Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 05.11.2010 | Michalkiewicz o fachowcach w naszej polityce, Przystawa o wyborczych przekretach, Zambrowski rozmawia z Zakajewem

Data: 2010-11-05 10:11:59
Autor: Bogdan Idzikowski
ASME - nowosci 05.11.2010 | Michalkiewicz o fachowcach w naszej polityce, Przystawa o wyborczych przekretach, Zambrowski rozmawia z Zakajewem

Użytkownik "kpawlak" <"kpawlak/./\\wytnij.to\\/./"@asme.pl> napisał w wiadomości news:ib0gi2$3b0$2mx1.internetia.pl...
Witam wszystkich!
Z Achmedem Zakajewem - premierem emigracyjnego rządu Czeczeńskiej Republiki Iczkerii rozmawiają w Pułtusku Piotr Ferenc-Chudy oraz Antoni Zambrowski

- Panie premierze, jak to się stało, że z choreografa i artysty stał się pan żołnierzem i dowódcą polowym?
- Sądzę, że przyczyną tego się stały wydarzenia historyczne. Moje losy, całe moje życie potoczyły się w kierunku, którego wcześniej nie oczekiwałem. Jestem człowiekiem do cna cywilnym i nawet nie odbyłem służby zasadniczej w Armii Sowieckiej. Nie chciałem tam służyć. Ale kiedy rozpoczęła się nasza wojna obronna w 1994 roku, Czeczeni nie mieli wyboru. Byliśmy zmuszeni bronić naszych domów, swe rodziny, swe ogniska domowe i całą naszą ojczyznę. Byłem w gronie tych, którzy stanęli w obronie swej ziemi. (...)

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Achmed Zakajew marionetkowy premier na uchodźstwie już nie jest premierem. http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/305087,zakajew-juz-nie-jest-premierem-dymisja-calego-rzadu.html

Ciekawi mnie, kto finansował i finansuje Zakajewa.