ASle poświęcenie za jedyne 40 tysiaczków/m -c.

Data: 2014-05-28 02:52:46
Autor: stevep
ASle poświęcenie za jedyne 40 tysiaczków/m -c.
# Kazimierz Smoliński z PiS będzie nowym posłem z Pomorza. Otrzyma mandat  po posłance Annie Fotydze, która dostała się do Parlamentu Europejskiego.
  Kazimierz Smoliński w wyborach do Sejmu w 2011 r. zdobył 6881 głosów i  był to czwarty wynik na liście Prawa i Sprawiedliwości na Pomorzu. Nie  dawał mu jednak mandatu posła. Teraz Smoliński mandat ten obejmie, ale nie  jest to dla niego żadna nowość. W 2010 r. po śmierci Macieja Płażyńskiego  w katastrofie smoleńskiej objął po nim mandat i został posłem. W 2011 r.  nie został ponownie wybrany. Teraz znów zostanie posłem na półtora roku.

  - Nie jest to dla mnie dobry termin na objęcie mandatu posła, bo jestem  prezesem spółki, która wkrótce będzie debiutować na giełdzie - mówi nam  Kazimierz Smoliński. - Zdecydowałem się jednak objąć ten mandat i  zrezygnować z prezesury w firmie. Kadencja Sejmu kończy się co prawda za  półtora roku, ale widzę tam dla siebie mnóstwo pracy do zrobienia. Mam już  doświadczenie w pracy poselskiej, więc właściwie mogę przystąpić do niej z  marszu. #
Ze strony:
http://tnij.org/8w5tdxh

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-28 02:01:33
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

-

Żartownić wielki z tego Kazia! Po trupach idzie do koryta.

MW

ASle poświęcenie za jedyne 40 tysiaczków/m -c.