ASTRA 2001 - silnik

Data: 2009-04-30 10:59:38
Autor: macko
ASTRA 2001 - silnik

Użytkownik "MAD" <marekkuras@wp.pl> napisał w wiadomości
Witam

Mam pytanie takie:
Opel Astra diesel 1,7 z roku 2001 - czy silniki w tym roczniku są zawsze Isuzu czy są też oplowskie?
Właściciel komisu twierdzi że silnik nie jest Isuzu podczas gdy wg mojej wiedzy silniki w tej pojemności oplowskie produkowano dopiero od 2003.
Proszę znawców o wypowiedź.
Pozdrawiam - Marek
-- --

Wydaje mi się że to silnik Isuzu. Silniki oplowskie były montowane na przemian z silnikami isuzu w Astrach pierwszej generacji. Opel wtedy stosował oznaczenie silnika X17DLT a Isuzu TC4EE1. Silnik Isuzu był mocniejszy - 82KM kontra 68KM silnika oplowskiego.

ASTRA 2001 - silnik