Data: 2017-06-14 13:34:50 | |
Autor: Klementyna Paluch-Rogalska | |
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich | |
In article <ohoujm$i43$1@dont-email.me>, Pszemol@PolBox.com says...
And the Kuźniar's Award goes to Pszemol! ;-) -- Klementynka |
|
Data: 2017-06-14 13:25:51 | |
Autor: Pszemol | |
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich | |
Klementyna Paluch-Rogalska <klementyna@das.pl> wrote:
In article <ohoujm$i43$1@dont-email.me>, Pszemol@PolBox.com says... Nie mam pojęcie o czym mówisz... Pewnie to jakiś nowy polski folklor, TV? |
|
Data: 2017-06-14 07:27:05 | |
Autor: sczygiel | |
ASO - trzeba umieÄ graÄ w ich grÄ i ograÄ ic h | |
W dniu środa, 14 czerwca 2017 15:29:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Klementyna Paluch-Rogalska <klementyna@das.pl> wrote: Kuźniar to taki se prezentarzyna z tvn. Polecial do usa pozwiedzać. Kupil nieco gratów pokorzystał i na koniec wycieczki oddał do walmarta i dostal refund. Teraz jest symbolem buractwa i cwaniactwa. |
|
Data: 2017-06-14 14:53:26 | |
Autor: Pszemol | |
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h | |
<sczygiel@gmail.com> wrote:
W dniu środa, 14 czerwca 2017 15:29:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał: A oddał bo był z produktu faktycznie niezadowolony? Bo jeśli tak, to w tym właśnie celu detalista taki jak Walmart ma i oferuje "gwarancję zadowolenia". |
|
Data: 2017-06-14 08:15:51 | |
Autor: sczygiel | |
ASO - trzeba umieÄ graÄ w ich grÄ i ograÄ ic h | |
W dniu środa, 14 czerwca 2017 16:57:04 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
<sczygiel@gmail.com> wrote: Zeznania są różne co ciekawe sam gwiazdor nie pisał nic o tyciu jego dobytku: http://natemat.pl/137229,jaroslaw-kuzniar-jak-polaki-cebulaki-w-usa-kupujemy-wszystko-w-walmarcie-a-na-koniec-podrozy-oddajemy http://siukumbalala.salon24.pl/638339,oswiadczenie-firmy-wal-mart-w-sprawie-red-kuzniara |
|
Data: 2017-06-14 16:47:02 | |
Autor: Pszemol | |
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h | |
<sczygiel@gmail.com> wrote:
W dniu środa, 14 czerwca 2017 16:57:04 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał: Podejście amerykańskich detalistów do klientów w dziedzinie zwrotów zakupionych towarów, często bez wymagania nawet podania przyczyny zwrotu używanego do 30 dni przedmiotu wydaje się dla Polaka dziwne. Walmart nie jest tu żadnym wyjątkiem pod tym względem. To samo robią sieci Target, Sears i inne. Sears np daje wieczystą gwarancję na narzędzia ręczne CRAFTSMAN (ich własna "marka) i nie wymagają nawet paragonu i żadnego innego dowodu zakupu/sprzedaży. Właśnie w ten sposób wymieniłem w niedzielę swoją nieco zardzewiałą małą "grzechotkę" 1/4" - używałem swoją od jakichś 12 lat - przy wymianie akumulatora w zeszły weekend użyłem jej do nasadki 10mm odkręcając klemy i zauważyłem że nie tryka jak należy, chyba od rdzy - dostałem nową bez pytania o nic w 5 sekund. Buractwem więc niektórzy nazywają zachowanie ludzi którzy w naturalny sposób korzystają z takiej oferty zwrotów. To jest jednak nie buractwo osoby która zwraca do sklepu używany towar który z jakichś powodów nie spełnia jego oczekiwań, bo postępuje zgodnie z polityką zwrotów takiego supermarketu tylko raczej ignorancja kogoś, kto próbuje wyśmiewać te wygodne warunki dla klienta jakie są standardem w Stanach Zjednoczonych. Walmart przemiela rocznie około 108 miliardów dolarów w USA i poza nimi. Dzięki swoim rozmiarom i między innymi również dzięki tej korzystnej dla kupujących polityce zwrotów wygrywa na rynku konkurencję w małymi handlarzami, którzy na takie zwroty nie mogą sobie pozwolić. Zamiast krytykować kogoś kto postąpił zgodnie z oczekiwaniami jakie się stawia przed klientem Walmartu zastanówcie się lepiej czemu polscy detaliści tacy jak np Tesco nie mają takiej polityki zwrotów. Jak myślicie, co się z nimi stanie gdy Walmart nasyci się na kontynencie Amerykańskim i w poszukiwaniu kolejnych wzrostów finansowych dla swoich akcjonariuszy zawita do Europy i do Polski? http://siukumbalala.salon24.pl/638339,oswiadczenie-firmy-wal-mart-w-sprawie-red-kuzniara Ha ha ha :-) |
