ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich

Data: 2017-06-13 18:26:00
Autor: 007
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
Pszemol w <news:ohoujm$i43$1dont-email.me>:

Opowiadałem Wam już

Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

--
'Tom N'

Data: 2017-06-13 16:26:30
Autor: Pszemol
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
Pszemol w <news:ohoujm$i43$1dont-email.me>:

Opowiadałem Wam już

Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

Znowu nie wziąłeś pigułki na uspokojenie? Przeszkadza Ci że tu piszę i postanowiłeś się poskarżyć? :-)
Weź sobie sam załóż bloga i tam się użalaj....

Data: 2017-06-13 18:33:04
Autor: Cavallino
W dniu 13-06-2017 o 18:26, Pszemol pisze:
[...]

A Amerykańskich przypadłościach?
Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...

Data: 2017-06-13 16:41:12
Autor: Pszemol
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
[...]

Są tacy co ich interesuje. A Wy czytać nie musicie.

Data: 2017-06-13 18:51:19
Autor: 007
Pszemol w <news:ohp4j8$7dn$1dont-email.me>:

[...]

To, że ty bierzesz jakieś pigułki to równiez nie jest temat na pms.

Przeszkadza Ci że tu piszę
A Amerykańskich przypadłościach?
Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...
Są tacy co ich interesuje.

Dajesz z listą (ale nie tu tylko na swoim nowym pięknym blogu

A Wy czytać nie musicie.

Owszem, nowego pięknego bloga nie mam zamiaru czytać... Możesz się wywnętrzać gdzie chcesz, byle nie na pms

--
'Tom N'

Data: 2017-06-13 17:18:57
Autor: Pszemol
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
Możesz się wywnętrzać gdzie chcesz, byle nie na pms

Sam się przestań wywnętrzać. Nikogo nie interesują Twoje żale.

Data: 2017-06-13 20:18:21
Autor: Cavallino
W dniu 13-06-2017 o 19:18, Pszemol pisze:
007 <news@intf.dyndns.org.invalid> wrote:
Możesz się wywnętrzać gdzie chcesz, byle nie na pms

Sam się przestań wywnętrzać. Nikogo nie interesują Twoje żale.

Twoje hamerykańskie kompleksy tym bardziej nie.

Data: 2017-06-13 20:20:07
Autor: 007
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
Pszemol w <news:ohp6q1$f07$1dont-email.me>:

Nikogo nie interesują moje żale.

Trafiłeś w sedno, i poczytaj inne odpowiedzi w tym wątku...

--
'Tom N'

Data: 2017-06-13 18:52:58
Autor: Cavallino
W dniu 13-06-2017 o 18:41, Pszemol pisze:
[...]

Skąd wiesz i czy na pewno na tej grupie?

Data: 2017-06-13 19:08:48
Autor: collie
W dniu 13.06.2017 18:41, Pszemol pisze:

Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...

Są tacy co ich interesuje.

Ile was? Raz! :D

--
collie

Data: 2017-06-13 19:22:46
Autor: LEPEK
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
W dniu 13.06.2017 o 18:41, Pszemol pisze:

Są tacy co ich interesuje. A Wy czytać nie musicie.

Program 'Warsaw Shore' też niektórych interesuje.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-06-13 19:40:37
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-06-13 o 18:41, Pszemol pisze:

[...]

Tylko tobie się zdaje że tacy są.

Zresztą łatwo to sprawdzić, Łysiak napisał i wydał "Asfaltowy saloon"
Wańkowicz napisał "Królik i oceany", "Atlantyk - Pacyfik".
I ludzie je nie tylko je czytali ale nawet kupowali.
Ty co najwyżej możesz napisać że jesteś kłamcą który kilka miesięcy
wmawiał innym że kupi samochód elektryczny a kupił jakiegoś starego
trupa. Więc napisz, wydaj i daj znać w ile egzemplarzach się sprzedało.

Pozdrawiam

Data: 2017-06-13 20:46:36
Autor: re
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich

Użytkownik "RadoslawF"

[...]

-- -
Nie wiem czy się zgodzicie ze mną, ale według mnie na razie w tym wątku jest tak jak na wsi, zgraja szczekających psiaków :-)

Data: 2017-06-13 17:25:38
Autor: Pszemol
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:ohpobl$sff$3mx1.internetia.pl...
Nie wiem czy się zgodzicie ze mną, ale według mnie na razie
w tym wątku jest tak jak na wsi, zgraja szczekających psiaków :-)

Ubliżasz wiejskim psiakom ;-)

Data: 2017-06-13 20:40:41
Autor: re
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich

Użytkownik "Cavallino"

[...]

W amerykańskim ASO jest to samo co w polskim i nie tylko w ASO a gdzie bądź.

Data: 2017-06-14 13:37:06
Autor: Tata
W dniu 2017-06-13 o 18:33, Cavallino pisze:
[...]

Mnie nie przeszkadza i z ciekawością (plotkarską?) czytam, że Polak potrafi przechytrzyć naciągaczy.

