[DC] ASO Honda AutoWitolin - opinie

Data: 2009-09-25 09:13:50
Autor: Krzysztof Kop
[DC] ASO Honda AutoWitolin - opinie
In article <h9hpdg$qjk$1@inews.gazeta.pl>,
 " phungus" <phungus@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

No wiec ja z papierami na dol i
mowie o tych znizkach (dumnie okazujac karte). Gosciu z dolu mowi, ze znizek
powinni udzielic na gorze i zebym tam poszedl... Rece opadaja, kompletny brak
komunikacji :-(

To normalne w tym kraju, moim zdaniem w kazdym ASO. Unikniesz tego tylko w malym zaufanym warsztacie. A te ozdobne gowna kup sobie na allegro albo gdzie indziej przez net. :)))

Kris

Data: 2009-09-25 08:08:25
Autor: phungus
Krzysztof Kop <240499@wp.pl> napisał(a):
To normalne w tym kraju, moim zdaniem w kazdym ASO. Unikniesz tego tylko w malym zaufanym warsztacie.

Jak 'serwisowalem' poprzednie auto w 'malym zaufanym' warsztacie, to polowa
roboty byla pozniej do poprawy, a i w portfelu wcale nie bylo grubiej :-)
No ale coz, kazdy ma takie warsztaty, jakie ma znajomosci...:-(

Pozdrawiam,
ph.

Data: 2009-09-25 09:49:53
Autor: Massai
 phungus wrote:

Krzysztof Kop <240499@wp.pl> napisał(a):  > To normalne w tym kraju, moim zdaniem w kazdym ASO. Unikniesz tego
> [...]
polowa roboty byla pozniej do poprawy, a i w portfelu wcale nie bylo
grubiej :-) No ale coz, kazdy ma takie warsztaty, jakie ma

To jak chcesz namiar do dobrego mechanika od hondy to daj cynk na priva.

A Autowitolin u mnie dostał czerwoną kartkę jak po naprawie
blacharskiej mi chcieli wcisnąć zderzak z "barankiem" zamiast lakieru,
i jeszcze mówili "tak jest dobrze".

W dodatku mi zbili szybę przednią, chyba przy zdejmowaniu maski i się
wypierali.

--
Pozdro
Massai