Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Data: 2010-04-11 16:03:17
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Witam

Kupilem pare dni temu netbooka ASUS 1201N z Windows 7 Home Premium. Wszystko dziala prawidlowo, jednakze od pierwszego dnia zauwazylem, ze kiedy komputer przejdzie w tryb wstrzymania (przez zamkniecie pokrywy lub klawisz Fn+F1), to ma czesto problem z powrotem do dzialania. Srednio co 4-5 raz, kiedy go wybudzam wcisnieciem jakiegokolwiek klawisza, okazuje sie, ze komputer startuje od nowa i pojawia sie standardowe menu windowsa z informacja, ze system nie zostal ostatnio prawidlowo zamkniety i moge wybrac tryb awaryjny. Wyglada jakby zamiast przejsc w stan wstrzymania, to sie zwyczajnie wylaczyl. Raz zdarzylo mi sie inaczej - komputer po prostu nie chcial wrocic ze stanu wstrzymania, musialem wcisnac power i go wlaczyc od nowa.

Czytalem w sieci o problemach z tym, ale wszedzie pisza o tym, ze stan wstrzymania nie dziala, nie wlacza sie, albo komputer dziala nieprawidlowo po powrocie. Nigdzie nie znalazlem informacji o sytuacji jak u mnie. Zastanawiam sie, czy moze to byc wada sprzetu, czy problem z Win7. Ktos moze ma ten model i moglby sie podzielic doswiadczeniami w tym temacie?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))

Data: 2010-04-11 16:28:35
Autor: qwerty
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpski6$hp0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
Czytalem w sieci o problemach z tym, ale wszedzie pisza o tym, ze stan wstrzymania nie dziala, nie wlacza sie, albo komputer dziala nieprawidlowo po powrocie. Nigdzie nie znalazlem informacji o sytuacji jak u mnie. Zastanawiam sie, czy moze to byc wada sprzetu, czy problem z Win7. Ktos moze ma ten model i moglby sie podzielic doswiadczeniami w tym temacie?

Oczywiście, że win 7. Może w finalnej wersji SP1 będzie można normalnie używać tego systemu.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-04-11 16:57:41
Autor: Tomaszek
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 16:28, qwerty pisze:
Oczywiście, że win 7. Może w finalnej wersji SP1 będzie można normalnie
używać tego systemu.

Jakby kupił goły netbook bez systemu to rozumiem, ale on kupił netbook z systemem operacyjnym. Takie rzeczy przed sprzedażą powinny być przez producenta sprawdzone. W czym jak w czym, ale w netbooku jest to jednak często używana funkcja. Zapewne Asus i M$ są z siebie zadowolone i nie mają sobie nic do zarzucenia #$#%$%!!
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

Data: 2010-04-11 17:53:09
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 16:57, Tomaszek pisze:
W dniu 2010-04-11 16:28, qwerty pisze:
Oczywiście, że win 7. Może w finalnej wersji SP1 będzie można normalnie
używać tego systemu.

Wolalbym jednak jakies bardziej rzeczowe komentarze, a mniej emocjonalne :) Tez nie lubie produktow MS, ale jednak z nich korzystam.

Jakby kupił goły netbook bez systemu to rozumiem, ale on kupił netbook z
systemem operacyjnym. Takie rzeczy przed sprzedażą powinny być przez
producenta sprawdzone. W czym jak w czym, ale w netbooku jest to jednak
często używana funkcja. Zapewne Asus i M$ są z siebie zadowolone i nie
majÄ… sobie nic do zarzucenia #$#%$%!!

