ASO :)

Data: 2013-08-25 22:36:39
Autor: Deflegmator
ASO :)
Kolega kupi艂 sobie BMW E38, 4.0. Mimo zaawansowanej pe艂noletno艣ci -
auto w 艣wietnym stanie. Mankamentem by艂y 艣wiec膮ce w kosmos
艣wiat艂a mijania. Zadzwoni艂 wi臋c do ASO w mie艣cie s艂oik贸w,
tudzie偶 wnuk贸w volksdeutsch贸w, pytaj膮c o cen臋 regulacji tych偶e
艣wiate艂. Za艣piewali mu, UWAGA - 900 z艂otych. Bo trzeba pod co艣 tam
pod艂膮cza膰... :) Niezra偶ony kolega pojecha艂 do pana Zenona, kt贸ry
przy pomocy 艣rubokr臋ta, 艣ciany i kredy ustawi艂 mu 艣wiat艂a, UWAGA
- za z艂otych 0.

Czy to, kurwa, nie jest chore?

:)

--
Deflegmator

Data: 2013-08-26 01:09:26
Autor: Lewis
ASO :)
W dniu 2013-08-26 00:36, Deflegmator pisze:
[...]

Bredzisz, Pan Zenek wzi膮艂by na flaszk臋!

Lewis

Data: 2013-08-26 01:35:28
Autor: Tomasz W贸jtowicz
ASO :)
W dniu 2013-08-26 01:09, Lewis pisze:
[...]

Bo pewnie cen臋 podawa艂a mu cycata cipka z "obs艂ugi klienta", kt贸ra nie odr贸偶nia halogen贸w (regulowanych 艣rubokr臋tem) od ksenon贸w (kt贸re cz臋sto maj膮 silniczek sterowany komputerem). Inna sprawa, 偶e branie 900 za podpi臋cie komputera i wyregulowanie ksenon贸w to te偶 jest chamskie 藕dzierstwo, no ale to BMW, samochody na ludzi o du偶ym portfelu.

Tak jeszcze a'propos cipek w warsztatach samochodowych. Jecha艂em kiedy艣 z ca艂ymi ko艂ami na prze艂o偶enie w zwi膮zku z nadchodz膮c膮 zim膮. U mojego oponiarza by艂a d艂uga kolejka, ale po s膮siedzku by艂o aso, gdzie te偶 si臋 chwalili "wymiana k贸艂 ile艣tam". Podjecha艂em, wchodz臋 i m贸wi臋 do cipy za biurkiem, 偶e chc臋 wymieni膰 ko艂a. Ona pyta "jaka marka i model"? Ja na to, a co to ma do rzeczy? Ko艂a to ko艂a. A ona, 偶e takie maj膮 standardy i ona musi wype艂ni膰 rubryki. No to odwr贸ci艂em si臋 i pojecha艂em posta膰 w kolejce do oponiarza. W dupie mam takich profesjonalist贸w, co musz膮 zna膰 mark臋, 偶eby zmieni膰 ko艂a.

Data: 2013-08-26 06:55:41
Autor: z
ASO :)
W dniu 2013-08-26 01:35, Tomasz W骿towicz pisze:
No to odwr骳i砮m si i pojecha砮m posta w
kolejce do oponiarza. W dupie mam takich profesjonalist體, co musz zna
mark, 縠by zmieni ko砤.

Pewnie chcia砮 te ko砤 wywarza. Prawda? :-)

Data: 2013-08-26 11:22:46
Autor: p47
ASO :)
W dniu 2013-08-26 06:55, z pisze:
[...]

A potem ten wywar z ko砤 doda do roso硊;...

Ludzie, lito禼i dla naszego j陑yka!!

Data: 2013-08-26 11:53:36
Autor: Tomasz W骿towicz
ASO :)
W dniu 2013-08-26 06:55, z pisze:
[...]

Tak, chcia砮m WYWA痀. I dalej nie wiem, co do tego ma marka i model.

Data: 2013-08-26 12:00:16
Autor: z
ASO :)
W dniu 2013-08-26 11:53, Tomasz W骿towicz pisze:
Tak, chcia砮m WYWA痀. I dalej nie wiem, co do tego ma marka i model.

