Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 25.05 | Michalkiewicz o Grzegorzu Braunie, pikieta antypodatkowa Kongresu Nowej Prawicy, SWS po raz 3. o przyjazni polsko-wegierskiej, Pluzanski o UB-eku Kedziorze

Data: 2011-06-21 19:39:22
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 25.05 | Michalkiewicz o Grzegorzu Braunie, pikieta antypodatkowa Kongresu Nowej Prawicy, SWS po raz 3. o przyjazni polsko-wegierskiej, Pluzanski o UB-eku Kedziorze
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Dla KEP-u Braun ważniejszy niż Jezus Chrystus, Izraelczycy dostają polskie złoża gazu łupkowego od Amerykanów, a Śląsk zostanie polskim Kosowem, jak taki rozkaz padnie od "społeczności międzynarodowej" - Stanisław Michalkiewicz o Dniach Ostatnich w naszym Nieszczęśliwym Kraju
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/130627271317901.shtml

Proszę Państwa, właśnie nieoczekiwanie sprawa ?bluźnierstwa?, ?zniewagi?, jakich dopuścił się Grzegorz Braun na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim 11 kwietnia Roku Pańskiego 2011 znalazła (chyba) już swój finał. W tej sprawie - po tym jak się wypowiedziały władze KUL, grono absolwentów, zarząd KIK-u warszawskiego pod wodzą pani Joanny Święcickiej, zabrała wreszcie głos Konferencja Episkopatu Polski, która pryncypialnie i surowo potępiła Grzegorza Brauna. Wygląda na to, że zostanie on wtrącony tam, gdzie jest ?płacz i zgrzytanie zębów?! Warto zwrócić uwagę, że jest to pierwsza jak dotąd tak stanowcza reakcja KEP, bo nawet bluźnierców przeciw Panu Naszemu Jezusowi Chrystusowi tak żarliwie i mocno nie potępiała, jak Grzegorza Brauna. Najwyraźniej ?zelżywość? wobec śp. Józefa arcybiskupa Życińskiego jest dla Konferencji Episkopatu Polskiego ważniejsza niż bluźnierstwa wobec Pana Naszego Jezusa Chrystusa... Widać też, że kształtuje się nowa owczarnia - pytanie jest tylko, KTO jest pasterzem? Wygląda na to, że za jej pasterza może się uważać ?stary, poczciwy? tow. generał Kiszczak, który na widok jedności KEP, ?Gazety Wyborczej?, ?konserwatystów sprzeciwiających się lustracji? w potępianiu pana Brauna może sobie powiedzieć ?non omnis moriar!?" - Stanisław Michalkiewicz, współpracownik witryny ASME, komentuje najnowszą "nową świecką tradycję" wśród "postępowych katolików". (...)

Nagranie trwa ponad 12 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pikieta antypodatkowa Kongresu Nowej Prawicy w Warszawie 23.05.2011
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/130624599548579.shtml

Kongres Nowej Prawicy przeprowadził 23.05.2011 r. w Warszawie pikietę przed budynkiem Ministerstwa Finansów w proteście przeciwko uciskowi podatkowemu i zadłużaniu przyszłych pokoleń. W pikiecie wzięli udział także przedstawiciele stowarzyszeń Wolni Przedsiębiorcy, KoLiber, internetowego radia KonteStacja.

Zapraszamy do zapoznania się ze skrótem relacji TV ASME z tej pikiety.

Nagranie trwa prawie 8 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna relacja TV ASME z tego wydarzenia.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Stowarzyszenie Wolnego Słowa: wieczór poświęcony przyjaźni polsko-węgierskiej, wydarzeniom i osobom łączącym oba narody - cz. 3., Węgry współczesne: problemy rządu Victora Orbana
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/130615009095683.shtml

Stowarzyszenie Wolnego Słowa oraz Ambasada Republiki Węgierskiej w Polsce 15 lutego w siedzibie SWS w Warszawie zorganizowały wieczór poświęcony przyjaźni polsko-węgierskiej, wydarzeniom i osobom łączącym oba narody. W spotkaniu wzięli udział zaproszeni goście: Ákos Engelmayer, były ambasador Republiki Węgierskiej w Polsce w latach 1900 - 1995, Attila Szalai, radca Ambasady Węgier, dyrektor Instytutu Węgierskiego w Warszawie do roku 1995, Imre Molnár, radca polityczny Ambasady Węgierskiej w Polsce, Mirosław Chojecki, honorowy prezes Stowarzyszenia Wolnego Słowa oraz o. Paweł Cebula, franciszkanin przez kilkanaście lat posługujący na Węgrzech. W trakcie spotkania odbyła się prezentacja książek Józsefa Antalla "Schronienie uchodźców", "Ułaskawiony na śmierć" (Rzecz o Jánosu Esterházym) Marii z Esterhazych Mycielskiej, "Węgierski łącznik" (o opozycji polsko-węgierskiej) Pawła Cebuli i Grzegorza Górnego. (...)