Nie wiem jak ASUS i MS, byc moze to bubel. Win7 byl faktycznie wraz z tym modelem netbooka, jest w takiej wersji na nim, ze domyslnie wraz z systemem zainstalowaly sie od razu wszystkie programy i sterowniki ASUSa, wiec zakladam, ze jest to system gotowy do pracy bez zadnych kombinacji. Zamykanie pokrywy powinno przelaczac w stan wstrzymania i nic w tym dziwnego - dziala to automatycznie od razu i jest raczej potrzebne w celu oszczednosci baterii.
W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))

Data: 2010-04-11 18:14:24
Autor: Tomaszek
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 17:53, GAD Zombie pisze:
Nie wiem jak ASUS i MS, byc moze to bubel. Win7 byl faktycznie wraz z
tym modelem netbooka, jest w takiej wersji na nim, ze domyslnie wraz z
systemem zainstalowaly sie od razu wszystkie programy i sterowniki
ASUSa, wiec zakladam, ze jest to system gotowy do pracy bez zadnych
kombinacji. Zamykanie pokrywy powinno przelaczac w stan wstrzymania i
nic w tym dziwnego - dziala to automatycznie od razu i jest raczej
potrzebne w celu oszczednosci baterii.
W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

Ok:) Goń dziadów, brakorobów;) Masz prawo domagać się pełnej funkcjonalności za pełnowartościowy produkt. Niech darmozjady łatają, patche wydają... No się trochę musiałem rozweselić, bo mnie już to wszystko trochę przygnębia
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

Data: 2010-04-11 20:07:16
Autor: Michał Bień
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 18:14, Tomaszek pisze:

Ok:) Goń dziadów, brakorobów;) Masz prawo domagać się pełnej
funkcjonalności za pełnowartościowy produkt. Niech darmozjady łatają,
patche wydają... No się trochę musiałem rozweselić, bo mnie już to
wszystko trochę przygnębia

Pewnie odpowiedź będzie standardowa - "pracujemy nad tym".
A jeśli chodzi o producentów oprogramowania, w tym MS, to oni nigdy za nic nie odpowiadają. No może za nośnik wart 1 zł, który mogą wymienić po wielkich bojach.

P.S.
Ja z kolei miałem problem z usypianiem hybrydowym na desktopie z Win7 HP i płytą Asusa na AMD770. Sprawdzłem sterowniki do southbridge itp i nic. Co ciekawe - jest o wiele lepiej od kiedy wyłączyłem w planie zasilania Win7 (nie w setupie!) budzenie myszką i klawiaturą i zostawiłem budzenie tylko i wyłącznie przyciskiem power na obudowie.
O ile wcześniej wybudzenie Win7 HP 1 na 2 razy kończyło się czarnym ekranem i koniecznością resetu (co ciekawe klawiatura - CapsLock reagowała, kręciło się animowane kółko Win7 oznaczające zajętość, czyli
ewidentnie system, a nie sprzęt, to po zostawieniu w planie zasilania tylko budzenia przyciskiem coś takiego zdarza się może 1 raz na 15,
a pozostawiam często system w uśpieniu hybrydowym przez kilkanaście godzin albo i ponad dobę.

/MB

Data: 2010-04-11 20:17:59
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 20:07, Michał Bień pisze:
Ja z kolei miałem problem z usypianiem hybrydowym na desktopie z Win7 HP
i płytą Asusa na AMD770. Sprawdzłem sterowniki do southbridge itp i nic.
Co ciekawe - jest o wiele lepiej od kiedy wyłączyłem w planie zasilania
Win7 (nie w setupie!) budzenie myszką i klawiaturą i zostawiłem budzenie
tylko i wyłącznie przyciskiem power na obudowie.
O ile wcześniej wybudzenie Win7 HP 1 na 2 razy kończyło się czarnym
ekranem i koniecznością resetu (co ciekawe klawiatura - CapsLock
reagowała, kręciło się animowane kółko Win7 oznaczające zajętość, czyli
ewidentnie system, a nie sprzęt, to po zostawieniu w planie zasilania
tylko budzenia przyciskiem coĹ› takiego zdarza siÄ™ moĹĽe 1 raz na 15,
a pozostawiam często system w uśpieniu hybrydowym przez kilkanaście
godzin albo i ponad dobÄ™.

Rzeczywiscie, raz na kilka razy zdarzylo mi sie tez, ze komputer nie chcial sie wybudzic poprzez klawiature, byl czarny ekran, a wlaczenie guzikiem odpalalo system od nowa. Pytanie tylko, czy to dwa osobne problemy, czy jeden i ten sam, ale rozne objawy.