Nic. Czasem nowe WYWA疎NIE daje gorszy efekt ni 15 min. pracy (wiem nie lekkiej nie ka縟y lubi ;-) ) na parkingu.
Rzeczywisto舵 :-)

Data: 2013-08-26 12:29:36
Autor: WOJO
)
Nic. Czasem nowe WYWA疎NIE daje gorszy efekt ni 15 min. pracy (wiem nie lekkiej nie ka縟y lubi ;-) ) na parkingu.

Rozwi temat...
Sam wywa縜sz na parkingu?
WOJO

Data: 2013-08-26 13:23:43
Autor: z
)
W dniu 2013-08-26 12:29, WOJO pisze:
Rozwi temat...
Sam wywa縜sz na parkingu?
WOJO

Po prostu nie wywa縜m. Tak samo jak nie wymieniam zawork體 co p蟪 roku, nie robi geometrii przy wymianie wahacza czy sworznia w zawieszeniu. Wiem takie s zalecenia ale nawet porz眃ni fachowcy odwalaj ostatnio takie fuszerki 縠 to ja decyduj czy potrzebna regulacja-wywa縠nie.

PS. Tak oczywi禼ie mam pecha :-)

Data: 2013-08-26 13:40:31
Autor: WOJO
)
Po prostu nie wywa縜m.
Jak masz szcz甓cie (nie pogubi砮 ci昕ark體) , to nie musisz wywa縜 raz wywa縪nych k蟪.
Tak samo jak nie wymieniam zawork體 co p蟪 roku,
Ja te nie. Operacja jest nastawiona na typowe uzyskanie funduszy przez stacj wymieniaj眂 :)
nie robi geometrii przy wymianie wahacza czy sworznia w zawieszeniu.
A tu si nie zgodz. Mo縠sz mie szcz甓cie i uda Ci si tak posk砤da wahacz, 縠 wszystko b阣zie normalnie, ale czasem komplet opon jest dro縮zy...
Wiem takie s zalecenia ale nawet porz眃ni fachowcy odwalaj ostatnio takie fuszerki 縠 to ja decyduj czy potrzebna regulacja-wywa縠nie.
Niestety musze si zgodzi. Jak czasem widz spos骲 zabierania si do roboty przez mechanik體, to mam ochot odebra mu klucze.
Pewnie dlatego sporo ASO wstydzi si pokazywa swoich pracownik體 i wyprasza na kaw. :)
Dlatego w pierwszej kolejno禼i du縪 czytam (serwis體ki, fora specjalistyczne), a potem uzbrojony w t wiedz udaj si osobi禼ie do "dupowozu" i okazuje si,
縠 wi阫szo舵 czynno禼i da si wykona samodzielnie...
Nawet, jak musz dokupi czy dorobi jaki klucz czy pomoc, to i tak wychodzi taniej i mam wra縠nie, 縠 lepiej.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-08-26 16:44:44
Autor: z
)
W dniu 2013-08-26 13:40, WOJO pisze:
A tu si nie zgodz. Mo縠sz mie szcz甓cie i uda Ci si tak posk砤da
wahacz, 縠 wszystko b阣zie normalnie, ale czasem komplet opon jest
dro縮zy...

Mo縠 je秎i by chodzi硂 o dr笨ek kierowniczy to tak.
Wymienia砮m i wahacze i sworznie zwrotnicy i spr昕yny i wszystko w porz眃ku po 2-3 latach. Za砤ma砮m si kiedy jak mechanicy nie pytaj眂 od razu rozkr阠ili mi prz骴. Powodem 禼i眊ania jednak by砤 砤dnie "wybulona" opona. Kilka dni si buja砮m a konkurencja zdo砤砤 przywr骳i geometri do poprzedniego, poprawnego stanu.

Zreszt ta ca砤 geometria o kant... Na zim體kach mam idea a na letnich delikatnie 禼i眊a. Dla wielu pomijalne ale mnie wku... Co z tego 縠 teoretycznie wg "norm" opony o takiej samej wysoko禼i. Szkoda czasu i nerw體. Wszyscy "m眃rzy" twierdz, 縠 idealnie na 2 komplety nie ustawi :-(

Data: 2013-08-26 13:43:18
Autor: czak norris
ASO :)
W dniu 2013-08-26 11:53, Tomasz W骿towicz pisze:
Tak, chcia砮m WYWA痀. I dalej nie wiem, co do tego ma marka i model.

