Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 01.04.2010 | Przys tawa chwali Platforme Obywatelska, Michalkiewic z zgadza się z kampania "Tesknie za tob a, Zydzie!", Pluzanski znajduje antsyemitni kow na... lewicy!!!

Data: 2010-04-01 21:17:26
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 01.04.2010 | Przys tawa chwali Platforme Obywatelska, Michalkiewic z zgadza się z kampania "Tesknie za tob a, Zydzie!", Pluzanski znajduje antsyemitni kow na... lewicy!!!
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Senat, cyberbaby polskiej demokracji - prof. Jerzy Przystawa
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127014498134216.shtml
Już minął tydzień, a ja wciąż do siebie przyjść nie mogę po oświadczeniu Grzegorza Schetyny, że oto Platforma Obywatelska, aby wyjść naprzeciw społecznym oczekiwaniom i swoim postulatom programowym, kieruje do Laski Marszałkowskiej projekt ustawy wprowadzającej jednomandatowe okręgi wyborcze (JOW) w wyborach do Senatu! Więc wreszcie, nareszcie, będą jednak zapowiadane od dawne w Polsce okręgi jednomandatowe, wreszcie nareszcie Platforma zrealizuje swoje uroczyste zobowiązania, w szczególności te potwierdzone niemal milionem podpisów pod wnioskiem o referendum "4 razy TAK"!? Tam przecież było i o Senacie, i o JOW, więc w tak krótkim czasie spełnione będą aż dwa postulaty! A i na Sejm przyjdzie czas niebawem, jak mówi Schetyna, tylko Platforma zmieni Konstytucję i stanie się to wszystko o czym marzyliśmy! (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W imię "terroryzmu" zabijani są jedynie "bandyci", a ja zgadzam się z kampanią "Tęsknię za tobą, Żydzie"! - Stanisław Michalkiewicz na Wielkanoc nie tylko dla mieszkańców "województwa polskiego UE"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127014250549583.shtml
"Proszę Państwa, dwa zamachy w moskiewskim metrze, które prawdopodobnie dokonały dwie kaukaskie szahidki-samobójczynie, skłaniają nas do bliższego przyjrzenia się zjawisku, potocznie nazwanego terroryzmem i jako takie też powszechnie jest potępiane. Nawiązuje tutaj do rozmowy, jaką przez półtora tygodniem przeprowadziłem z pewnym Rosjaninem, a jej przedmiotem było uczestnictwo Polski w Sojuszu Północnoatlantyckim. W pewnym momencie Rosjanina coś w mojej wypowiedzi zirytowało i zapytał, ilu żołnierzy liczy polska armia. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem, że niecałe 100 tysięcy, na co on odpowiedział tak: ?A armia rosyjska w Czeczenii zabiła 280 tysięcy bandytów!?. Ta statystyka miała mnie zapewne trochę przygnębić i pokazać dysproporcje między możliwościami rosyjskimi a naszymi... Odpowiedziałem mu, że zabijanie ?bandytów? zawsze wychodziło Rosjanom nieźle, inne sprawy - gorzej, więc nabrali w tym wprawy i właśnie dlatego chcemy mieć gdzie uciekać i stąd nasze przywiązanie do Sojuszu Północnoatlantyckiego. Na tym przykładzie chcę pokazać, że pojęcie ?terroryzm? nie obejmuje działalności podejmowanej przez państwo, nawet jeśli polega ona na zabijaniu ludzi oczywiście określanych jako ?bandytów?"... - Stanisław Michalkiewicz, stały współpracownik serwisu ASME, komentuje wydarzenia z minionego tygodnia w "województwie polskim UE" i poza jego granicami. (...)

Nagranie trwa ponad 17 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości bez uciążliwości reklam.

Zapraszamy do podbijania naszego materiału na witrynie Wykop.pl:
http://www.wykop.pl/ramka/338894/zgadzam-sie-z-kampania-tesknie-za-toba-zydzie-stanislaw-michalkiewicz/ -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Komuniści - antysemici - Tadeusz M. Płużański
http://www.asme.pl/127011498239703.shtml
O książce prof. Krzysztofa Jasiewicza "Rzeczywistość sowiecka 1939 - 1941 w świadectwach polskich Żydów", w której postawił skrajnie antysalonową tezę o powszechnej kolaboracji Żydów z Sowietami, pisaliśmy już na łamach ASME. Na łamach "Rzeczpospolitej" z prof. Jasiewiczem polemizował prof. Antony Polonsky. A my odniesiemy się teraz do tez Polonsky'ego.

Polonsky wyraził zdumienie tezami Jasiewicza tym bardziej, że go zna, że to jego kolega po historycznym fachu. Zdziwienie Polonsky'ego było jeszcze większe, gdyż - jak podkreślił - Jasiewicz jest "autorem znakomitej książki "Pierwsi po diable" (2001), w której w przekonujący sposób udowodnił, że kolaboracja Żydów ze Związkiem Sowieckim na Kresach w latach 1939 - 1941 była zjawiskiem marginalnym". (...)

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/