Probowalem teraz tez aktualizacji Windowsa, ale nic nie zmienily - nadal to samo.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))

Data: 2010-04-12 01:27:39
Autor: Animka
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 20:17, GAD Zombie pisze:

Rzeczywiscie, raz na kilka razy zdarzylo mi sie tez, ze komputer nie
chcial sie wybudzic poprzez klawiature, byl czarny ekran, a wlaczenie
guzikiem odpalalo system od nowa. Pytanie tylko, czy to dwa osobne
problemy, czy jeden i ten sam, ale rozne objawy.

Probowalem teraz tez aktualizacji Windowsa, ale nic nie zmienily - nadal
to samo.

U siebie w Biosie powiniene¶ wł±czyć. Wake on Lan chyba to się nazywa.

--
animka

Data: 2010-04-12 01:39:30
Autor: Norbert
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:27:39 +0200, Animka napisał(a):

U siebie w Biosie powinieneś włączyć. Wake on Lan chyba to się nazywa.

Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls. --
pozdrawiam
Norbert

Data: 2010-04-12 01:52:48
Autor: Animka
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-12 01:39, Norbert pisze:
Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:27:39 +0200, Animka napisał(a):

U siebie w Biosie powiniene¶ wł±czyć. Wake on Lan chyba to się nazywa.

Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

Jakie¶ abstrakcje wstawiasz.

--
animka

Data: 2010-04-12 08:36:10
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-12 01:39, Norbert pisze:
Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:27:39 +0200, Animka napisał(a):

U siebie w Biosie powiniene¶ wł±czyć. Wake on Lan chyba to się nazywa.

Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

To raczej do budzenia zdalnego, a mnie chodzi o wybudzanie normalne, przez wcisniecie klawisza na klawiaturze. To raczej nie to samo.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2010-04-13 01:31:07
Autor: Tomaszek
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-12 01:39, Norbert pisze:
Ale nie zapomnij dodac, ze powinien kabelek z wtykiem RJ-45 miec podlaczony
do lapka, a z drugiej strony bateryjka robic impuls.

Nie zaczynaj z AnimkÄ… bo zobaczysz;)
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^

Data: 2010-04-12 09:26:56
Autor: qwerty
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Użytkownik "Michał Bień" <mbien@invalid.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpt36a$bo3$1@mx1.internetia.pl...
Ja z kolei miałem problem z usypianiem hybrydowym na desktopie z Win7 HP i płytą Asusa na AMD770. Sprawdzłem sterowniki do southbridge itp i nic. Co ciekawe - jest o wiele lepiej od kiedy wyłączyłem w planie zasilania Win7 (nie w setupie!) budzenie myszką i klawiaturą i zostawiłem budzenie tylko i wyłącznie przyciskiem power na obudowie.
O ile wcześniej wybudzenie Win7 HP 1 na 2 razy kończyło się czarnym ekranem i koniecznością resetu (co ciekawe klawiatura - CapsLock reagowała, kręciło się animowane kółko Win7 oznaczające zajętość, czyli
ewidentnie system, a nie sprzęt, to po zostawieniu w planie zasilania tylko budzenia przyciskiem coś takiego zdarza się może 1 raz na 15,
a pozostawiam często system w uśpieniu hybrydowym przez kilkanaście godzin albo i ponad dobę.

U mnie co pewne wybudzenia na 7 x64 Pro także mam czarny ekran. Co dziwniejsze na tv mam obraz (klonowanie). Wystarczy odłączyć DVI od monitora i podłączyć z powrotem i obraz jest na dwóch ekranach.

