Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME nowosci 11.03.2010 | Michalkiewicz o Zjezdzie PZP... Kongresie PiS, Pluzanski wzywa do osadzenia katow z Mokotowa

ASME nowosci 11.03.2010 | Michalkiewicz o Zjezdzie PZP... Kongresie PiS, Pluzanski wzywa do osadzenia katow z Mokotowa

Data: 2010-03-11 15:13:40
Autor: kpawlak
ASME nowosci 11.03.2010 | Michalkiewicz o Zjezdzie PZP... Kongresie PiS, Pluzanski wzywa do osadzenia katow z Mokotowa
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kongres PiS potwierdził "jedynie słuszną linię Partii", prezydent Kaczyński szuka poparcia wśród postępowych kobiet z Manify, ale Trybunał z Karlsruhe niesie nam optymizm - Stanisław Michalkiewicz o wydarzeniach nie tylko z "województwa polskiego UE"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/126826114653344.shtml
"Proszę Państwa, zastanawiam się czy słuszne jest powiedzenie, że podróże kształcą? Właściwie - kształcą, ale skoro podróżować, skoro można nie podróżować, palcem po mapie ?podróżować", albo jeszcze lepiej - w wyobraźni. Bo jak w ZSRS ktoś chciał podróżować, to przed kasami ustawiały się kolejki, i jeszcze oficer NKWD przechadzając się pytał ?po co podróżujecie??. Na takie pytanie chętni nie wiedzieli co odpowiedzieć, szybko się z kolejki wycofywali, szczęśliwi, że są żywi, zdrowi i na wolności... Tak się zastanawiam, bo pojechałem do Wielkiej Brytanii na zaproszenie pewnych państwa, którzy mieszkają w Yorkshire, spotkałem się z polską publicznością w Leeds, dobrze się rozumieliśmy, ale dopiero jak wróciłem do kraju, zorientowałem się, jak wiele straciłem, bo byłem w Brytanii akurat w czasie, kiedy w Polsce w Poznaniu odbył się Kongres Prawa i Sprawiedliwości. Ponownie został wybrany na ich przewodniczącego pan prezes Jarosław Kaczyński, a Kongres potwierdził - podobnie jak to było w czasach rządów Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej - ?jedynie słuszną linię Partii?, podobnie jak ?zbiorową mądrość? tego ugrupowania. Ominęło mnie takie widowisko, więc ogromnie żałuję, że nie mogłem być jednocześnie tam i tu" - Stanisław Michalkiewicz, stały współpracownik naszego serwisu ASME - Antysocjalistycznego Mazowsza, komentuje najnowsze wydarzenia ze scen teatru politykierskiego "województwa polskiego UE". (...)

Nagranie trwa ponad 8 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości bez uciążliwości reklam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Osądźmy katów z Mokotowa - Tadeusz M. Płużański
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/126825644519425.shtml
Domagamy się ścigania seryjnego zabójcy z więzienia na Rakowieckiej w Warszawie - Piotra Śmietańskiego. Apelujemy też o odnalezienie zastępcy Naczelnego Prokuratora Wojskowego, płk. Henryka Podlaskiego i majora NKWD/UB Bronisława Szymańskiego. Chcemy też osądzenia zastępcy naczelnika więzienia mokotowskiego Ryszarda Mońki, oraz brutalnych śledczych: Eugeniusza Chimczaka, Zbigniewa Kiszela i Edwarda Zająca.

Piotr Śmietański był na Mokotowie dowódcą plutonu egzekucyjnego. Sądząc z podpisów na protokołach wykonania wyroków śmierci - ledwo piśmienny. W praktyce żadnego plutonu nie było. Zabijał tylko on. W latach 1944 - 1956 w więzieniu przy ul. Rakowieckiej stracono ponad tysiąc osób. Wiele z nich było ofiarami Śmietańskiego.
Miał jedną, wypróbowaną metodę - zabijał strzałem w tył głowy, metodą sowiecką. W ten sposób zostali zamordowani polscy oficerowie w Katyniu.
Zabijał żołnierzy AK, NSZ, WiN, działaczy niepodległościowych -- wszystkich, którzy nie podobali się "ludowej" władzy.
Wśród najbardziej znanych więźniów, od kuli Śmietańskiego zginęli:
Witold Pilecki - 25 maja 1948 r.,
Hieronim Dekutowski, "Zapora" - 7 marca 1949 r.,
Adam Doboszyński - 29 sierpnia 1949 r.,
Ich nazwiska można dziś znaleźć na pamiątkowej tablicy umieszczonej na więziennym murze. Zostali pogrzebani prawdopodobnie na "Łączce" - dzisiejszej kwaterze "Ł" cmentarza wojskowego na Powązkach. (...)

Całość dostępna na witrynie ASME -Antysocjalistycznego Mazowsza:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Smierci http://www.karasmierci.info.pl/

ASME nowosci 11.03.2010 | Michalkiewicz o Zjezdzie PZP... Kongresie PiS, Pluzanski wzywa do osadzenia katow z Mokotowa