ASUS L3800Ce - RAM

Data: 2020-05-26 21:08:08
Autor: Arek
ASUS L3800Ce - RAM
  Zabytkowy laptop jeszcze z LPT i COM, m. in. dlatego
potrzebny.
  Zgłasza 512MB. Po otwarciu klapki na spodzie 1 slot
(pisali o dwóch) a w nim 256MB w PC2100S-2533-0-A1.
Wyjąłem - zgłasza 256MB. Ale gdzie je trzyma, ukryty
slot czy wlutowane w płytę?
  Chciałbym dołożyć do 1GB (piszą że to max). Najpierw -
co wyjąć, potem - czym nakarmić?

Arek

Data: 2020-05-26 21:44:07
Autor: Irokez
ASUS L3800Ce - RAM
W dniu 2020-05-26 o 21:08, Arek pisze:
[...]

Też mi mama dała bana na google i wpisać "ASUS L3800C" nie mogę i zobaczyć fotki z drugą pamięcią

--
Irokez

Data: 2020-05-27 19:49:22
Autor: Arek
ASUS L3800Ce - RAM
Irokez napisał(a) w wiadomości: <5ecd7184$0$516$65785112@news.neostrada.pl>...
[...]

Gdybym znalazł to bym nie pytał. Oczywiście mogłem źle szukać.
Napisz krótko: cały rozebrać i będzie 2. slot na wierzchu czy
jakoś inaczej?
Wygogolowłem opis, że 2 pod klapką (?). Nie ma.
Niestety w obecnych czasach na tym laptopie nawet wyszukiwanie
trwa wieki...

Arek

Data: 2020-05-27 20:01:46
Autor: Irokez
ASUS L3800Ce - RAM
W dniu 2020-05-27 o 19:49, Arek pisze:
[...]

Pod klawiaturą. Nawet na jutubie jest.

--
Irokez

Data: 2020-05-29 01:20:01
Autor: Arek
ASUS L3800Ce - RAM
Irokez napisał(a) w wiadomości: <5eceab05$0$557$65785112@news.neostrada.pl>...
[...]

Mam, ktoś obrazki z rozbierania do wielkiego .pdf-a wsadził.
A oddzielnie nie domyśliłem się, że jeden z nich to widok
po zdjęciu klawiatury, zwłaszcza wśród kilkudziesięciu fotek
zdecydowanie innych modeli. Do YT nie dotarłem ale już nie
muszę.

Nie mogli umieścić pamięci w jednym miejscu?

Arek

ASUS L3800Ce - RAM