ASTRA II 1,7 DTI Świece żarowe

Data: 2009-08-31 09:14:02
Autor: Cyprian Prochot
ASTRA II 1,7 DTI Świece żarowe

Użytkownik "MAD" <marekkuras@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7fmm4$jk0$1atlantis.news.neostrada.pl...

Dzisiaj jednak temperatura na zewnątrz była rano 9°C a kontorolka od świec dalej ani błysnęła.
co prawda silnik zapala bez problemu na "dyg" ale nie wiem co bedzie jak sie zrobi zima.

u mnie w 2.0HDI swiece zaczynaja dopiero kolo +2 stopni podgrzewac.

Cyprian Prochot

Data: 2009-08-31 10:05:33
Autor: MAD
ASTRA II 1,7 DTI Świece żarowe

u mnie w 2.0HDI swiece zaczynaja dopiero kolo +2 stopni podgrzewac.

-- pozdrawiam
Cyprian Prochot

czyli przy tych temperaturach jak teraz też nie świeci wcale?

Data: 2009-08-31 10:23:20
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "MAD" <marekkuras@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7g0ro$2bk$1nemesis.news.neostrada.pl...

czyli przy tych temperaturach jak teraz też nie świeci wcale?

potwierdzam

Cyprian Prochot

Data: 2009-08-31 10:41:25
Autor: Konrad L
[...]