Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 16.12.2009 | Michalkiewicz w Adwencie o meczenstwie Piesiewicza, Zycinskiego, Jaruzelskiego, Rokity i Liska, Zambrowski o manierach Michnika

Data: 2009-12-16 06:05:44
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 16.12.2009 | Michalkiewicz w Adwencie o meczenstwie Piesiewicza, Zycinskiego, Jaruzelskiego, Rokity i Liska, Zambrowski o manierach Michnika
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Adam Michnik jako wzór europejskiej kultury - Antoni Zambrowski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/126097016486285.shtml
Po śmierci Jacka Kuronia Adam Michnik na łamach "Gazety Wyborczej"
pisał z uznaniem, że Jacek był otwarty na każdego człowieka i nawet
własnym wrogom podawał rękę. Zakwestionowałem tę tezę, gdyż z Jackiem
Kuroniem różnie to bywało. Sam stałem się ofiarą afrontu z jego
strony, gdy 1 listopada 1971 roku na Cmentarzu Powązkowskim (d.
Wojskowym) ostentacyjnie nie chciał podać mi ręki przy naszym
spotkaniu. Zaskoczony takim zachowaniem z jego strony, zapytałem: "Co
to, traktujesz mnie jak majora Bartczaka?" (tu wyjaśnię, że mjr
Bartczak był w swoim czasie odpowiedzialnym w warszawskim SB za
zwalczanie opozycji i Jacek Kuroń podczas przesłuchania w Pałacu
Mostowskich nie chciał podać mu ręki). Pożegnałem się ze wszystkimi
świadkami tej sceny i odszedłem, ale po kilkunastu krokach Jacek
zreflektował się pod wpływem swej żony Grażyny, Karola Modzelewskiego
oraz Adama Michnika, dogonił mnie i przeprosił za swoje zachowanie.
(...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tegoroczny Adwent z serią męczeństw: senatora Piesiewicza, arcybiskupa
Życińskiego, "gienierała LWP" Wojciecha Jaruzelskiego, posła Jana
Marii "Płaszcz Konrada", posła Krzysztofa Liska z PO - Stanisław
Michalkiewicz o najnowszych wydarzeniach w województwie polskim
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/126092658524519.shtml
"Proszę Państwa, tegoroczny Adwent i tak jest już smutny, ale to nie
tylko w końcu radosne oczekiwanie zostało zaburzone taką serią,
sekwencją nieprawdopodobnych męczeństw! Jeszcze nie zdążyły nam
obeschnąć łzy po spektakularnym męczeństwie pana senatora Krzysztofa
Piesiewicza, który podstępnie został nakłoniony do przebrania się w
plażową sukienkę, a nawet do wciągania nosem >>sproszkowanego
lekarstwa<<, za którym >>najwartościowsza część społeczeństwa<< stanęła
murem w Jego obronie, a już >>wspólnotę losów<< z senatorem musiał
poczuć JE arcybiskup Józef Życiński (mój faworyt), który pryncypialnie
skarcił >>barbarzyństwo i prymitywizm moralny<<. Niewątpliwie musiał
kiedyś na własnej skórze odczuć takie zgryzoty - może wtedy, gdy (jak
sam to podawał w wersji wyprzedzającej) na czesko-praskiej ulicy
został zaatakowany nożem przez jakiegoś osobnika, choć niektórzy
mówią, że "wszystko się zgadza, tylko nie na ulicy, ale PRZY ulicy - w
pewnym klubie dla sodomitów...<<. Nie wiadomo, co tam JE robił - jeśli
to oczywiście prawda!? No, a potem - przy okazji wykrycia, że był >>bez
swojej wiedzy i zgody<< zarejestrowanym Tajnym Współpracownikiem PRL-
owskiej Służby Bezpieczeństwa o pseudonimie >>Filozof<<, zwerbowany
przez zastępcę szefa Komendy Wojewódzkiej Milicji Obywatelskiej w
Częstochowie, niejakiego Alojzego Perliceusza i tak dalej, i tak
dalej..." - Stanisław Michalkiewicz, stały współpracownik naszej
witryny ASME - Antysocjalistycznego Mazowsza, pochyla się z troską nad
najnowszymi doniesieniami ze scen teatru politykierskiego "polskiego
województwa" Unii Europejskiej w dniach zadumy adwentowej. (...)

Nagranie trwa ponad 11 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna wersja
w najlepszej jakości bez uciążliwości reklam.

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznego Mazowsza:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Smierci http://www.karasmierci.info.pl/

Data: 2009-12-16 15:26:32
Autor: Jadrys
ASME - nowosci 16.12.2009 | Michalkiewicz w Adwencie o meczenstwie Piesiewicza, Zycinskiego, Jaruzelskiego, Rokity i Liska, Zambrowski o manierach Michnika
W dniu 2009-12-16 15:05, kpawlak pisze:
Witam wszystkich!

Daj już chłopie spokój z tym trollowaniem..

Data: 2009-12-16 14:32:41
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2009-12-16 15:05, kpawlak pisze:
> Witam wszystkich!

Daj już chłopie spokój z tym trollowaniem..

zamknij sie trollu !

Data: 2009-12-16 17:55:39
Autor: Hans Kloss
kpawlak <kpawlak@asme.pl> napisał(a):
http://www.asme.pl/126092658524519.shtml
Z tych kurew i pedrylów umysłowych można już tylko szydzić, albowiem nadziei
na poprawę nie może być w ich przypadku zupełnie żadnej.
J-23