnik przestanie sie obracac.

Konwertor sie natychmiast rozwali?

Nie.

Hamulce przestaną działać z racji braku podcisnienia na serwie?

Tego podcisnienia starczy przynajmniej na dwa nacisniecia na pedal hamulca.

Silnik (wał) bedzie sie jeszcze krecil i napedzal wspomaganie kierownicy?

Nie bedzie, wspomaganie przestaje dzialac, chyba ze elektryczne :>

Karolek

Data: 2009-10-05 00:05:27
Autor: Hants
"Karolek" <dragnospam@o2.pl> wrote in message news:ha9pvg$1bt$1news.mm.pl...

Konwertor sie natychmiast rozwali?

Nie.

Nigdy nie mialem takiej sytuacji i mam nadzieje, ze nie bede mial - dzieki za podpowiedzi.

ASB i klops w silniku przy np 130 km/h