Wbrew pozorom ma. Cze舵 samochod體 francuskich ma "nieprzelotowe" felgi do wywa縠nia kt髍ych potrzeba specjalnych maszyn.

--
pozdrawiam,
z p蟪obrotu ;)

Data: 2013-08-26 13:48:17
Autor: WOJO
)
Wbrew pozorom ma. Cze舵 samochod體 francuskich ma "nieprzelotowe" felgi do wywa縠nia kt髍ych potrzeba specjalnych maszyn.

Nie tyle maszyn, co przej禼i體ek do zamocowania tych縠 nieprzelotowych felg.
Mam jednak nieodparte wra縠nie, 縠 w przytoczonym przypadku nie o to chodzi硂...
WOJO

Data: 2013-08-26 07:56:00
Autor: ddddddd
ASO :)
[...]

przecie偶 w ASO to tanio i dobrze :P

  Bo trzeba pod co艣 tam
pod艂膮cza膰... :)

jak ksenony, to pewnie wst臋pna regulacja pod kompem i te 900z艂 to chyba obejmuje wymian臋 dw贸ch czujnik贸w poziomu (bo potrafi膮 pa艣膰) i regulator贸w w lampie (bo co艣tam potrafi si臋 z艂ama膰. Albo po prostu interfejsu nie mieli :)

  Niezra偶ony kolega pojecha艂 do pana Zenona, kt贸ry
przy pomocy 艣rubokr臋ta, 艣ciany i kredy ustawi艂 mu 艣wiat艂a, UWAGA
- za z艂otych 0.

pytanie czy jak padnie np. drugi czujnik poziomowania (bo zgaduj臋 偶e jeden pad艂- lub tylko styku nie mia艂) to mu si臋 te 艣wiat艂a nie przestawi膮. Nie m贸wi膮c o tym, 偶e samopoziomowanie ju偶 mu pewnie nie dzia艂a

艁ukasz

Data: 2013-08-26 09:23:18
Autor: Chris
ASO :)
ddddddd nabazgra艂(a):

[...]

Pacjent Mazda 6 MPS, uszkodzony element (poduszki pod silnik/skrzyni臋) cena alledrogo ok 400-500 za u偶ywki !!! cena w ASO 450z艂 za orygina艂 Mazda, 250z艂 za zamienniki oryginalnie stosowany w serwisie, wszystko nowe z FA .. jak wida膰 zale偶y to od ASO i od marki/modelu pojazdu.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2013-08-26 11:40:57
Autor: WOJO
)
[...]

Nie...
Zale偶y to od sprzedawcy na Alledrogo. Jeden jest normalny i ma normalne ceny, a drugi cen臋 wzi膮艂 z dupy i jeszcze si臋 obrusza, kiedy zwr贸ci mu si臋 uwag臋, 偶e nowe s膮 ta艅sze.
Sam ostatnio szuka艂em zbiornika p艂ynu do spryskiwaczy, bo mia艂em p臋kni臋ty.
Nowy ASO 900 z艂, nowy Alledrogo (orygina艂 !) 240 z艂 (sprzedawca te偶 pewnie do interesu nie dok艂ada),
u偶ywany na szrocie 300 z艂 (!), spawanie po samodzielnym wymontowaniu 15 z艂.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-08-26 12:05:41
Autor: Chris
)
WOJO nabazgra艂(a):

[...]

Tylko na XXX pozycji na Allegro nie by艂o taniej ni偶 poda艂em.

[...]

Bo licz膮 na to 偶e nikt nie pojedzie do ASO bo tam DROGO ... i 偶eruj膮 na niewiedzy ludzi.

Data: 2013-08-26 12:27:51
Autor: WOJO
)
Bo licz膮 na to 偶e nikt nie pojedzie do ASO bo tam DROGO ... i 偶eruj膮 na
niewiedzy ludzi.