Nagranie trwa ponad 28 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Postępy tresury Polaków na przykładzie Grzegorza Brauna, czyli "do gazu z nim - w polskich obozach koncentracyjnych!" - Stanisław Michalkiewicz o zgodnej akcji zniewalania Polaków prowadzonej przez dzieci komunistycznych oprawców z czasów stalinowskich
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/130572561449612.shtml

"Proszę Państwa, świetnie się składa, że dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności możemy poznać zarówno mechanizm tresury, jego świetną koordynację, jak i głupotę tresowanych! 11 kwietnia podczas spotkania Grzegorza Brauna, zorganizowanego przez koło studentów-historyków Katolickiego uniwersytetu Lubelskiego, został on zapytany o osobę nieboszczyka już arcybiskupa Józefa Życińskiego i dosyć bezceremonialnie scharakteryzował Go jako kłamcę i łajdaka, zresztą uzasadniając użycie tych epitetów. I tyle. Podobno rozległy się tam oklaski - nie wiadomo czy aprobaty, czy zniecierpliwienia. Na tym cały incydent wyczerpałby się może, gdyby nie to, że Grzegorz Braun nakręcił wcześniej film ?Eugenika?, w którym to filmie dokonał porównania ?zapłodnienia w szklance?, czyli jak mówią postępacy - ?in vitro?, które jest używane przez nich do wymuszenia na Kościele katolickim aprobaty aborcji - do różnych eksperymentów eugenicznych, których dokonywali ?źli naziści?. To już samo w sobie było zbrodnią niesłychaną, bo jakżeż można porównywać takie rzeczy, którymi postępactwo się zachwyca - do ?złych nazistów?? Ale gorszą sprawą było to, że 14 maja państwowy kanał telewizyjny wyemitował ów film! Tego samego dnia w ?Gazecie Wyborczej? ukazała się obszerna informacja o ?skandalu, jakiego dopuścił się Grzegorz Braun? i ?co na to władze KUL??... Nietrudno się domyślić, dlaczego ?Gazeta Wyborcza? czekała aż do 14 maja z opublikowaniem tego artykułu..." - Stanisław Michalkiewicz, współpracownik witryny ASME, opisuje straszliwie mocno nagłośnioną w minionym tygodniu najnowszą burleskę graną na krajowych scenach teatrów politykierskich. (...)

Nagranie trwa ponad 8 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wchodził, katował i zarządzał karcer
Przed warszawskim sądem trwa od pół roku proces Jerzego Kędziory, ubeckiego sadysty z Mokotowa i Miedzeszyna - Tadeusz M. Płużański
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/130558002755809.shtml

- Jako człowiek składam najgłębsze ubolewanie z powodu tego, co się stało, że przez tyle lat Wacław Sikorski siedział w więzieniu i prawdopodobnie doznawał tam cierpień. Jednak ani jedno, ani drugie nie jest związane z moją osobą, ani moją pracą - taką deklarację złożył Jerzy Kędziora przed warszawskim sądem podczas swojego procesu.

Poza tym były już same kłamstwa. Kędziora zeznawał: - Z Władysławem Jedlińskim prowadziłem pracę rozpoznawczą. Dostałem informacje, że istnieje komórka wywiadowcza Marta, a przy niej grupa zbrojna - bojówka, która z polecenia kierownictwa WiN przygotowywała zamachy na osoby z kierownictwa partii i państwa. Kolejne moje przesłuchania Jedlińskiego potwierdzały to. Przez dwa miesiące tym byliśmy zajęci z panem Jedlińskim.
Teraz o Wacławie Sikorskim: - Powiedziano mi, że był łącznikiem z terenu Warszawy o kryptonimie Wisła. Sprawdziło się tylko, że łączą go z Jedlińskim związki rodzinne. Sikorski sam prosił, żeby do protokołu dodawać szczegóły. Przesłuchiwałem go dwa razy - 17 i 20 września 1948 r. Nie znalazłem niczego, co by potwierdziło jego związki z nielegalną organizacją WiN.