Ciekawski
MJ

Data: 2017-06-14 14:45:20
Autor: J.F.
Użytkownik "Tata"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohr752$mr2$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Eee tam, zobacz jak przechytrzaja Amerykanki
https://www.youtube.com/watch?v=RJc5NxtoGAQ

J.

Data: 2017-06-14 13:25:50
Autor: Pszemol
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Piękne. I to jest właśnie mądre i oszczędne. A nie wymieniać auto na nowe
co trzy lata... ;-)

Data: 2017-06-14 15:40:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohrdgu$l3$1@dont-email.me...
[...]

No, policzyc ile kosztowala benzyna przez ostanie 25 lat i 300kmil.

Tym niemniej - trzeba uwazac z Lifetime Warranty, szczegolnie jak sie jakies g* tlumiki czy akumulatory robi, co 3 lat nie wytrzymuja :-)

J.

Data: 2017-06-14 14:53:25
Autor: Pszemol
[...]

Napewno mniej niż 25/3 nowych aut gdyby ta pani nowe auta co 3 lata
kupowała.

Tym niemniej - trzeba uwazac z Lifetime Warranty, szczegolnie jak sie jakies g* tlumiki czy akumulatory robi, co 3 lat nie wytrzymuja :-)

Lifetime Warranty jest ustawione tak, że nie transferuje się na nowego
właściciela.
Ta pani wykorzystuje mądrze lukę w tym systemie bo producent liczy na
typowego klienta który po 3 latach wymieni auto na inne.

Swoją drogą już teraz jej to nie przejdzie bo się wycwanili tak, że
wymieniają towar na gwarancji ale ten wymieniony już takiej gwarancji nie
ma. A więc kupując dziś tłumik z wieczystą gwarancją wymienili by jej raz a
nie 7 razy jak opowiadała w filmie.

Data: 2017-06-14 18:05:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohril5$i5d$1@dont-email.me...
[...]

O 3 latach nie pisalem, ale oszczedny ten jej krazownik to chyba nie jest.
Jakby go 300k mil temu zezlomowalo, to ciekawe ile by nowe mniej spalilo.

[...]

wiecej takich babc jest, czy teraz czesci krocej wytrzymuja :-)

J.

Data: 2017-06-14 16:47:03
Autor: Pszemol
[...]

Nowoczesne auta wciąż spalają benzynę, nie jeździsz za darmo. Więc bierz
pod uwagę tylko róznicę ilości spalonej benzyny i koszt tej róznicy. Duże
mocne osobówki wcale mało nie palą, bo w USA mają zwykle wolnossące silniki
o dużej pojemności skokowej. Moja Acura z silnikiem V6 o pojemności
skokowej 3,5 litra i mocy maksymalnej 286 km robi 17mpg w mieście i
20-22mpg na trasie.

[...]

Gdyby takich babć było więcej to nie mówiliby o niej w Teleekspresie ;-)

Data: 2017-06-14 18:58:00
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohrpa7$bk9$2@dont-email.me...
[...]

A i tak moze wystarczyc :-)

mocne osobówki wcale mało nie palą, bo w USA mają zwykle wolnossące silniki
o dużej pojemności skokowej. Moja Acura z silnikiem V6 o pojemności

Babcia pewnie wcale takiego nie potrzebuje, ale moze byc problem znalezc oszczedniejsze :-)

skokowej 3,5 litra i mocy maksymalnej 286 km robi 17mpg w mieście i
20-22mpg na trasie.

A ile moze  palic taki krazownik ?

17mpg powiadasz ... to przez 300k mil Acura spalilaby 17tys galonow.
Jesli jej auto pali 50% wiecej ... 8500 ... po ile galon ?
Na nowe auto moze sie faktycznie nie uzbierac ...

J.

Data: 2017-06-14 17:05:05
Autor: Pszemol
[...]

Około $2,3 / galon w mojej okolicy. Do Acury leję wysokooktanową "premium"
za około $2,8 / galon.

Data: 2017-06-13 21:18:36
Autor: P.B.
Dnia Tue, 13 Jun 2017 18:26:00 +0200, 007 napisał(a):

Pszemol w <news:ohoujm$i43$1dont-email.me>:

Opowiadałem Wam już

Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

Daj spokój. To jest jedna z najbardziej obleganych grup w polskim usenecie,
a i tak wali tutaj trupem. Trzeba się cieszyć z każdego posta. A historyjka
Przemola, mimo, że osobiście nie jestem jego fanem, jest bardzo fajna.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2017-06-13 13:07:34
Autor: sczygiel
W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 21:19:04 UTC+2 użytkownik P.B. napisał:

> [...]
Przemola, mimo, że osobiście nie jestem jego fanem, jest bardzo fajna.

+1

Data: 2017-06-19 21:34:50
Autor: Uzytkownik
W dniu 2017-06-13 o 18:26, 007 pisze:
Pszemol w

Opowiadałem Wam już
Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

Jak widzę p.m.s osaczyła grupa gimbusów z dużymi kompleksami i małymi fiutkami, którym się wydaje, że wszyscy muszą podzielać ich zdanie :)

ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich