[DC] ASO Honda AutoWitolin - opinie

Data: 2009-10-02 22:06:36
Autor: Zzyxyryzzy
[DC] ASO Honda AutoWitolin - opinie

Użytkownik " phungus" <phungus@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9hpdg$qjk$1inews.gazeta.pl...

Jezeli nie to ASO, to jakie w DC ?

Tylko Auto West.

1. Podjechałem z jakąś robotą serwisową. Odbierałem samochód podczas dużego deszczu, podstawili pod drzwi. Nie widziałem zbyt dobrze jezdni cofając i zaczepiłem bokiem opony o schodki do salonu i rozerwałem bokiem oponę. Wchodzę do serwisu i pytam, czy mogę wjechać do środka zmienić oponę. Pan Maciej poprosił o kluczyki. Wraca i mówi, że postara się znaleźć taką oponę jak rozerwałem na wymianę. Siadam i czekam. Trwa to już trochę, pytam co się dzieje. Okazało się, że mieli inną, podobną ale jednak inną, więc poszli do magazynku i wymienili mi OBIE na osi. Proszę o fakturę - nic, przysługa dla stałego klienta. Wszystkie opony Michelin Premacy, a więc nie najtańsze.

2. W kolejce do myjni na mieście padł mi akumulator, zadzwoniłem do serwisu, poradzili żeby nie kupować aku na stacji tylko odpalić na kable i przyjachać na sprawdzenie. Odpaliłem, przyjeżdżam, proszę o umycie samochodu (no bo się nie umyłem bo wypadłem z kolejki) i sprawdzenie/wymianę aku. Po umyciu pan Maciej prosi mnie na halę, serwisant dokładnie przepytuje co miałem w kolejce do myjni powłączane, po czym stwierdza że wszystko OK, za dużo odbiorników. Proszę o fakturę za mycie i sprawdzenie - gratis dla stałego klienta.

Niestety będę zmieniał samochód na inną markę przed Nowym Rokiem, ale gdyby to była Honda, to tylko i wyłącznie w tym ASO.
I jeszcze jedno - NIGDY nie zdarzyło się, żeby faktura odbiegała od kwoty deklarowanej przed rozpoczęciem przeglądu okresowego więcej niż 20-30 PLN, a jeśli przy okazji przeglądu coś wyszło, ZAWSZE dzwonili i pytali, czy zgadzam się na koszt naprawy.

Pozdrawiam,
Zzyzzy
Accordeon ciągle, ten dwa-cztery :-)
zzyxyryzzy AT wp DOT pl