--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Data: 2010-04-12 08:53:19
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-11 17:53, GAD Zombie pisze:
W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi. Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

pozdrawiam

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2010-04-12 14:03:31
Autor: Saiko Kila
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Proces GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> zwrócił bł±d:

Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi. Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

Problemy z wybudzaniem to się ci±gn± od Visty, i czasami ja też je mam.
Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytuj± je¶li jakie¶
urz±dzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, czę¶ciowo działa (u
mnie zwykle klawiatura, czasem dĽwiękówka). Najpewniej winne s± stery
urz±dzenia, ale jako¶ nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to
poprawie. Zbiegiem okoliczno¶ci płyta główna i karta dĽwiękowa, a także
jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami co¶
asusa zawsze siedzi, wyj±tek to notebook HP.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-04-12 18:33:29
Autor: Michał Bień
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-12 14:03, Saiko Kila pisze:
Proces GAD Zombie<gad@USUN.gad.USUN.art.pl>  zwrócił bł±d:

Dzwonilem do ASUSa dzis rano i poinformowano mnie, ze ta funkcja w
Windowsie czesto zle dziala i np. nie wybudzane sa twarde dyski, wiec
najlepiej w ogole wylaczyc w Windowsie usypianie. Dostalem tez
zaleecenie, zeby zupgradowac bios w komputerze, to moze sie poprawi.
Bede probowal i zobaczymy :) Aczkolwiek metoda z wylaczaniem tego, co
stwarza problemy, wydaje mi sie... nienajlepsza.

Problemy z wybudzaniem to się ci±gn± od Visty, i czasami ja też je mam.
Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytuj± je¶li jakie¶
urz±dzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, czę¶ciowo działa (u
mnie zwykle klawiatura, czasem dĽwiękówka).

U mnie z kolei najczę¶ciej znika po wybudzeniu wielofunkcyjny czytnik kart (na usb, montowany w miejsce FDD) oraz podłaczony pod dodatkowy port USB w tym czytniku mały kontroler bluetooth.

Najpewniej winne s± stery urz±dzenia,

No nie wiem. Może też co¶ z zasilaniem i samym OSem - urz±dzenia podł±czone pod USB na płycie lutowane (z tyłu obudowy) zawsze poprawnie się wybudzaj±, w tym TE SAME pendrive co w feralnym czytniku. A przypominam, że sterownik USB w southbridge jest ten sam dla portów z tyłu i na kablach z przodu obudowy.

ale jako¶ nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to  poprawie.

Nie nastraja to zbyt optymistycznie. Zreszt± mam wrażenie, że Win7 HP Retail stwarza (o ironio!) znacznie większe problemy z kompatybilno¶ci±, niż Win7 RC  i beta - choćby Audigy czy sprawiaj±cy notoryczne problemy (zamieraj±cy na bałym ekranie na dobre 5 minut, potem już działa OK) Lex od WK. Pod Win7 RC i beta zawsze działał OK od razu.

> Zbiegiem okoliczno¶ci płyta główna i karta dĽwiękowa, a także
jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami co¶
asusa zawsze siedzi, wyj±tek to notebook HP.

Hmm, u mnie mobo i R4850 asusowe...

/MB

Data: 2010-04-12 18:52:51
Autor: Saiko Kila
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Proces Michał Bień <mbien@invalid.pl> zwrócił bł±d:

Problemy z wybudzaniem to się ci±gn± od Visty, i czasami ja też je mam.
Tak samo jak i z zasypianiem. Najbardziej mnie irytuj± je¶li jakie¶
urz±dzenie się nie najlepiej odpali po obudzeniu, czę¶ciowo działa (u
mnie zwykle klawiatura, czasem dĽwiękówka).

U mnie z kolei najczę¶ciej znika po wybudzeniu wielofunkcyjny czytnik kart (na usb, montowany w miejsce FDD) oraz podłaczony pod dodatkowy port USB w tym czytniku mały kontroler bluetooth.

Ja może doprecyzuję że te problemy u mnie to nie całkowite zaprzestanie
działania, ale np. niepoprawne funkcjonowanie LCD na klawiaturze albo
jakie¶ brzęczenie na dĽwiękówce - czyli sprzęt działa, ale nie na
100%...
 