Bo w ASO jest rzeczywi艣cie DROGO, co nie zawsze jest r贸wnoznaczne z tym, 偶e jest tak偶e dobrze :)
Polska to taki dziwny kraj, gdzie z po艣rednictwa mo偶na lepiej 偶y膰 ni偶 z produkcji...
Nie darmo byli艣my "ziemi膮 obiecan膮" dla takiego, pewnego narodu.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-08-26 12:51:25
Autor: Chris
)
WOJO nabazgra艂(a):

Bo licz膮 na to 偶e nikt nie pojedzie do ASO bo tam DROGO ... i 偶eruj膮 na
niewiedzy ludzi.
Bo w ASO jest rzeczywi艣cie DROGO, co nie zawsze jest r贸wnoznaczne z tym,
偶e  jest tak偶e dobrze :)

To fakt ale bywaj膮 odst臋pstwa od regu艂ki i bywa taniej ni偶 np. w necie i portalach aukcyjnych.

Data: 2013-08-26 20:01:01
Autor: Irokez
)
W dniu 2013-08-26 11:40, WOJO pisze:
[...]

Jednak si臋 nie zgodz臋.
Alfa Romeo 156. Presostat klimatyzacji oraz tylne amortyzatory (!!!) najta艅sze by艂y w ASO. Dysze spryskiwaczy i tr贸jnik z zaworkiem zwrotnym te偶 mia艂 cen臋 偶e nie warto by艂o si臋 bawi膰 w odtykanie.

Reszta ju偶 poza.

--
Irokez

Data: 2013-08-27 09:48:22
Autor: Chris
)
Irokez nabazgra艂(a):

[...]

Ostatniej zimy te偶 kupowa艂em dysze spryskiwaczy i taniej wysz艂y w ASO bo na dzie艅 dobry dosta艂em 40% zni偶ki :)

Data: 2013-08-26 06:00:51
Autor: Budzik
ASO :)
Osobnik posiadaj眂y mail walhallSP@Mwp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Kolega kupi sobie BMW E38, 4.0. Mimo zaawansowanej pe硁oletno禼i -
auto w 秝ietnym stanie. Mankamentem by硑 秝iec眂e w kosmos
秝iat砤 mijania. Zadzwoni wi阠 do ASO w mie禼ie s硂ik體,
tudzie wnuk體 volksdeutsch體, pytaj眂 o cen regulacji tych縠
秝iate. Za秔iewali mu, UWAGA - 900 z硂tych. Bo trzeba pod co tam
pod潮cza... :) Niezra縪ny kolega pojecha do pana Zenona, kt髍y
przy pomocy 秗ubokr阾a, 禼iany i kredy ustawi mu 秝iat砤, UWAGA
- za z硂tych 0.

Czy to, kurwa, nie jest chore?

:)

Ale co konkretnie?
Brak cen urzedowych?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")

Data: 2013-08-26 07:59:18
Autor: megrimsNO@interia.pl
ASO :)
On 08/26/2013 12:36 AM, Deflegmator wrote:
[...]

A kt贸ry to serwis. Nie b贸j sie - podaj.

Data: 2013-08-26 10:29:19
Autor: Deflegmator
ASO :)
megrimsNO@interia.pl wrote:

> [...]
> kolega pojecha艂 do pana Zenona, kt贸ry przy pomocy 艣rubokr臋ta,
> 艣ciany i kredy ustawi艂 mu 艣wiat艂a, UWAGA - za z艂otych 0.

Nie wiem, do kt贸rego dzwoni艂. Spyta膰 mog臋 kiedy艣 przy okazji...

--
Deflegmator

Data: 2013-08-26 10:44:34
Autor: The_EaGle
ASO :)
[...]

Apropos BMW - przegl膮d motocykla BMW 800GS z roku 2012 a wiec nie zbyt stary ;) koszt przegl膮du to 2800z艂 w innym ASO 2400... a ja my艣la艂em 偶e moja Honda (moto) ma drogie ASO... by艂em wida膰 w b艂臋dzie :)

Za to ceny cz臋艣ci ASO w Hondzie s膮 wr臋cz idiotyczne

Rafa艂

Data: 2013-08-26 10:54:22
Autor: Jarek Andrzejewski
ASO :)

jest. To chore pracowa za friko :)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2013-08-26 10:32:09
Autor: Deflegmator
ASO :)

<walhallSP@Mwp.pl> wrote:

> pod潮cza... :) Niezra縪ny kolega pojecha do pana Zenona, kt髍y
> przy pomocy 秗ubokr阾a, 禼iany i kredy ustawi mu 秝iat砤, UWAGA
> - za z硂tych 0.

jest. To chore pracowa za friko :)

Zrobi to przy okazji wymiany p硑n體 ustrojowych i amortyzator體. 2
minuty kr阠enia 秗ubokr阾em dorzuci "gratis".