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu: http://www.asme.pl/

Zapraszamy!
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Śmierci http://www.karasmierci.info.pl/

Data: 2011-06-21 17:56:45
Autor: obserwator
ASME - nowosci 25.05 | Michalkiewicz o Grzegorzu Braunie, pikieta antypodatkowa Kongresu Nowej Prawicy, SWS po raz 3. o przyjazni polsko-wegierskiej, Pluzanski o UB-eku Kedziorze
kpawlak <kpawlak/./\\wytnij.to/\\./@asme/\\.pl> napisał(a):
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Pan S. Michalkiewicz ma rownie dobre pioro jak i wyobraznie.

O polityce zwiazanej z ekspolatacja polskich zloz gazu lupkowego, pisze bardziej profesjonalnie p. Kejow. Polecam p. Michalkiewiczowi jego blog:

http://jaron.nowyekran.pl/post/17575,prawdziwy-koszt-gazu-lupkowego-w-polsce-a-historia-walki-cenowej

Data: 2011-06-21 18:09:19
Autor: obserwator
ASME - nowosci 25.05 | Michalkiewicz o Grzegorzu Braunie, pikieta antypodatkowa Kongresu Nowej Prawicy, SWS po raz 3. o przyjazni polsko-wegierskiej, Pluzanski o UB-eku Kedziorze

p. Kejow prowadzi takze profesjonalny blog na salonie24:

http://jaron.salon24.pl/164875,spor-rosja-kanada-o-rope-i-gaz-na-arktyce

...ponadto publikuje swoje artykuly w czasopismie *Rurociagi*. w ktorym
omawiane sa m.innymi takie powazne dla Polski zagadnienia jak:
suwerennosc surowcowa i bezpieczenstwo energetyczne panstwa.

http://www.rurociagi.com/spis_art/2010_4/spis_4_2010.html

Felieton powienien mimo wszystko byc oparty na faktach, a nie na wyobrazeniach
o nich.

Data: 2011-06-21 20:13:35
Autor: u2
W dniu 2011-06-21 20:09,  obserwator pisze:
http://www.rurociagi.com/spis_art/2010_4/spis_4_2010.html

Felieton powienien mimo wszystko byc oparty na faktach, a nie na wyobrazeniach
o nich.

Niemal zero to ile ?

"Przekazał on swoim słuchaczom informacje w jaki sposób należy wyliczać
stawkę za tranzyt gazu przez terytorium suwerennego państwa. Powinna ona
wynosić
ca 2,75 USD za tranzyt 1000 m3 gazu na odległość 100 km.
Interesujący się tą problematyką więcej informacji znajdą na str.695 i
następnych V wydania poradnika RUROCIĄGI DALEKIEGO ZASIĘGU do którego
przedmowę napisał Piotr Woźniak Minister Gospodarki.Za minione dziesięć
lat funkcjonowania polskiego odcinka tzw. Gazociągu Jamalskiego
przetłoczono nim na zachód z terytorium syberyjskiej kolonii Rosji około
300 mld. m3 gazu. Płatnicy podatków w RP powinni za jego tranzyt
otrzymać od GAZPROMU co najmniej 6 mld. USD (sześć miliardów dolarów
amerykańskich). Otrzymali niemal zero. "

Data: 2011-06-21 20:18:42
Autor: u2
W dniu 2011-06-21 20:13, u2 pisze:
[...]

6 mld to znikoma suma w porownaniu do sumy, ktorymi sie oblowili
czekisci-oligarchowie w Rosji Fjutina. Ale okazuje sie, ze im facio
bogatszy tym wieksza sknera, zwlaszcza dla swoich ziomkow. Pomimo
olbrzymiego terytorium i olbrzymiego bogactwa surowcow naturalnych w
Rosji zaczyna brakowac ropy na dalekim wschodzie :)

Data: 2011-06-21 18:24:13
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

olbrzymiego terytorium i olbrzymiego bogactwa surowcow naturalnych w
Rosji zaczyna brakowac ropy na dalekim wschodzie :)

no wlasnie, wlasnie. W *Rurociagach* pisza profesjonalisci, ktorych opinie
powinno sie brac pod uwage. Ale z tym niestety jest problem, bo polityka energetyczn nie jest propolska.

Data: 2011-06-22 03:38:18
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itqm0t$ss5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ma wyobraźnie kretyna.