Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 04.02.2011 | Michalkiewicz o rewolucji w Arabii, Zambrowski o tow. "gienierale" Jaruzelskim, P?u?a?ski o wydrwigroszu Gro$$ie

Data: 2011-02-04 00:30:07
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 04.02.2011 | Michalkiewicz o rewolucji w Arabii, Zambrowski o tow. "gienierale" Jaruzelskim, P?u?a?ski o wydrwigroszu Gro$$ie
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W Egipcie powtórka z rewolucji bolszewickiej, a w kraju rośnie dług publiczny, a ksiądz prymas zakazuje polityki podczas obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej - Stanisław Michalkiewicz o wydarzeniach na scenach między i narodowej wielkiego teatru politycznego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/129677408234896.shtml
"Proszę Państwa, ?przed ciosem tyran drży!?. Nie tylko jeden, ale nawet kilku tyranów! Jeden nawet uciekł, a inni tyrani: egipscy, jemeńscy , jordańscy, nawet syryjscy (!) - drżą, ale jeszcze się trzymają. Tyrani jemeński i egipski już zrezygnowali z ubiegania się o prezydenturę na następne kadencje., obawiając się "sądu zagniewanego ludu"... Bo w ?rewolucji jaśminowej?, która zaczęła się w Tunezji, a teraz rozprzestrzenia się na Egipt i Jemen, ?lud zagniewany dał wyraz swoim sentymentom?. Tak samo było w Rosji w 1917 roku, widać pewne analogie między tamtą rewolucją bolszewicką (bo nie mówię o rewolucji lutowej, chociaż i do tego można by nawiązać...), chodzi o czas pomiędzy abdykacją Mikołaja II, rewolucją lutową a rewolucją bolszewicką. Widać to zwłaszcza w Egipcie, gdzie na pustyni politycznej spowodowanej 30-letnimi rządami Hosni Mubaraka nie ma żadnej zorganizowanej siły politycznej, poza Bractwem Muzułmańskim. Choć te nie chce wychodzić na pierwszą linię, widać, że porusza ?ludem muzułmańskim? i wysuwa na nią postać bez żadnego zaplecza politycznego - Mohammeda El Baradei, który jest egipskim odpowiednikiem Aleksandra Kiereńskiego" - Stanisław Michalkiewicz, stały współpracownik witryny ASME, komentuje wydarzenia kolejnej serii "rewolucji społeczno-technologicznych", dziejących się tym razem na innym teatrze militarnym, w którym jedną z dalszych stron są firmy wywodzące się ze Stanów Zjednoczonych. (...)

Nagranie trwa ponad 16 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tomaszowi Jastrunowi w odpowiedzi
Skąd się biorą różne punkty widzenia - Antoni Zambrowski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/129656071513747.shtml
Przypadkiem przeczytałem noworoczny (52/2010) numer "Newsweeka". Nie stać mnie na kupowanie wszystkich pism, które chciałbym przeczytać, ale ten numer żona kupiła w upominku memu synowi, więc skorzystałem ze sposobności i go przejrzałem. Najbardziej poruszył mnie felieton mego dawnego sąsiada na osiedlu Sadyba-Fosy red. Tomasza Jastruna pod długim tytułem "Racja bez racji. Mam żal do tych, którzy pamięcią historii cynicznie grają". (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Wyborcza" nie promuje już Grossa?! - Tadeusz M. Płużański
http://www.asme.pl/12962274722796.shtml
W lutym ma się ukazać nowa książka "profesora" J. T. Grossa "Złote żniwa". Na razie, tuż przed nowym rokiem, temat został jedynie zajawiony, ale mamy jak w banku, że wkrótce antypolska kampania nienawiści rozkręci się na całego. Jak w przypadku jego najgłośniejszej książki - "Sąsiadów". Przypomnijmy, kto wówczas był admiratorem kłamstw Grossa, kto i dlaczego mu kibicował. (...)

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/