--
Deflegmator

Data: 2013-08-26 13:00:37
Autor: Lewis
ASO :)

<walhallSP@Mwp.pl> wrote:

[...]

W體czas kolega powinien dorzuci mu 10-20z "gratis" Tym bardziej 縠 zna cen z ASO :)

Lewis

Data: 2013-08-26 20:46:18
Autor: Jacek
ASO :)
W dniu 2013-08-26 00:36, Deflegmator pisze:
Czy to, kurwa, nie jest chore?
Pan Zenon pracuj膮c na czarno nie p艂aci podatk贸w i ZUS, a wi臋c Vincent nie jest z niego zadowolony.
W艂a艣ciciel BMW odni贸s艂 korzy艣膰 w wysoko艣ci 900 z艂 i powinien od tego odprowadzi膰 podatek dla Vincenta.
Dzi臋ki takim naprawom dziura bud偶etowa powi臋kszy艂a si臋 o mniej wi臋cej 300 z艂.
Jacek

Data: 2013-08-26 20:54:18
Autor: K
ASO :)
W dniu 26-08-2013 20:46, Jacek pisze:
[...]

zenon jest na ryczalcie.

Data: 2013-08-26 21:07:33
Autor: WOJO
)
zenon jest na ryczalcie.

I na KRUSie :)
Do kiedy b臋d膮 w Polsce takie przekr臋ty?
Do kiedy si臋 da...
WOJO

Data: 2013-08-26 19:09:30
Autor: masti
)
Dnia pi臋knego Mon, 26 Aug 2013 21:07:33 +0200 osobnik zwany WOJO napisa艂:

zenon jest na ryczalcie.

I na KRUSie :)
Do kiedy b臋d膮 w Polsce takie przekr臋ty? Do kiedy si臋 da...
WOJO

bo ca艂a reszta swiata jest pobo偶na i nie kradnie i do tego ma wspania艂e przepisy przyjazne podatnikom. We藕 mnie nie roz艣mieszaj.

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-08-26 21:37:59
Autor: WOJO
)
[...]

To, 偶e wszyscy kradn膮 nie oznacza, 偶e Ty te偶 masz by膰 z艂odziejem...
A moje s艂owa maj膮 raczej posmak goryczy, bo sam jestem na ZUSie i mam nadziej臋,
偶e za 25 lat nie b臋d臋 偶ebra艂, 偶eby prze偶y膰.
WOJO

Data: 2013-08-26 21:42:46
Autor: Liwiusz
)
W dniu 2013-08-26 21:37, WOJO pisze:
jestem na ZUSie i mam nadziej臋,
偶e za 25 lat nie b臋d臋 偶ebra艂, 偶eby prze偶y膰.

Jak budujesz *swoj膮* emerytur臋, to pewnie nie b臋dziesz. Nie musz臋 chyba pisa膰, 偶e w ZUSie niczego nie "budujesz"?

--
Liwiusz

Data: 2013-08-27 21:57:42
Autor: John Ko艂alsky
)

U偶ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

jestem na ZUSie i mam nadziej臋,
偶e za 25 lat nie b臋d臋 偶ebra艂, 偶eby prze偶y膰.

Jak budujesz *swoj膮* emerytur臋, to pewnie nie b臋dziesz. Nie musz臋 chyba pisa膰, 偶e w ZUSie niczego nie "budujesz"?

Emerytury nie buduje ? A co ?

Data: 2013-08-28 09:17:21
Autor: WOJO
)
Emerytury nie buduje ? A co ?
My艣la艂em, 偶e to ju偶 wszyscy wiedz膮 - "szklane domy" ZUSu oczywi艣cie...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-08-28 08:10:58
Autor: masti
)
Dnia pi臋knego Wed, 28 Aug 2013 09:17:21 +0200 osobnik zwany WOJO napisa艂:

Emerytury nie buduje ? A co ?
My艣la艂em, 偶e to ju偶 wszyscy wiedz膮 - "szklane domy" ZUSu oczywi艣cie...
Pozdrawiam.
WOJO

czyta艂e艣 kiedy艣 bud偶et ZUSu? to poczytaj. pouczaj膮ca lektura. te pieni膮dze ine id膮 do ZUSu tylko do bud偶etu.

