ASTRA II 1,7 DTI ¦wiece ¿arowe

Data: 2009-08-31 20:37:29
Autor: Doktor
ASTRA II 1,7 DTI ¦wiece ¿arowe
By³ 31 sierpieñ 2009 (poniedzia³ek), gdy o godzinie 7:19 *MAD* zasugerowa³(a):

Dzisiaj jednak temperatura na zewn±trz by³a rano 9°C a kontorolka od ¶wiec
dalej ani b³ysnê³a. co prawda silnik zapala bez problemu na "dyg" ale nie
wiem co bedzie jak sie zrobi zima. Proszê o opinie - czy to normalne zachowanie swiec ¿arowych w autach tego
typu. Silnik 1,7 YDT - rok produkcji 2001.

Nie wiem jak w dok³adnie takich silnikach, ale w mojej Zafirze 2.0 jest podobnie. Musi byæ naprawdê dosyæ zimno (ile stopni - nie pamiêtam), ¿eby ta kontrolka siê w ogóle zapali³a. I im zimniej, tym d³u¿ej siê pali.

--
Doktor

Chcesz by Dialog zlicza³ wys³ane przez Ciebie posty?
http://krzaczory.pl/usenet/?id=10&tid=11

ASTRA II 1,7 DTI ¦wiece ¿arowe