Najpewniej winne s± stery urz±dzenia,

No nie wiem. Może też co¶ z zasilaniem i samym OSem - urz±dzenia podł±czone pod USB na płycie lutowane (z tyłu obudowy) zawsze poprawnie się wybudzaj±, w tym TE SAME pendrive co w feralnym czytniku. A przypominam, że sterownik USB w southbridge jest ten sam dla portów z tyłu i na kablach z przodu obudowy.

Co¶ takiego że jeden pendrak nie chce działać na kompie z Vist±/Win7 a
działa na XP to też mam. Tylko że mu się tak stało którego¶ dnia, po
ponad 2 latach. Nie chce mi się go formatować, może by pomogło. Akurat
pewne rzeczy zwi±zane z obsług± flaszek s± od Visty zepsute i, jak
czytałem wypowiedzi panów z Microsoftu, tak ma być i zostaje bo tak jest
lepiej, a jak kto¶ my¶li że jest gorzej to głupi (w takim mniej więcej
tonie). Chodzi o niekoszerne rozł±czenie takiej flaszki.

ale jako¶ nie widzę aby na przestrzeni lat ulegało to  poprawie.

Nie nastraja to zbyt optymistycznie. Zreszt± mam wrażenie, że Win7 HP Retail stwarza (o ironio!) znacznie większe problemy z kompatybilno¶ci±, niż Win7 RC  i beta - choćby Audigy czy sprawiaj±cy notoryczne problemy (zamieraj±cy na bałym ekranie na dobre 5 minut, potem już działa OK) Lex od WK. Pod Win7 RC i beta zawsze działał OK od razu.

Je¶li to wina sterów, dajmy na to Asusa, to faktycznie nie jest dobrze,
bo taki Asus ma problemy z unowocze¶nianiem sterowników. Je¶li to wina
systemu, to zależy chyba od charakteru osób które się tym w MS zajmuj±
:)

 > Zbiegiem okoliczno¶ci płyta główna i karta dĽwiękowa, a także
jedna z grafik to u mnie Asusy, także na innych kompach z problemami co¶
asusa zawsze siedzi, wyj±tek to notebook HP.

Hmm, u mnie mobo i R4850 asusowe...

Ta, może to te mobo... Kiedy ja ostatni raz BIOS zmieniałem? ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-04-13 12:05:38
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:43:07 +0200, zielony bazyliszek napisał(a):
Użytkownik Nex@pl napisał:
W dniu 2010-04-12 15:20, Mich@l pisze:
W dniu 2010-04-12 00:50, Animka pisze:
Przeczytałam o tej drukarce, że nie ma automatycznego podajnika kartek.
Trzeba ręcznie, po jednej podawać?
Pewnie chodziło o podajnik skanera...
Jeżeli o podajnik do skanera to nie ma czego¶ takiego. Nie w tej cenie.
Moj tani Brother wielofunkcyjny z faksem ma podajnik...

Z tego co zauważyłem, z reguły wła¶nie te z faksem już maj± podajniki. Nawet
jak kto¶ nie faksuje to warto dopłacić - bezcenne zwłaszcza gdy trzeba np.
skopiować kilkana¶cie stron :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-04-23 19:51:27
Autor: wirtold
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
GAD Zombie <gad@gad.bez.art.spamu.pl.prosze> wrote:
Kupilem pare dni temu netbooka ASUS 1201N z Windows 7 Home Premium.

A możesz napisać co¶ więcej o samym netbooku? Interesuje mnie głównie
wentylator: jak gło¶ny jest komputer który stoi i nic nie robi (znaczy,
wy¶wietla windowsowy desktop)? Czy może w takiej sytuacji wył±cza wiatrak
albo da się go wył±czyć jakim¶ osobnym programem? Jak go słychać w cichym
pokoju gdy leży na stole a Ty, na przykład, czytasz ksi±żkę?

wit

Data: 2010-04-26 15:39:16
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
W dniu 2010-04-23 21:51, wirtold@gmail.com pisze:
GAD Zombie<gad@gad.bez.art.spamu.pl.prosze>  wrote:
Kupilem pare dni temu netbooka ASUS 1201N z Windows 7 Home Premium.

