Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 03.04.2009 | Michalkiewicz: G20 i PiS chca okrasc swiat, ZMP popiera JOW, Korwin-Mikke: jestem darwinista spolecznym

Data: 2009-04-03 01:46:23
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 03.04.2009 | Michalkiewicz: G20 i PiS chca okrasc swiat, ZMP popiera JOW, Korwin-Mikke: jestem darwinista spolecznym
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Okradniemy świat! - mądra inaczej ferajna z G20, "I my też! I my też!" - wtóruje PiS - Stanisław Michalkiewicz o szczycie kierowników państw G20 i postępującym rozkładzie państwa polskiego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/123871477176042.shtml
"Proszę Państwa, wbrew temu co większość ludzi sądzi, że koniec świata nastąpi w wyniku jakiejś katastrofy kosmicznej, wcale nie wydaje się to konieczne. Bardziej prawdopodobne jest, że koniec świata nastąpi wskutek głupoty. Głupota jest wprawdzie tak samo niezmierzona jak cierpliwość Boska, więc ma też wymiar kosmiczny, ale jest to jednak przyczyna organiczna. Do takiego wniosku dochodzę, patrząc na szczyt G20, który właśnie się odbywa, i co tam uradzili ci mądrale, którzy próbują kierować całym światem? Otóż uradzili, by okraść wszystkich mieszkańców świata na około 70 bilionów dolarów, a więc sumę całkiem pokaźną, nie wiem, czy nie cały stan posiadania. Tylko po to, by nie upadł ?system finansowy?, czyli nie upadli - grandziarze. To jest charakterystyczna cecha naszych czasów: wbrew temu, co mówią różni idioci, których u nas nie brakuje - mam na myśli takich socjalistów pobożnych - zwróćcie Państwo uwagę, że jeszcze do niedawna, a właściwie w wieku XIX, także w wieku XX - do jego połowy, centralną postacią w gospodarce był: przedsiębiorca, był inżynier, a teraz centralną postacią życia gospodarczego jest - grandziarz. Lichwiarz, grandziarz, podczas gdy przedsiębiorca czy inżynier w ogóle się nie liczy" - Stanisław Michalkiewicz, publicysta wielu pism prawicowych i stały współpracownik naszej witryny ASME, komentuje najnowsze wydarzenia z zagranicznych i krajowych scen teatru politykierskiego. (...)

Nagranie trwa ponad 6 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja bez uciążliwości reklam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Stanowisko Zgromadzenia Ogólnego Związku Miast Polskich oraz uchwała Zarządu Krajowego OZZL popierające zmianę ordynacji wyborczej do polskiego parlamentu na większościową - w jednomandatowych okręgach wyborczych
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/123853656428386.shtml
XXX Zgromadzenie Ogólne
Związku Miast Polskich
Ruda Śląska i Katowice, 19-20 marca 2009
Stanowisko w sprawie ordynacji wyborczej do Sejmu

W ubiegłym miesiącu trzech byłych prezesów Trybunału Konstytucyjnego wystąpiło z apelem o pilną zmianę Konstytucji Rzeczypospolitej, albowiem jej zapisy paraliżują państwo, prowadzą do nieustających sporów kompetencyjnych władz, uniemożliwiają zarówno rozwiązanie nabrzmiałych problemów wewnętrznych, jak i prowadzenie spójnej i konsekwentnej polityki zagranicznej.  (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jestem darwinistą społecznym - spotkanie z Januszem Korwin-Mikkem w warszawskim Klubie Ronina
http://www.asme.pl/123833568276463.shtml
W warszawskim Klubie Ronina odbyło się spotkanie z Januszem Korwin-Mikkem z okazji wydania książki-wywiadu z nim. O wątkach zawartych w tym wywiadzie opowiadał, snując rozliczne dygresje, sam wywiadowany polityk, co uwieczniły kamery TV ASME. (...)

Nagranie trwa ponad 1 godz. 30 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja bez uciążliwości reklam.

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/