Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   ASUS zapewnia zwroty i wymianÄ? sprzÄ?tu z uk?? adami Sandy Bridge

ASUS zapewnia zwroty i wymianÄ? sprzÄ?tu z uk?? adami Sandy Bridge

Data: 2011-02-03 14:26:44
Autor: Adam
ASUS zapewnia zwroty i wymianÄ? sprzÄ?tu z uk?? adami Sandy Bridge
Może komuś się przyda:

________________________________________________
  List otwarty do klientów i partnerów firmy ASUS

Szybka reakcja na wykrytÄ… przez firmÄ™ Intel usterkÄ™ w procesorach Sandy Bridge

Firma ASUS zapewnia zwroty i wymianę sprzętu, którego dotyczy usterka


Warszawa, 1 lutego 2011 — 31 stycznia 2011 roku firma Intel® ogłosiła wykrycie usterki w układach Sandy Bridge z serii Intel® 6, znanych też jako Cougar Point. Firma Intel® wstrzymała dostawy produktów wyposażonych w Sandy Bridge i rozpoczęła produkcję nowej wersji układu. Usterka dotyczy jedynie układu wspomagającego, nie ma wpływu na procesory drugiej generacji Intel® Core™, takich jak i5, czy i7.

Zgodnie ze swoją filozofią inspirujących innowacji i trwałej perfekcji, firma ASUS podjęła działania mające na celu zabezpieczenie interesów swoich klientów na całym świecie. Bierzemy pełną odpowiedzialność za zagwarantowanie bezproblemowego działania wszystkich naszych produktów. Gwarancja ta obejmuje zwrot pieniędzy lub wymianę wszystkich produktów, których dotyczy usterka, bez zadawania jakichkolwiek pytań i bez obciążania naszych klientów jakimikolwiek kosztami. Podejmujemy działania natychmiast - pierwszym krokiem jest wstrzymanie przez nas dostaw produktów wyposażonych w układy Sandy Bridge. Obejmuje to wszystkie kanały dystrybucji i sprzedaży - firma ASUS sprzedaje jedynie produkty gwarantujące wysoką jakość.

Klienci, którzy już posiadają produkt firmy ASUS, którego dotyczy wykryta usterka, powinni odwiedzić stronę http://event.asus.com/2011/SandyBridge/notice/ i zapoznać się z informacjami dotyczącymi gwarancji. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące tej sprawy, zapewnimy też informacje dotyczące nowych wersji technologii Sandy Bridge. Klienci, których notebooki i komputery stacjonarne objęte są gwarancją związaną z usterką mogą wybrać zarówno zwrot pieniędzy, jak i wymianę sprzętu.

Jeśli chodzi o płyty główne, otrzymaliśmy potwierdzenie od firmy Intel®, że usterka Cougar Point nie ma wpływu na porty SATA 0 i 1. Co więcej, firma ASUS jako pierwsza zapewniła dodatkowe porty SATA 3Gb/s i SATA 6Gb/s w wielu płytach głównych wykraczając tym poza specyfikacje firmy Intel®. Usterka nie ma wpływu na te porty, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się niezawodnym działaniem zakupionego sprzętu. Dajemy jednak możliwość wymiany lub zwrotu pieniędzy za płyty główne, na które usterka mogła mieć wpływ. Długość gwarancji na te płyty główne rozpoczyna się od nowa, aby dać klientom odpowiednią ilość czasu na zaopatrzenie się w urządzenia zastępcze.

Chcemy zapewnić swoim klientom kontakt w sprawie usterki. Będzie on możliwy poprzez naszych partnerów i dystrybutorów. Tak jak wcześniej wspomniano, klienci mogą zwrócić produkty, których dotyczy usterka i otrzymać zwrot pieniędzy lub nowe urządzenie.

Wszelkie nowe informacje na temat rozwoju sytuacji z Sandy Brdge będziemy publikować na naszej oficjalnej stronie internetowej, jak również za pośrednictwem innych kanałów komunikacji. Dziękujemy za wyrozumiałość, wsparcie i współpracę. Przepraszamy też za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,
Firma ASUS

ASUS zapewnia zwroty i wymianÄ? sprzÄ?tu z uk?? adami Sandy Bridge

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona