ASUS P5LD2 - jaki "najmocniejszy" procesor ?

Data: 2011-02-15 21:20:55
Autor: Artur Dębski
ASUS P5LD2 - jaki "najmocniejszy" procesor ?
Witam wszystkich
Mam ASUS P5LD2 z jakim¶ ostatnim biosem ze strony Asusa - jaki "najmocniejszy" procesor
do niej upchnęli¶cie i na jaki BIOS i wszystko było ok bez żadnego "majdrowania"
napięciami czy jakimkolwiek taktowaniem ?

Czas na jaki¶ niewielki upgrade - aktualnie P4 3GHz

Dzięki z góry

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2011-02-22 20:46:37
Autor: Wojtek
Artur Dębski wrote:

Mam ASUS P5LD2 z jakim¶ ostatnim biosem ze strony Asusa - jaki
"najmocniejszy" procesor do niej

Strona Asusa padła ;)
Według producenta:
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=pl-pl
wyglada na to, że Core2Extreme X6800

--
Wojtek

Data: 2011-02-27 21:30:42
Autor: Artur Dębski
[...]

No w sumie masz rację ale  - chciałbym od strony praktycznej
kto i co tam włożył co było na naszym rynku bo opłacało się sprzedać
 i jest ewentulanie do znlaezienia na Allegro lub gdzie¶ indziej

- Core2Extreme X6800 nie znalazłem
- Core 2 6800 nie znalazłem
- Core 2 Extreme X6800 nie znalazłem
- Intel Core 2 Extreme X6800 - nie znalazłem

Jezli brak na Allegro z to z dużym prawdopodobienstwem moge powiedziec ze
nie byl popularny = malo sprzedawany u nas = nie znajde go = moze nikt go nie upchn±ł
do P5LD2

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

ASUS P5LD2 - jaki "najmocniejszy" procesor ?