Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 05.11.2010 | Michalkiewicz o fachowcach w naszej polityce, Przystawa o wyborczych przekretach, Zambrowski rozmawia z Zakajewem

Data: 2010-11-05 09:46:25
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 05.11.2010 | Michalkiewicz o fachowcach w naszej polityce, Przystawa o wyborczych przekretach, Zambrowski rozmawia z Zakajewem
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pierwszorzędni fachowcy wzięli się za politykę naszego nieszczęśliwego kraju - Stanisław Michalkiewicz o okolicznościach śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/128894504131400.shtml
"Proszę Państwa, starożytni Rzymianie każdą myśl ubierali w jakąś sentencję. Jedna z nich brzmiała: ?Cokolwiek czynisz, czyń rozsądnie i patrz końca?. Najwyraźniej o tej sentencji zapomniała pani Woron, dyrektorka biura pana wicemarszałka Niesiołowskiego w Łodzi, bo po tygodniu po zbrodni w biurze Prawa i Sprawiedliwości przypomniała sobie, że Ryszard C., sprawca tej zbrodni, najpierw był w biurze pan wicemarszałka, a kiedy okazało się, że Go w nim nie ma - zapytał o adres biura PiS i został tam skierowany. Pamiętamy z czasów Pierwszej Komuny, że jak trzeba było - nie takie rzeczy ludzie widywali, jak obecność Ryszarda C. Samoloty ze stonką i tak dalej... Z tego incydentu pan wicemarszałek wyciągnął wniosek, że ?jest cudownie ocalony? i jako taki jest faworytem Opatrzności! Aliści wyszło na to, że morderca został do PiS skierowany z biura pana marszałka Niesiołowskiego, więc reputacja ?faworyta Opatrzności? chyba nie jest warta takiej dwuznaczności... Więc ?niezależna prokuratura? przeprowadziła niezależne śledztwo, z którego wynikło, że jednak Ryszard C. nie był w biurze pana wicemarszałka! Oddychamy z ulgą, ale nasuwają się pytania, KOGO w takim razie widziała pani Woron w biurze wicemarszałka?" - Stanisław Michalkiewicz, stały współpracownik naszego serwisu ASME, omawia wydarzenia z minionych dni ze scen i kuluarów teatru politycznego "polskiego regionu UE". (...)

Nagranie trwa ponad 11 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości.

Zapraszamy do podbijania naszego materiału na witrynie Wykop.pl:
http://www.wykop.pl/link/515911/pierwszorzedni-fachowcy-wzieli-sie-za-polityke-naszego-kraju/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Polowanie na martwe dusze - prof. Jerzy Przystawa
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/128888452513141.shtml
Ze strony internetowej Radia Opole SA dowiadujemy się, że dziennikarze tej stacji, we współpracy z dziennikarzami TVP Opole, powiadomili Policję, że zbierane są in blanco podpisy poparcia dla Komitetu Wyborczego Wyborców "Kierunek Polski". Na podstawie tej informacji do siedziby KWW 20 października 2010 wkroczyli policjanci, dokonali przeszukania. Jak informują przedstawiciele Komitetu: "Zabrano wszystkie nasze dokumenty: spisy sympatyków, listy poparcia, oświadczenia lustracyjne i wypełnione zgody kandydatów do Sejmiku Wojewódzkiego". 27 października przed Sądem Okręgowym odbyła się rozprawa w trybie wyborczym. Sąd zgodził się wnioskiem PKW w Opolu, która odmówiła rejestracji list Komitetu. (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Te same błędy, co z Hitlerem - wywiad Antoniego Zambrowskiego oraz Piotra Ferenca-Chudego z Ahmedem Zakajewem, premierem emigracyjnego rządu Czeczeńskiej Republiki Iczkerii
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/12882765558746.shtml
Z Achmedem Zakajewem - premierem emigracyjnego rządu Czeczeńskiej Republiki Iczkerii rozmawiają w Pułtusku Piotr Ferenc-Chudy oraz Antoni Zambrowski

- Panie premierze, jak to się stało, że z choreografa i artysty stał się pan żołnierzem i dowódcą polowym?
- Sądzę, że przyczyną tego się stały wydarzenia historyczne. Moje losy, całe moje życie potoczyły się w kierunku, którego wcześniej nie oczekiwałem. Jestem człowiekiem do cna cywilnym i nawet nie odbyłem służby zasadniczej w Armii Sowieckiej. Nie chciałem tam służyć. Ale kiedy rozpoczęła się nasza wojna obronna w 1994 roku, Czeczeni nie mieli wyboru. Byliśmy zmuszeni bronić naszych domów, swe rodziny, swe ogniska domowe i całą naszą ojczyznę. Byłem w gronie tych, którzy stanęli w obronie swej ziemi. (...)

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Smierci http://www.karasmierci.info.pl/

Data: 2010-11-05 10:11:59
Autor: Bogdan Idzikowski
ASME - nowosci 05.11.2010 | Michalkiewicz o fachowcach w naszej polityce, Przystawa o wyborczych przekretach, Zambrowski rozmawia z Zakajewem

Użytkownik "kpawlak" <"kpawlak/./\\wytnij.to\\/./"@asme.pl> napisał w wiadomości news:ib0gi2$3b0$2mx1.internetia.pl...
Witam wszystkich!
[...]

Achmed Zakajew marionetkowy premier na uchodźstwie już nie jest premierem. http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/305087,zakajew-juz-nie-jest-premierem-dymisja-calego-rzadu.html

Ciekawi mnie, kto finansował i finansuje Zakajewa.