ASROCK Z77 Exterme4 i5 3570K i brak VGA

Data: 2013-02-23 03:37:19
Autor: Jaskiniowiec
ASROCK Z77 Exterme4 i5 3570K i brak VGA
W dniu 22.02.2013 o 00:35 KRR <krrbay@gmail.com> pisze:

Witam

Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić.

Od  trzech tygodni jestem posiadaczem płyty ASROCK Z77 Exterme4 i  procesora i5 3570K

i nie mogę uruchomić zintegrowanej kary graficznej. (na zewnętrznej  działa bezproblemowo)

Warto zdjac procek i sprawdzic, czy pin sie gdzies nie zagial. Ja u siebie  mialem tak, ze nie byl widoczny trzeci bank pamieci. Zaklinalem  rzeczywistosc i juz mialem oddac plyte + procek do serwisu, po czy gdy  zdjalem procek, okazalo sie, ze dwa piny byly lekko odgiete (zadarly sie  podczas zakladania). Po wyprostowaniu wszystko zaczelo dzialac jak nalezy.
--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2013-02-23 16:03:11
Autor: KRR
W dniu 2013-02-23 03:37, Jaskiniowiec pisze:
[...]

Trochę nieręcznie mi to sprawdzić, ale na pewno nie jest to przyczyna.
Jak pisałem na początku tematu zintegrowana grafika działała przez pierwsze dwa tygodnie. Od czasu zmontowania procesor nie był wyjmowany z płyty.

Data: 2013-02-23 18:37:10
Autor: PiteR
Jaskiniowiec pisze tak:

Warto zdjac procek i sprawdzic, czy pin sie gdzies nie zagial.

Mnie to też przyszło do głowy ale odrzuciłem jako mało prawdopodobne. No i ściąganie radiatora ble.

Ciekawe czy pomogłoby update ustawień przez włożenie np procka bez grafiki lub procka z innym typem grafiki. Albo tylko sam fakt odłączenia procka od płyty na chwile. Wygląda jakby coś się dowiedziało aha jest zewnetrzna grafika, wyłączamy wewn i zatrzasnęło w tym stanie.

Może wyjęcie baterii jest tu kluczem do sukcesu?

--
Piter

Data: 2013-02-23 20:45:20
Autor: KRR
W dniu 2013-02-23 18:37, PiteR pisze:
Jaskiniowiec pisze tak:

[...]

Wyjęcie baterii nic nie dało.

Po weekendzie wymontuję procesor choć nie wierzę, że to coś da.

Nie mam dostępu do innych procesorów na to złącze więc nie sprawdzę

ASROCK Z77 Exterme4 i5 3570K i brak VGA