ASO po naprawie bezgotówkowej żąda zwrotu pieniędzy

Data: 2009-09-24 22:16:48
Autor: masti
ASO po naprawie bezgotówkowej żąda zwrotu pieniędzy
Dnia pięknego Thu, 24 Sep 2009 12:59:20 +0200, osobnik zwany Pawe³ W.
wystukał:

MoÂże o tym nie wiesz, ale czasami ASO i inne warsztaty miesiÂącami
czekajÂą na wypÂłatĂŞ odszkodowania (Ciebie jako klienta, ktĂłry zleciÂł
naprawĂŞ bezgotĂłwkowÂą to nie obchodzi przecieÂż, bo i po co), no ale
przypuœÌmy, ¿e ASO dosta³o pieni¹dze po miesi¹cu z uzasadnieniem co i za
co, to siĂŞ domaga dopÂłaty

ASO ma umowę z TU więc niech się z nimi buja. Na tej zasadzie to TU płaciłoby ASO 1 zł a to upominałoby się od Ciebie dopłaty. pasuje?

To nie jest problem poszkodowanego.

--
Ford Mondeo 1.8, Jeep Grand Cherokee 3.0
mst <at> gazeta <.> pl

ASO po naprawie bezgotówkowej żąda zwrotu pieniędzy