ASTER + dekoder HD

Data: 2011-12-20 09:31:52
Autor: Chris
ASTER + dekoder HD
Nie wiecie może jakie są koszty dobrania do pakietu TV Basic + NET + Tel dekodera PRV HD ?? bo na stronie czytam i nie mogę załapać cena abo rozumiem ale czy biorą coś za podłączenie, wypożyczenie dekodera itp ?? rodzice marudzą że analog wygląda jak w czasie zamieci (jakość aster) i chętnie bym im brał dekoder.
Druga sprawa , jak wygląda sprawa dwóch dekoderów w dwóch osobnych pokojach, jakiś pakiet multiroom ???

www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.GIF89a

Data: 2011-12-20 09:40:52
Autor: yabba
ASTER + dekoder HD
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcph5p$36$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli obraz jest zaśnieżony to zgłoś usterkę a nie marudź na jakość.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-12-20 10:05:47
Autor: Chris
ASTER + dekoder HD
yabba nabazgrał(a):

Jeśli obraz jest zaśnieżony to zgłoś usterkę a nie marudź na jakość.

Stary dom, kable mają wieki, trzeba by wycinać pół mieszkania żeby dostać siuę do starych kabli, aster przejął inną kablówkę lata temu i tak zostało.

Poza tym pytałem się o cyfrę więc może chcę cyfrę ?? analog mnie nie zadowala po tym jak przez 4 lata miałem UPC HD a teraz muszę się zadowlić Asterem na jakiś czas.

Data: 2011-12-21 08:39:41
Autor: Chris
ASTER + dekoder HD
Chris nabazgrał(a):

yabba nabazgrał(a):
[...]

Ok już wiem, na obecną sytuację nie mają dekoderów do 2 stycznia jak połączą się z UPC. Do tego czasu trzeba czekać :)
Cena obecna to +23zł do abonamentu za dekoder bez nagrywarki + 70 zł za instalację.

ASTER + dekoder HD