Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 28.04.2010 | Lubel ska UPR zbiera podpisy na Korwina, TV fel ieton Stanislawa Michalkiewicza, WoJOW-nicy zaw iadamiają Prokuratora Generalnego, Michalkiewic z wzywa do zbiorki podpisow na Korwina

Data: 2010-04-29 00:07:39
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 28.04.2010 | Lubel ska UPR zbiera podpisy na Korwina, TV fel ieton Stanislawa Michalkiewicza, WoJOW-nicy zaw iadamiają Prokuratora Generalnego, Michalkiewic z wzywa do zbiorki podpisow na Korwina
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lubelska Unia Polityki Realnej zbiera podpisy dla kandydata UPR Janusza Korwin-Mikkego!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127249184344776.shtml
Lubelski Oddział Unii Polityki Realnej ogłosił zbiórkę podpisów dla Janusza Korwin-Mikkego, I Prezesa UPR. Miejsce zbiórki: ul. Krakowskie Przedmieście w godzinach 14 - 18. W następnych dniach (do 6 maja br.) będzie podane miejsce i czas odbioru list podpisów zbieranych przez miejscowych działaczy i sympatyków UPR dla zgłoszonego przez Konwentykl Unii Polityki Realnej kandydata UPR do stanowiska Prezydenta RP - Janusza Korwin-Mikkego.

Słowo od Prezesa UPR:

Prezes UPR: prośba o poparcie JKM

Zarejestrowaliśmy Komitet Wyborczy kandydata na Prezydenta RP Janusza Korwin-Mikke. Do dnia 6 maja musimy złożyć 100 tys. podpisów popierających jego kandydaturę. Zwracam się z prośbą o pomoc w zebraniu tych podpisów.   (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Obozy "strażników interesów narodowych" i "zaprzaństwa, Targowicy i zdrady" - "kwiatem elity narodu polskiego" w przededniu spotkania z kosmitami - Stanisław Michalkiewicz o powracającej do zwyczajnego życia ekipie teatru politycznego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127245819675867.shtml

"Proszę Państwa, widać, że życie wraca w normalne koleiny, a widać to, zwłaszcza gdy zagłębimy się w lekturę prasy, w szczególności w - lekturę ?Gazety Wyborczej?, która najszybciej odnalazła ?drogę do normalności?, kierując się wskazówkami Wiecznie Żywego Lenina, że nawet jeśli musimy zrobić dwa kroczki w tył, to tylko po to, by później dokonać wielkiego susa naprzód. Uczy ?tubylczych Irokezów?, jak mają się zachować, by ?nie uronić ani kropelki z tego wielkiego dorobku?, jaki nam pozostał po okresie żałobie narodowej. Poprawne zachowanie ma polegać na ?nie jątrzeniu?, ?nie agitowaniu? i ?nie dzieleniu?. Należy ?łączyć się? i ?być razem?. Ale - z kim? Noooo... wiadomo: razem z panem redaktorem Michnikiem!" - Stanisław Michalkiewicz, stały współpracownik witryny Antysocjalistycznego Mazowsza, komentuje najnowsze wydarzenia po okresie żałoby za ofiary katastrofy samolotu prezydenckiego w Smoleńsku. (...)

Nagranie trwa ponad 12 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja w najlepszej jakości bez uciążliwości reklam.

Zapraszamy do podbijania naszego materiału na witrynie Wykop.pl:
http://www.wykop.pl/ramka/356093/kwiat-elity-polskiej-w-przededniu-spotkania-z-kosmitami-michalkiewicz/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Stowarzyszenie JOW zawiadamia Prokuratora Generalnego o popełnieniu przestępstwa w Sejmie RP
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127244348180930.shtml
8 kwietnia br. Stowarzyszenie na rzecz Zmiany Systemu Wyborczego "Jednomandatowe Okręgi Wyborcze" (w skrócie nazywane Stowarzyszenie JOW) przeprowadziło w lokalu Stowarzyszenia Wolnego Słowa konferencję prasową, podczas której reprezentanci Stowarzyszenia JOW obwieścili o dokonaniu powiadomienia Prokuratora Generalnego o możliwości dokonania przestępstwa. "W nie ustalonym czasie przez nie ustaloną osobę lub osoby" zostały zniszczone wykazy podpisów obywateli pod wnioskiem o przeprowadzenie ogólnokrajowego referendum, zebrane w latach 2004 i 2005 - głosi zawiadomienie Prokuratury. (...)

Nagranie trwa ponad 20 minut. W Klubie TV ASME - jest dostępna pełna wersja o doskonałej jakości, bez uciążliwości reklam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Solidarni 2010" - dokumentalny film Ewy Stankiewicz oraz Jana Pospieszalskiego
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/1272377102513.shtml
Film będący zapisem rozmów, jakie dokumentalistka Ewa Stankiewicz oraz dziennikarz publicystyczny rządowej stacji TVP Jan Pospieszalski nagrali w dniach żałoby narodowej i pogrzebu pary prezydenckiej na Wawelu został wyemitowany na antenie TVP1 po tygodniu opóźnienia wywołanego zastrzeżeniami i różnymi ocenami wewnętrznymi kierownictwa stacji. Producentem filmu jest Robert Kaczmarek, który wspólnie z Grzegorzem Braunem zrealizował film "Towarzysz Generał", poświęcony Wojciechowi Jaruzelskiemu. (...)

