Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?

ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?

Data: 2011-01-14 09:48:53
Autor: Pszemol
ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?
Chciałbym kupić w USA laptopa marki ASUS na prezent
komuś w Polsce. Laptop kupuję z 2-letnią gwarancją globalną.

Firma ASUS pokazuje na swojej witrynie internetowej:
http://support.asus.com/contact/contact_right.aspx?no=339
jeden warszawski numer +48-225718040

Czy mają oni jakiś serwis gwarancyjny w Krakowie lub okolicy?
Podałby mi ktoś do nich adres/numer telefonu?

Czy ktoś korzystał z ich usług? Jakie opinie?

Data: 2011-01-14 19:45:48
Autor: MatJK
ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?
W dniu 14.01.2011 16:48, Pszemol pisze:
Chciałbym kupić w USA laptopa marki ASUS na prezent
komuś w Polsce. Laptop kupuję z 2-letnią gwarancją globalną.

Firma ASUS pokazuje na swojej witrynie internetowej:
http://support.asus.com/contact/contact_right.aspx?no=339
jeden warszawski numer +48-225718040

Czy mają oni jakiś serwis gwarancyjny w Krakowie lub okolicy?
Podałby mi ktoś do nich adres/numer telefonu?

Czy ktoś korzystał z ich usług? Jakie opinie?
Generalnie serwis ASUSa działa sprawnie, ludzie byli zadowoleni. Jednak, z tego co pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy którą posiadam, ASUS deklarował, że szybko uwienie się z problemem i tak chyba się stało.
Z tego co wiem, nie ma autoryzowanego serwisu w Krakowie.Ten numer, który podałeś jest właśnie dostępny dla takich Klientów jak Ty. Zadzwoń, rozwiejesz swoje wątpliwości. Dodatkowo polecam: http://www.asus-polska.pl/serwis/

Moje uszanowanie
M.

Data: 2011-01-14 21:38:50
Autor: Radosław Sokół
ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?
W dniu 14.01.2011 19:45, MatJK pisze:
Generalnie serwis ASUSa działa sprawnie, ludzie byli zadowoleni. Jednak, z tego co pamiętam, nie tak dawno były jakieś drobne problemy. Z wiedzy którą posiadam, ASUS deklarował, że szybko uwienie się
z problemem i tak chyba się stało.

Różnie z tym jest. Mój znajomy już nigdy nie kupi ASUSa przez
to, że zepsuty po raz drugi komputer trzymali kilkanaście ty-
godni, zanim chyba zwrócili pieniądze. A że był to *jedyny*
komputer tegoż człowieka (szczególnie, że zgodnie z prawami
Murphy'ego służbowy również się w tym czasie mniej więcej
zepsuł), to był "uziemiony informatycznie" przez dwa miesiące
chyba.

--
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\........................................................../

ASUS - serwis gwarancyjny w Krakowie?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona