ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?

Data: 2010-06-19 08:36:03
Autor: Jan Kowalski
ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?
Jak w temacie, czy da się łatwo wymienić dysk (przynajmniej jeden) SSD na normalnego HDD? Byc może to dziwne co chciałbym zrobic, ale marzy mi się kompletna wymiana OSa, a na to potrzebuję nieco więcej miejsca niż 4+8 GB... :]

Data: 2010-06-19 10:20:19
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
On 2010-06-19 08:36, Jan Kowalski wrote:
[...]
:]

¦rednio łatwo, ale z tego co pamiętam to da się (co nie znaczy że jest to proste) dolutować gniazdo ZIF i podł±czyć dysk 1.8".
Czy warto?
Sam sobie odpowiedz, czy nie lepiej po prostu wymienić ten 8GB na np. 32GB a tego 4GB wył±czyć...

Ps. Użytkownik 901 :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-06-19 19:28:56
Autor: Konrad N.S.
ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?
Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hvhujs$um4$1news.onet.pl...

da się łatwo wymienić dysk (przynajmniej jeden) SSD na
normalnego HDD?

lepiej po prostu wymienić ten 8GB na np. 32GB

proszę, podaj (tu lub na priv) kilka linków do przykładowych dysków na allegro - bo nie wiem, co jest ważne przy zakupie, co można kupić by pasowało.

a przy okazji: wył±czyć trzeba będzie 8GiB, bo wymienna jest - wydaje mi się - "czwórka".

Data: 2010-06-19 20:16:13
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?
proszę, podaj (tu lub na priv) kilka linków do przykładowych dysków na
allegro - bo nie wiem, co jest ważne przy zakupie, co można kupić by
pasowało.

Oj nie pamiętam - szczerze mówi±c wymiana na dysk magnetyczny interesowała mnie tylko jako ciekawostka. Jest strasznym zwolennikiem SSD w laptopach (netbookach szczególnie) i nie widze sensu wymiany ssd na "kręćka".

Rzuć okiem tu:
http://forum.eeeuser.com/
http://www.asuseeepc.pl/

A dyski to 1.8" takie jak np. w iPodzie.

a przy okazji: wył±czyć trzeba będzie 8GiB, bo wymienna jest - wydaje mi
się - "czwórka".

Mnie się zdaje, że wła¶nie czwórka jest wlutowana w mobo, ale mogę się mylić.
Ja mojemu bardzo chciałem wymienić dysk na jakiego¶ Runcore, ale po zainstalowaniu tego FlashFire czy jak mu tam - kompletnie mnie to przestało interesować.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-06-20 08:41:35
Autor: Konrad N.S.
[...]

Nie! ;) Zle ujalem - chcialem poprosic o podanie linka do przykladow dyskow flash/SSD wlasnie, tylko wiekszych niz 4/8GiB. Zebys podal przyklad wiekszego dysku SSD, np. takie wlasnie 32 giga.

Jesli mialbys chwile czasu - to poprosze.

Data: 2010-06-20 11:04:16
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
ASUS Eee PC 901 zmiana dysku SSD na HDD?
Jesli mialbys chwile czasu - to poprosze.

Już pisałem - np. Runcore.
Gdzie? Ebay.

Ale na allegro też bywaj± Patrioty i inne wynalazki.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-06-19 11:37:32
Autor: BartekK
W dniu 2010-06-19 08:36, Jan Kowalski pisze:
[...]
Można, wszystko można, tylko czy się opłaca (zwłaszcza jeśli sam tego nie będziesz umiał zrobić, albo zrobisz i coś zepsujesz)? Może łatwiej by było sprzedać to co masz, dołożyć parę zł, i kupić to co chcesz mieć?

Data: 2010-06-19 19:29:13
Autor: BartekK
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=55378
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?pid=702757