Data: 2013-08-28 10:30:52
Autor: Gotfryd Smolik news
)
On Wed, 28 Aug 2013, WOJO wrote:

Emerytury nie buduje ? A co ?
My秎a砮m, 縠 to ju wszyscy wiedz - "szklane domy" ZUSu oczywi禼ie...

  Tego jest g髍a kilka procent, i to "ma硑ch" (3%?)
  Urz阣nicy ZUSu jednak nie stanowi wi阫szo禼i obywateli.
  O to, czy "szklane domy" s potrzebne mo縩a si oczywi禼ie spiera
i sam zastrze縠nia mam, ale nie to stanowi clou problemu.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 19:43:07
Autor: Rafa艂 Grzelak
)
WOJO wrote:

> zenon jest na ryczalcie.

I na KRUSie :)
Do kiedy b臋d膮 w Polsce takie przekr臋ty?
Do kiedy si臋 da...
WOJO

Dziwisz sie? Przeciez po oplaceniu ZUSu trzeba jeszcze odlozyc cos na
emeryture...

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-08-26 21:43:57
Autor: Liwiusz
)
W dniu 2013-08-26 21:07, WOJO pisze:
I na KRUSie :)
Do kiedy b臋d膮 w Polsce takie przekr臋ty?
Do kiedy si臋 da...

Przekr臋t z pa艅stwowymi emeryturami b臋dzie gdzie艣 do momentu, jak ludzie si臋 zorientuj膮, 偶e unikanie ZUSu wcale nie jest przekr臋tem.

--
Liwiusz

Data: 2013-08-26 22:11:09
Autor: z
)
W dniu 2013-08-26 21:43, Liwiusz pisze:
Przekr阾 z pa駍twowymi emeryturami b阣zie gdzie do momentu, jak ludzie
si zorientuj, 縠 unikanie ZUSu wcale nie jest przekr阾em.

Hehe...
Jeden go舵 s眃zi si w sadzie pracy (dziwne 縠 pracy) o wydanie mu sk砤dek. Chce chyba 400 tys. znaczy 40% sk砤dki emerytalnej kt髍 zap砤ci od momentu "kapita硊 pocz眛kowego".
Mimo 縠 Gwiazdowski t硊maczy 縠 w ZUSie 縜dnej kasy nie ma a w rzeczywisto禼i sk砤dki to PODATEK Go舵 trzyma si nomenklatury kt髍 przecie nakaza硂 pa駍two i chce swoje sk砤dki.
Przecie ma racj. A mo縠 jednak wygra? :-)

Data: 2013-08-26 20:27:48
Autor: masti
)
Dnia pi臋knego Mon, 26 Aug 2013 22:11:09 +0200 osobnik zwany z napisa艂:

W dniu 2013-08-26 21:43, Liwiusz pisze:
Przekr臋t z pa艅stwowymi emeryturami b臋dzie gdzie艣 do momentu, jak ludzie
si臋 zorientuj膮, 偶e unikanie ZUSu wcale nie jest przekr臋tem.

Hehe...
Jeden go艣膰 s膮dzi si臋 w sadzie pracy (dziwne 偶e pracy) o wydanie mu
sk艂adek. Chce chyba 400 tys. znaczy 40% sk艂adki emerytalnej kt贸r膮
zap艂aci艂 od momentu "kapita艂u pocz膮tkowego". Mimo 偶e Gwiazdowski
t艂umaczy 偶e w ZUSie 偶adnej kasy nie ma a w rzeczywisto艣ci sk艂adki to
PODATEK Go艣膰 trzyma si臋 nomenklatury kt贸r膮 przecie偶 nakaza艂o pa艅stwo i
chce swoje sk艂adki. Przecie偶 ma racj臋. A mo偶e jednak wygra? :-)

zawsze trafiaj膮 si臋 idioci, kt贸rzy wybieraj膮 jedno s艂owo ze zdania i nie przyjmuj膮 do wiadomo艣ci jego reszty.

Data: 2013-08-26 23:28:37
Autor: Gotfryd Smolik news
)
On Mon, 26 Aug 2013, z wrote:

Hehe...
Jeden go舵 s眃zi si w sadzie pracy (dziwne 縠 pracy)

  Nie dziwne, to jest skutek stosowania uproszcze.
  Nie s眃 a wydzia, i nie pracy a "pracy i ubezpiecze spo砮cznych"
zazwyczaj.