|
Data: 2017-06-14 19:12:12 | |
Autor: J.F. | |
ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ic h | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
Podejście amerykańskich detalistów do klientów w dziedzinie zwrotów https://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo https://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA Buractwem więc niektórzy nazywają zachowanie ludzi którzy w naturalny No, w tym przypadku trudno to tak opisac ... bo postępuje zgodnie z polityką zwrotów takiego Ale pewnie nie chca byc darmowa wypozyczalnia. No i na bezczelnego - kupic np TV, obejrzec, sprawdzic ... i bedac zadowolonym - oddac i kupic taniej on-line :-) Ale "swiadomi" klienci sa i u nas. Tak z pamieci "w jednym sklepie nie chcieli obnizyc ceny, mimo, ze pudelko bylo wczesniej otwarte. Pojechalem do innego, poprosilem o mozliwosc odsluchania sluchawek, sprzedawca wyjal z pudelka, dobrze graly ... wiec kupuje, ale poprosilem o oryginalnie zamkniete pudelko". zastanówcie się lepiej czemu polscy U nas jest zwyczaj "widzialy galy co braly". Zawsze taki byl. W Tesco mozna by sie zastanowic, ale w mniejszym sklepiku - przychodzi klient, chce np specjalna karte graficzna, na zamowienie moze byc na jutro. A po tygodniu oddaje. Jak myślicie, Padnie, nie znajac zwyczajow, przepisow, moze i mentalnosci. Albo nie doceniajac, ze tu nie trzeba jechac 30 mil do sklepu :-) Albo sie dostosuje ... i zwrotow nie bedzie :-) P.S. Zwroty sa np Castoramie czy OBI. A klient nierzadko ma do nich 20 km :-) J. |
|
Data: 2017-06-14 17:36:06 | |
Autor: Pszemol | |
ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ic h | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości Tak, to świetna kampania reklamowa firmy robiącej blendery... :-) Buractwem więc niektórzy nazywają zachowanie ludzi którzy w naturalny Na pewno nie chcą być wypożyczalnią. Chcą mieć zadowolonych klientów którzy nigdy nie pójdą nic kupić u konkurencji. I wyobraź sobie, że ten sam Walmart honoruje ceny tego telewizora online, więc nie kupisz go taniej online niż możesz go kupić w Walmarcie. Tak, wiem, pewnie nie mieści Ci się to w głowie. To samo "price matching" ma Discount Tires - porównywaliśmy cenę moich Continentali na tirerack.com były po $129+$16 wysyłka. W Discount Tires kosztowały $131. Inne opony (Bridgestone Potenza RE970AS Pole Position) nad którymi się zastanawiałem wychodziły z wysyłką jakieś $15/sztukę taniej na tirerack.com niż ich normalna cena z cennika i oferowali mi korekcję ceny. zastanówcie się lepiej czemu polscy Takie małe sklepiki często przegrywają tu w USA konkurencję z gigantami jak Walmart. I to ma oczywiście zalety i wady, plusy i minusy. Jak myślicie, No ale sam piszesz niżej że są już sieci sklepów w Polsce akceptujące zwroty. P.S. Zwroty sa np Castoramie czy OBI. A klient nierzadko ma do nich 20 km :-) Wiem, sam korzystałem w Krakowie w Leroy Merlin-cośtam jak kupiłem sobie niewłaściwą żyłkę do podkaszarki spalinowej. Miła obsługa, zero problemu ze zwrotem. Ameryka panie! ;-) |
|
Data: 2017-06-17 14:05:17 | |
Autor: Erdo5 | |
ASO. PiSdziaki nie wpuszczą. | |
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:ohrpa6$bk9$1dont-email.me...
Walmart nie zawita do Polski. PiSdziaki go nie wpuszczą. PiSdziaki pozwalają zakładać sklepy tylko Polakom z polskim rodowodem cztery pokolenia wstecz, a w sklepie właściciel musi sprzedawać za ladą, czyli tylko małe sklepy mogą być, bo to jest narodowe i katolickie. Inne sklepy będą blokowane przez bojówki Macierewicza. |