A możesz napisać co¶ więcej o samym netbooku? Interesuje mnie głównie
wentylator: jak gło¶ny jest komputer który stoi i nic nie robi (znaczy,
wy¶wietla windowsowy desktop)? Czy może w takiej sytuacji wył±cza wiatrak
albo da się go wył±czyć jakim¶ osobnym programem? Jak go słychać w cichym
pokoju gdy leży na stole a Ty, na przykład, czytasz ksi±żkę?

Na razie jest nowy, wiec nie jest zakurzony w srodku (to wiele zmienia). Kiedy stoi i malo robi, jest naprawde bardzo cichy i prawie nie slychac wentylatora. W ogole mam wrazenie, ze jest za slabo chlodzony, bo komputer szybko i mocno sie grzeje (szczegolnie po wlaczeniu np. gry, czyli obciazenia grafiki). Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem, nie probowalem.
Ogolnie sam nb robi nadal bardzo dobre wrazenie. Mocny, wszystko na nim ladnie dziala, sprawny i szybki. Nawet na Win7 nie ma co narzekac. Wiadomo, ze to nie jest mega potezna maszyna, ale w porownaniu z innymi netbookami to wypada bardzo dobrze!

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2010-04-28 09:07:29
Autor: wit
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
GAD Zombie <gad@usun.gad.usun.art.pl> wrote:
Kiedy stoi i malo robi, jest naprawde bardzo cichy i prawie nie slychac wentylatora. W ogole mam wrazenie, ze jest za slabo chlodzony, bo komputer szybko i mocno sie grzeje (szczegolnie po wlaczeniu np. gry, czyli obciazenia grafiki).

No to zapewne. Na to jestem przygotowany ;) Ale jak nic nie robi (desktop
windowsów) to też się mocno grzeje?

Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem, nie probowalem.

I podobno nie działa na nim eeectl którym można regulować wentylator...

Ogolnie sam nb robi nadal bardzo dobre wrazenie. Mocny, wszystko na nim ladnie dziala, sprawny i szybki. Nawet na Win7 nie ma co narzekac. Wiadomo, ze to nie jest mega potezna maszyna, ale w porownaniu z innymi netbookami to wypada bardzo dobrze!

A takie pytanko: w jakim kolorze masz tego netbooka? Gdzie¶ wyczytalem, że
inne niż czarne nie s± błyszcz±ce ale to wydaje mi się co¶ mało
prawdopodobne.

wit

Data: 2010-04-28 11:49:02
Autor: GAD Zombie
ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania
No to zapewne. Na to jestem przygotowany ;) Ale jak nic nie robi (desktop
windowsów) to też się mocno grzeje?

Grzeje sie, ale nie tak mocno. Robi sie po prostu cieply. I tyle. Nie mozna mu zaslaniac kratki od wentylatora (jest z lewej strony) i troche sie z tym musze pilnowac, bo latwo to zrobic przypadkiem.

Czy wentylator sie da wylaczyc to nie wiem, nie probowalem.

I podobno nie działa na nim eeectl którym można regulować wentylator...

Nie wiem, nie probowalem. Ale naprawde (na razie) jest taki cichy, ze zupelnie nie przeszkadza, ze sie kreci.

A takie pytanko: w jakim kolorze masz tego netbooka? Gdzie¶ wyczytalem, że
inne niż czarne nie s± błyszcz±ce ale to wydaje mi się co¶ mało
prawdopodobne.

Czarny i jest bardzo blyszczacy. Czytalem wczesniej, ze bardzo sie brudzi obudowa i zostaja slady palcow, ale to mocna przesada. Jak ktos ma brudne paluchy to moze ;), ale ja z tym nie mam problemu. Po prostu mozna go przecierac raz na czas i tyle. Nie widzialem innych kolorow osobiscie, ale tez watpie, zeby inne nie byly blyszczace. Przeciwnie - czytalem raczej, ze wszystkie sa blyszczace.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona