ASUS P5KC d¼wiêk HD

Data: 2009-06-08 23:20:17
Autor: Leszek K.
ASUS P5KC d¼wiêk HD
Dnia Mon, 8 Jun 2009 18:38:57 +0200, PC napisa³(a):

Instalowa³em na kompie syna system i pod³±czy³em go do swoich g³o¶ników przez S/PDIF. Ja mam jak±¶ tani± p³ytê GigaByte ze zwyk³± kart± zintegrowan± i d¼wiêk jest bezszelestnie perfekcyjny natomiast ten HD na ASUS-ie to szumofon jaki¶.

Chcia³em siê zapytaæ czy to normalne, ¿e w czasie, gdy nie ma d¼wieku s³ychaæ ruchy myszk± i inne efekty wizualne w g³o¶nikach na, co chcia³em jeszcze raz podkre¶liæ, ³±czu cyfrowym 96kHz - 24b?

PC

Nie to nie normalne. Chyba, ¿e masz przez ca³y czas aktywne (i nie
wyciszone) wej¶cie mikrofonowe albo inne analogowe. I to jest zazwyczaj
przyczyna takich problemów.

Data: 2009-06-09 15:24:59
Autor: PC
ASUS P5KC d¼wiêk HD