ASO :)

Data: 2013-08-26 07:59:18
Autor: megrimsNO@interia.pl
ASO :)
On 08/26/2013 12:36 AM, Deflegmator wrote:
Kolega kupi艂 sobie BMW E38, 4.0. Mimo zaawansowanej pe艂noletno艣ci -
auto w 艣wietnym stanie. Mankamentem by艂y 艣wiec膮ce w kosmos
艣wiat艂a mijania. Zadzwoni艂 wi臋c do ASO w mie艣cie s艂oik贸w,
tudzie偶 wnuk贸w volksdeutsch贸w, pytaj膮c o cen臋 regulacji tych偶e
艣wiate艂. Za艣piewali mu, UWAGA - 900 z艂otych. Bo trzeba pod co艣 tam
pod艂膮cza膰... :) Niezra偶ony kolega pojecha艂 do pana Zenona, kt贸ry
przy pomocy 艣rubokr臋ta, 艣ciany i kredy ustawi艂 mu 艣wiat艂a, UWAGA
- za z艂otych 0.

Czy to, kurwa, nie jest chore?

:)

A kt贸ry to serwis. Nie b贸j sie - podaj.

Data: 2013-08-26 10:29:19
Autor: Deflegmator
ASO :)
megrimsNO@interia.pl wrote:

> [...]
> kolega pojecha艂 do pana Zenona, kt贸ry przy pomocy 艣rubokr臋ta,
> 艣ciany i kredy ustawi艂 mu 艣wiat艂a, UWAGA - za z艂otych 0.

Nie wiem, do kt贸rego dzwoni艂. Spyta膰 mog臋 kiedy艣 przy okazji...

--
Deflegmator

ASO :)