Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   ASME - nowosci 31.05.2010 | Kandydat na Prezydenta RP Janusz Korwin-Mikke w Marszu dla Życia i Rodziny oraz w wypowiedzi o polskiej armii

Data: 2010-05-31 07:16:16
Autor: kpawlak
ASME - nowosci 31.05.2010 | Kandydat na Prezydenta RP Janusz Korwin-Mikke w Marszu dla Życia i Rodziny oraz w wypowiedzi o polskiej armii
Witam wszystkich!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Pomoc rodzinie" dzisiaj polega na tym, że zabiera się rodzinie 1000 złotych, 500 daje się urzędnikom, 200 się marnuje, a 300 daje się rodzinie z wielkim wrzaskiem, że "Państwo wam pomogło!" - Kandydat na Prezydenta RP Janusza Korwin-Mikke podczas Marszu Dla Życia i Rodziny 30.05.2010
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://www.asme.pl/127526393757760.shtml
"Ja mówię rodzinom prosto: niech Państwo się do nich nie wtrąca! Stare powiedzenie brzmi: ?Chroń mnie, Panie od przyjaciół, z wrogami poradzę sobie sam?. Kiedy Państwo rodzinie nie pomagało rodziny były znacznie liczniejsze, przyrost naturalny był znacznie wyższy, dzieci były znacznie lepiej wychowane... ?Pomoc rodzinie? dzisiaj polega na tym, że zabiera się rodzinie 1000 złotych, 500 daje się urzędnikom, 200 się marnuje, a 300 daje się rodzinie z wielkim wrzaskiem, że ?Państwo wam pomogło!?. A ja jestem tutaj po to, by dać właśnie świadectwo, żeby politycy nie mieszali się do spraw rodziny" - powiedział, stojąc w otoczeniu kilkunastoosobowej swojej rodziny, Kandydat na Prezydenta RP Janusz Korwin-Mikke podczas Marszu dla Życia i Rodziny 30.05.2010 r. (...)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Na armię 50% więcej pieniędzy, a nie wydawać na zasiłki dla bezrobotnych! - briefing prasowy Kandydata na Prezydenta RP Janusza Korwin-Mikke przed Muzeum Wojska Polskiego 29.05.2010
http://www.asme.pl/12751430431629.shtml
"Kiedyś Antoni Słonimski powiedział ?Nie będziemy szli z lancami na czołgi, będziemy szli z czołgami na bombę atomową? i było lat temu sześćdziesiąt czy siedemdziesiąt. I nic się nie zmieniło. Wojna to polityka prowadzona innymi środkami, a by prowadzić wojnę - trzeba mieć środki. Sytuacja jest taka, że z floty to mamy jeden okręt podwodny, tylko ma jedną wadę - Bałtyk jest dla niego za płytki! Poza tym floty w zasadzie nie ma... Wszystkie posiadane przez nas okręty nawodne nie wytrzymają ataku rakietowego. Co do samolotów: mamy realne tylko te F-16, a co do wyszkolenia pilotów, to... Być może wojsko oddało do obsługi cywilów nie najlepszych swoich pilotów. Co do armii - jak mówiłem wielokrotnie - nie ma stanowiska Głównodowodzącego na przypadek wojny. Nie ma na nią pieniędzy, a powtarzam od dwudziestu lat: trzeba zwiększyć wydatki na wojsko o 50%! Trzeba zlikwidować zasiłki dla bezrobotnych, pieniądze dać między innymi na armię, a wtedy ludzie będą pracowali między innymi dla armii! - powiedział Kandydat na Prezydenta RP Janusz Korwin-Mikke podczas briefingu prasowego przed Muzeum Wojska Polskiego 29.05.2010 r.

Całość dostępna na witrynie ASME - Antysocjalistycznym Mazowszu:
http://www.asme.pl/

Zapraszamy
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/