Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacji ambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!

Data: 2009-08-14 17:13:06
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacji ambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czy warszawskie plaże ożyją i będą miejscem wypoczynku mieszkańców stolicy?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/12502595491514.shtml
Ratusz warszawski przystąpił do reaktywacji miejskich plaż nad Wisłą. Idea godna pochwalenia, mimo że w gazetach i dodatkach stołecznych do dzienników ogólnopolskich nie spotkała się z ciepłym przyjęciem - głównie ze względu na brak zainstalowania infrastruktury na pierwszej miejskiej plaży przy ulicy Krynicznej na Wale Miedzeszyńskim. TVASME przeprowadziła dla witryny WWW.WARSZAWA.PL wywiad z p. Jarosławem Matusiakiem z biura Zarządu Mienia m.st. Warszawy, jednym z organizatorów i wykonawców tego pomysłu, który przekonuje, że jest to stan chwilowy, przejściowy, gdyż koncepcja jest dopiero w trakcie rozruchu. Druga plaża miejska jest planowana w okolicach warszawskiego parku zoologicznego.

Nagranie trwa 9 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna wersja w najlepszej jakości.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Polonijna akcja przeciw mianowaniu komornika Przemysłu Holokaustu na stanowisko Ambasadora USA w Polsce
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/125019301817741.shtml
Nasz amerykański korespondent. p. Jacek Marczyński, nadesłał do redakcji ASME list krążący wśród amerykańskiej Polonii, dotyczący desygnowania p. Lee Feinsteina, dość miernego absolwenta nauk politycznych na Miejskim Uniwersytecie w Nowym Jorku (CUNY) oraz prawa na Uniwersytecie Georgetown, przez filosemickie środowisko skupione wokół byłej prezydentowej Hillarii Clintonowej, obecnie piastującej stanowisko sekretarki stanu USA, czyli odpowiedniczki naszego ministra spraw zagranicznych. List publikujemy, by dać świadectwo braku zgody sporej części amerykańskiej Polonii wobec tej nominacji. (...)

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Smierci http://www.karasmierci.info.pl/

Data: 2009-08-14 17:38:02
Autor: konserwator
ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacji ambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!

Użytkownik "kpawlak" <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> napisał w wiadomości news:h63vkb$9hk$2mx1.internetia.pl...
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

zalosne, ze w stolicy nie ma zadnej infrastruktury nad rzeka....
w Prusach jest to nie do pomyslenia. Pomijam fakt, ze Wisla jest totalnie zanieczyszczona ale do zeglarstwa, kajakow itp nadaje sie....
trzeba tylko prysznicy ewentualnie....
no i jakichs "ogrodkow piwnych" i parkingow....

Data: 2009-08-14 21:06:24
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 17:38:02 +0200, konserwator napisał(a):

[...]

Ba, w Prusach już przed pierwszą wojną światową funkcjonowal system
turystycznych schronisk młodzieżowych z darmowym albo symbolicznie
opłacanym* noclegiem i śniadaniem.
Piotr
*Dokładnie nie pamiętam, do sprawdzenia w przewodniku M. Orłowicza.

Data: 2009-08-14 21:16:45
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e4jed7c7s6w0.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

no i nad wisla byla taka infrastruktura. Gdzies mam zeskanowany przewodnik po wisle z miedzywojnia!
To co teraz jest (a wlasciwie nie ma) to zalosne....

Data: 2009-08-14 21:19:12
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 21:16:45 +0200, konserwator napisał(a):

no i nad wisla byla taka infrastruktura. Gdzies mam zeskanowany przewodnik po wisle z miedzywojnia!
To co teraz jest (a wlasciwie nie ma) to zalosne....

Hm, gdybyś znalazł te skany i mógł podesłać? Stare przewodniki, to mój
konik.
Piotr

Data: 2009-08-15 09:53:14
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cxxxd8a60f9i.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

wyslij mi dobrego maila do siebie. Paczka ma 25MB
mail do mnie rym30@wp.pl

Data: 2009-08-14 21:27:09
Autor: Tzva Adonai
[...]

Kogo obchodzą wasze kretyńskie petycje?... Ślijcie je na Berdyczów...

Data: 2009-08-14 21:34:19
Autor: raff
ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacji ambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!
kpawlak pisze:
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

A ja mam pytanie czemu to sie nazywa Antysocjalistyczne Mazowsze ?

Czy to jest Ruch tylko dla Warszawki ?

R.

Data: 2009-08-14 21:40:18
Autor: Tzva Adonai
ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacjiambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!
A ja mam pytanie czemu to sie nazywa Antysocjalistyczne Mazowsze ?

Bo jego założyciel Krzysiu Pawlak to "warszawiak z dziada pradziada", a jego
babcia warszawianka wymyśliła granaty produkowane z sidolu używanego do
czyszczenia garnków.... --

Data: 2009-08-14 22:46:42
Autor: kpawlak
raff pisze:

A ja mam pytanie czemu to sie nazywa Antysocjalistyczne Mazowsze ?

Czy to jest Ruch tylko dla Warszawki ?

Witam!

Bo tak.

Co to jest "Warszawka"??? Co to znaczy "Ruch tylko dla Warszawki"?

Uklony

kpawlak

Data: 2009-08-14 22:49:24
Autor: raff
[...]

Aha, skoro tak, to tak.

To ja tez mam to w dupie :)

R.

Data: 2009-08-15 10:25:45
Autor: Imię Nazwisko
ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacji ambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!
Użytkownik "raff"

[...]
A ja mam pytanie czemu to sie nazywa Antysocjalistyczne
Mazowsze ?
(...)
Bo tak.

Aha, skoro tak, to tak.

To ja tez mam to w dupie :)

Może spróbuję pomóc, bo nie sądzę aby ASME warto było mieć w dupie. Moja nad wyraz odkrywcza hipoteza jest następująca: "Antysocjalistyczne", bo właściciel strony jest antysocjalistą. "Mazowsze", bo właściciej strony jest z Mazowsza.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-15 13:37:49
Autor: HaMMeR
ASME - nowosci 14.08.2009 | Protest Polonii przeciw nominacji ambasadora USA w Warszawie, w Warszawie powstala plaza miejska!
ciach
A ja mam pytanie czemu to sie nazywa Antysocjalistyczne Mazowsze ?

Czy to jest Ruch tylko dla Warszawki ?

R.
-- -- -- -- -- -- -- -- --

A z czego wnoioskujesz, ze jest to ruch tylko dla Warszawy??
Jakis kompleks, czy moze jakas wada percepcyjna odnoszaca sie do okreslen?
'Antysocjalistyczne Mazowsze' to jedynie okreslenie mowiace,
ze jest na tej ziemi takie miejsce (Mazowsze), ktore jest
antysocjalistyczne. Nie wyklucza to w zaden sposob faktu,
ze takich miejsc moze byc wiecej lub nawet ogromna ilosc,
natomiast tu i teraz, oferte 'antysocjalistycznosci' sklada
WSZYSTKIM wlasnie Mazowsze. Tyle i tylko tyle!
Czepiasz sie jak pijany plotu, pozbadz sie tych kompleksow
dziecino...

Data: 2009-08-15 21:33:46
Autor: raff
[...]

Co ty pieprzysz ? Jaki kompleks ?

Warszawa mi zwisa ponizej jajek. Jeszcze pare lat temu przypominala jedna wielka wioche, w porownaniu np z Krakowem. teraz dzieki tym wiezowcom wreszcie zaczyna wygladac jak miasto...

R.