Nagranie trwa ponad 90 minut.

Zapraszamy do podbijania naszego materiału na witrynie Wykop.pl:
http://www.wykop.pl/ramka/355391/film-solidarni-2010/
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Stanisław Michalkiewicz: Zbierajmy podpisy dla JKM!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127222812431668.shtml
Nadchodzą wybory prezydenckie. Jeśli mamy wybierać, to musimy mieć wybór. Kandydaci zachwalani nam przez telewizje i inne ośrodki władzy natrętnie wmawiają w nas, że możemy wybierać tylko pomiędzy wskazanymi przez nie kandydatami: popierającymi "Okrągły Stół", przestrzegającymi "politycznej poprawności".

Tymczasem kandydować zamierza człowiek, który chce zmienić tę skorumpowaną Polskę na kraj normalny; który uważa, że liberalizm nie oznacza tolerancji dla zła, że "wolny rynek" nie oznacza, że wolno kraść, że reprywatyzacja powinna objąć wszystkich, a nie tylko Niemców i Żydów, że jak mamy dobrą walutę, to nie powinniśmy jej zmieniać na taka, która powoduje kryzysy... krótko mówiąc: mój przyjaciel, Janusz Korwin-Mikke.  (...)

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Smierci http://www.karasmierci.info.pl/

Data: 2010-04-29 00:02:23
Autor: zbig
ASME - nowosci 28.04.2010 | Lubelska UPR zbiera podpisy na Korwina, TV felieton Stanislawa Michalkiewicza, W oJOW-nicy zawiadamiają Prokuratora Generalnego, Michalkiewi cz wzywa do zbiorki podpisow na Korwina
On 29 Kwi, 00:07, kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/...@asme.pl> wrote:

Spierdalaj z tym swoim spamem z listy dyskusyjnej.
Jak chcesz się zareklamować to qurwa zapłać za reklamę żebraku.

Data: 2010-04-29 22:03:05
Autor: raff
zbig pisze:
On 29 Kwi, 00:07, kpawlak <kpawlak/./\"wytnij.to\"/...@asme.pl> wrote:

Spierdalaj z tym swoim spamem z listy dyskusyjnej.
Jak chcesz się zareklamować to qurwa zapłać za reklamę żebraku.

Oho, brawo, pelna kultura.

R.

Data: 2010-04-29 13:06:02
Autor: zbig
On 29 Kwi, 22:03, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
zbig pisze:

> [...]

> Spierdalaj z tym swoim spamem z listy dyskusyjnej.
> Jak chcesz się zareklamować to qurwa zapłać za reklamę żebraku.

Tracę cierpliwośc w obliczu tak bezczelnego żebractwa. A do do
kultury, to lubie sobie czasami poqurwowac.

Data: 2010-04-29 00:16:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
ASME - nowosci 28.04.2010 | Lubelska UPR zbiera podpis y na Korwina, TV felieton Stanislawa Michalkiewicza, W oJOW-nicy zawiadamiają Prokuratora Generalnego, Michal kiewicz wzywa do zbiorki podpisow na Korwina

"kpawlak" <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> schrieb im Newsbeitrag
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Wysłane niedziela, 25, kwietnia 2010 przez Krzysztof Pawlak

[...]

Ponieważ mówi, że nie chce zmieniać świń przy korycie tylko zabrać im
koryto - nienawidzą go politycy z tego koryta jedzący, a media starają się
Go ośmieszać. Tymczasem tam, gdzie panuje wolność słowa, czyli w Internecie,
jest najpopularniejszy. Oni mają nadzieję, że nie uzbiera podpisów, więc nie
będą musieli dopuszczać Go do kamer telewizyjnych.

Jestem w Jego Komitecie Wyborczym. Moja więc gorąca prośba: pomóżcie nam
zebrać te 100.000 podpisów. Bardzo proszę wziąć wzór listy STĄD albo zajrzeć
TU lub TU i JAK NAJSZYBCIEJ zebrać ile się da podpisów - i przekazać
najbliższemu koordynatorowi Sztabu - lub wysłać pocztą (priorytetem: proszę
pamiętać, że list państwową pocztą idzie tydzień, a powinien dotrzeć 4 maja!

Z góry dziękuję,
Stanisław Michalkiewicz

http://www.asme.pl/127222812431668.shtml

(ar)

Data: 2010-04-29 01:33:43
Autor: Stirlitz
ASME - nowosci 28.04.2010 | Lubelska UPR zbiera podpisy na Korwina, TV felieton Stanislawa Michalkiewicza, WoJOW-ni cy zawiadamiają Prokuratora Generalnego, Mich alkiewicz wzywa do zbiorki podpisow na Korwin a
kpawlak pisze:
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lubelska Unia Polityki Realnej zbiera podpisy dla kandydata UPR Janusza Korwin-Mikkego!

JKM po to demonstracyjnie opuścił szeregi UPR żeby zbierali mu podpisy?

Data: 2010-04-29 06:03:08
Autor: Panslavista
kpawlak wrote:

jątrzeniu?, ?nie agitowaniu? i ?nie dzieleniu?. Należy ?łączyć się? i
?być razem?. Ale - z kim? Noooo... wiadomo: razem z panem redaktorem
Michnikiem!"

Wszyscy razem w jednym miestie
Połączeni w GWno wreszcie,
To łączenie trudna sprawa