ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić

Data: 2012-08-06 20:35:32
Autor: Jacek Maciejewski
ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić
Cześć
Może ktoś ma jakieś doświadczenie z płytą ASUS P5E-VM DO i mi ją odradzi?
:) Jak nie, to biorę...
--
Jacek

Data: 2012-08-07 08:58:46
Autor: Chris
ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić
Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

Cześć
Może ktoś ma jakieś doświadczenie z płytą ASUS P5E-VM DO i mi ją odradzi?
:) Jak nie, to biorę...

Powiem tak: 677 sprzedane / 30 wróciło na serwis ... ja osobiście bym nie brał bo to Asus :) wolał bym kupić Asrocka + lody dla młodego :)

Data: 2012-08-07 10:11:31
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 7 Aug 2012 08:58:46 +0200, Chris napisał(a):

[...]

Hmmm... 5%. Sporo :) Ale dają 3 mies. gwarancji no i Asrock mi się źle
kojarzy w przeciwieństwie do Asusa. No, ale ja jestem dinozaur :)
--
Jacek

Data: 2012-08-07 10:14:40
Autor: Chris
[...]

Ja tez do młodych nie należę :) To pewnie TV/Telefonu Samsunga też byś nie kupił bo kiedyś się źle kojarzyło :)

Data: 2012-08-13 21:48:52
Autor: Remek
Użytkownik "Chris" napisał:

To pewnie TV/Telefonu Samsunga też byś nie
kupił bo kiedyś się źle kojarzyło :)

Kiedyś? To najgorsze gówno na rynku od zawsze.

Remek

Data: 2012-08-14 09:24:31
Autor: Chris
ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić
Remek nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris" napisał:
To pewnie TV/Telefonu Samsunga też byś nie
kupił bo kiedyś się źle kojarzyło :)
Kiedyś? To najgorsze gówno na rynku od zawsze.

No proszę, jednak zwoplennicy przeniłego jabłka mają kompleksy bo kupują drogie zabawki a konkurencja dawno jest z przodu i to dużo taniej.

ASUS P5E-VM DO zamierzam kupić