Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 19.05.2009 | Michalkiewicz o kampanii do parlamentu UE, Zambrowski o tym, jak sie uchronil przed komunazistycznymi pionierami

Data: 2009-05-19 00:14:58
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 19.05.2009 | Michalkiewicz o kampanii do parlamentu UE, Zambrowski o tym, jak sie uchronil przed komunazistycznymi pionierami
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak nie zostałem pionierem - Antoni Zambrowski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/124268260162895.shtml
Miałem szansę zostać czerwonym pionierem, ale spóźniłem się na przysięgę. Tę szansę zaprzepaściłem definitywnie, trafiając do polskiego sierocińca. (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kogo reprezentuje Róża Maria grafinia von Thun und Hochenstein - tego nie wiemy, ale pan Ganley dobrze wie, że "mędrzec Europy" doskonale go reklamuje - Stanisław Michalkiewicz o powoli wlokącej się kampanii przedwyborczej do parlamentu UE
http://www.asme.pl/124267284213641.shtml
"Proszę Państwa, mamy kampanie wyborczą do parlamentu europejskiego. W tym konkursie o pięćdziesiąt lukratywnych posad startuje mnóstwo polityków większego i mniejszego kalibru, przy czym zainteresowanie publiczności jest dosyć niewielkie. Widocznie wyborcy już zorientowali się, że zachęca się ich do statystowania w widowisku, z którego i tak nic nie będą mieli. Dlatego animatorzy tej kampanii wyborczej próbują ją nieco uatrakcyjnić. Najlepiej - poprzez konfrontację, w związku z tym pan premier Tusk, który jest wyspecjalizowany w pociągnięciach ?pijarowskich? zaproponował - wzorując się na grafini Marii Róży von Thun und Hochenstein, która wyzwała na pojedynek w Krakowie p. Zbigniewa Ziobrę - żeby wszyscy ?wybitni? politycy z PiS skonfrontowali się z politykami z Platformy Obywatelskiej. Pani Maria Róża grafinia von Thun und Hochenstein wyzwała dlatego p. Ziobrę, bo dobrze ?mówi językami? - w Krakowie powiadają, że najlepiej... francuskim - a u pana Ziobro na niwie językowej ani be, ani me..." - Stanisław Michalkiewicz, publicysta pism prawicowych i stały współpracownik naszej witryny ASME, komentuje najnowsze wydarzenia z desek teatru politykierskiego. (...)

Nagranie trwa ponad 16 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja bez uciążliwości reklam.

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/