Przecie ma racj. A mo縠 jednak wygra? :-)

  Jako to ostatnio przypominano: "pa駍two rezerwuje sobie
monopol na przymus" :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-27 07:45:38
Autor: z
)
  Jako to ostatnio przypominano: "pa駍two rezerwuje sobie
monopol na przymus" :>

Nie przymus tylko PRZEMOC!!! :-)
Ustalono 縠 PRZYMUS by砨y stosowniejszym s硂wem ale ministrowi si chlapn瓿o.
Hm... Co prawda to NTG ale s tacy co dos硂wnie traktuj zapisy um體 i ich si trzymaj.
Ustalono KAPITA pocz眛kowy.
Potem wp砤cane by硑 SKDKI
Teraz instytucja kt髍a je pobiera砤 daje cia砤 (znaczy pa駍two daje cia砤 ale...) Dlatego w dobie dbania o w砤sno舵 (sk砤dki) mo縠 spr骲owa te sk砤dki ulokowa w bezpieczniejszym miejscu dla dobra w砤禼iciela :-)
Wiem... Nie przejdzie. A mo縠 jednak? :-)
To by by pi阫ny pretekst do uzdrowienia tego bagna.

Data: 2013-08-27 23:32:56
Autor: Gotfryd Smolik news
)
On Tue, 27 Aug 2013, z wrote:

Hm... Co prawda to NTG ale s tacy co dos硂wnie traktuj zapisy um體 i ich si trzymaj.

  Od zawsze zwracam uwag, 縠 kwestia wp砤t do ZUS i kwestia wyp砤t
z ZUS s ustalone w dwu ODR蔅NYCH ustawach.
  Wszelkie uprawnienia powstaj wi阠 dopiero w dniu przej禼ia
na emerytur, w dniu wp砤cenia sk砤dek nie powstaje 縜dne prawo
dla wp砤caj眂ego.

Ustalono KAPITA pocz眛kowy.
Potem wp砤cane by硑 SKDKI

  No w砤秐ie :) Ani s硂wa, 縠 co z tego tytu硊 si nale縴/

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 23:07:49
Autor: Deflegmator
ASO :)
Jacek wrote:

> [...]
podatek dla Vincenta.  Dzi臋ki takim naprawom dziura bud偶etowa
powi臋kszy艂a si臋 o mniej wi臋cej 300 z艂.  Jacek

A sk膮d za艂o偶enie, 偶e pan Zenon pracuje na czarno? Z czapy, czy z
dupy?

--
Deflegmator

Data: 2013-08-26 23:23:14
Autor: Gotfryd Smolik news
ASO :)
On Mon, 26 Aug 2013, Jacek wrote:

Pan Zenon pracuj眂 na czarno nie p砤ci podatk體 i ZUS, a wi阠 Vincent
nie jest z niego zadowolony.
W砤禼iciel BMW odni髎 korzy舵 w wysoko禼i 900 z i powinien od tego
odprowadzi podatek dla Vincenta.

  Wiesz co?
  Jeste lepszy od wi阫szo禼i tzw. "ksi阦owych" ;)
  Obracam to zdanie dooko砤 i ci眊le wychodzi mi, 縠 masz racj.
  Niekaralno舵 "lewego" zakupu us硊gi powoduje, 縠 nie ma jak
schowa si pod art.3 ustawy o podatku dochodowym.

Dzi阫i takim naprawom dziura bud縠towa powi阫szy砤 si o mniej wi阠ej 300 z.

  A to jest erystyka - bo cz甓 tych 300z Zenon wyda na rynku na towary
poobk砤dane podatkami. Niewykluczone 縠 SPOR cz甓.
  Z tezy "dziury na 300z" ca砶iem niedaleko do wyceny strat producent體
profi oprogramowania u縴tkowanego "domowo" :)

  Mnie raczej by martwi硂 jakby pieni眃ze w砤禼iciela BMW zosta硑
wydane za granic, z powodu ni縮zego VAT w Niemczech na przyk砤d.
  Bo wtedy tak, 300z jest bezpowrotnie stracone dla bud縠tu.
  Niezmiernie ubolewam 縠 zdarza mi si co kupi na eBayu...

pzdr, Gotfryd

ASO :)