ASUS A7V problem

Data: 2009-05-07 14:59:38
Autor: OMSON
ASUS A7V problem
Mam problem z płytą ASUS A7V Rev. 1.02. Po włączeniu komputera PC Speaker daje jeden dłuższy dźwięk i komputer sie wyłącza zanim zacznie wyświetlać jakikolwiek obraz POST etc, przestaje kręcić wiatrakami (to zdaje się BIOS AWARD'a - prawdopodobnie błąd pamięci). Podmieniałem zasilacz, podmieniałem moduł RAM na kilka innych (normalnie siedzi dwustronna 512-stka SDRAM), odłączałem wszystko co sie da, resetowałem CMOS (w tym wyjąłem baterie na cała noc). Co można jeszcze? Czyżby MoBo zakończyła swój żywot? Jakieś sugestie?

Pzdr, OMSON

ASUS A7V problem